Friday, 11 August 2017

MUN ILTARUTIINIT

Yhteistyössä MayBeauty

Pitkästä aikaa olis luvassa vähän ihonhoitojuttuja ja tarkemmin mun iltarutiinit! Mä oon ollut aina aika laiska pitkien meikinpuhistus operaatioiden ja ihonhoidon kanssa, mutta nykyään oon tsempannut sen suhteen ja huomannut kyllä positiiviset vaikutukset ihossa. Lähetään siis kurkkaamaan mitä mä oon viimeaikoina tykännyt iltaisin tehdä mun iholle!


Mulla on ollut nyt viitisen viikkoa käytössä MayBeautyn The Incredible Face Mask, joka on ollut osa mun iltarutiinia noin kerran viikossa. Kyseessä on siis mustapäitä ja kuollutta ihoa poistava naamio, jonka annetaan olla kasvoilla noin 30-45 minuutin ajan ja tämän jälkeen se poistetaan ja tuloksen näkee heti naamiosta.

Yllä olevalla videolla näette kuinka tuote toimii käytännössä!

1

Mun iltarutiinit alkaa aina ensin meikkien poistolla, joka on mun vähiten lemppari puuhaa :D Meikit poistan aina puhdistusliinoja käyttäen ja sen jälkeen viimeistelen puhdistuksen kasvovedellä tai puhdistusaineella riippuen kuinka paljon meikkiä iholla on ollut. Joskus mun iltarutiini loppuu tähän, mutta nykyään tähän väliin tulee aina jokin naamio, tehopuhdistus, tehokosteutus tai vastaava. Kerran viikkoon oon käyttänyt tätä mustapäitä poistavaa naamiota juuri nenän alueella, joka on ollut mulle se ongelmallisin. Mulla on yleisesti hyvässä kunnossa oleva iho, mutta nenän alueelle mulla kertyy eniten kuollutta ihoa ja mustapäitä, jotka tekee meikkaamisesta varsin ärsyttävää puuhaa. Meikkivoide ei tykkää levittyä tasaisesti ja epäpuhtaudet tuntuu näkyvän kilometrin päähän.


Vaikka en oo vielä ihan täysin kaikista epäpuhtauksista eroon päässyt, on tän viiden viikon aikana tullut huomattavia tuloksia juuri tuohon nenän alueelle! Iho on paljon tasaisempi ja pehmeämpi ja kuollut iho on poistunut lähes kokonaan. Meikkivoide ei kasaannu enää ikävästi, vaan levittyy kauniisti peittäen kaiken tarvittavan punoituksesta näppyihin. Mustapäitä ei oo enään todellakaan niin paljoa kuin kesän alussa, mutta sinne tänne niitä ilmaantuu toki edelleen.

2


Meikinpuhdistuksen ja naamioiden jälkeen saatan vielä nyppiä kulmat ja tutkia ihon läpikotaisin ennen kosteusvoiteen levitystä. Tämä kuitenkin tapahtuu harvemmin, sillä mun kulmat ei juuri nyppimistä vaadi ja yleensä laiskuuttani haluan heti vain levittää rasvan kasvoille, koska se jättää niin ihanan pehmeän tunteen iholle. Jos mulla on meikitön päivä, tykkään laittaa kosteusvoidetta kasvoille useammankin kerran päivässä.

3

Täytyy kuitenkin todeta että tämä mustapäitä poistava naamio on ollut just sopiva mulle. Ei tarvitse käyttää joka päivä ja levittäminen on helppoa ja tulokset huomaa heti. Myös Lane on tykännyt tästä ja kyselikin yksi päivä, että joko voitaisiin taas käyttää näitä :D Videolta voitte myös bongata hänet naamio naamalta.

Mulla on teille myös alekoodia antaa, jolla saatte kaikista MayBeautyn ostoskoriin lisäämistä tuotteista -30% alen!! Jos siis oot halunnut testata tätä tuotetta jo pidemmän aikaa, nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen. Koodi on JATMASK ja se aktivoituu suoraan kun painatte tästä > maybeauty.fi/jatmask.


Kertokaa muuten minkälaisia ihonhoitorutiineja teillä on ja onko jotain tiettyjä tuotteita, joita ootte tykännyt käyttää aina iltaisin :) ?

No comments:

Post a Comment