Saturday, 29 July 2017

KESÄN SUOSIKIT

Kivaa lauantaita! Täällä Seinäjoella on käynnissä jälleen festariviikonloppu, mutta nämäkin jäivät nyt multa välistä ja vietän koko viikonlopun töissä. Se ei kyllä lainkaan haittaa, sillä ensi viikonloppuna suuntana on kauan odotetut Weekend Festivaalit, joten ihan hyvä ottaa tämä viikonloppu rauhassa voimia keräillen ;)

Ennen kun suuntaan taas töihin, ajattelin tulla jakamaan teille parit suosikit kuluneelta kesältä! Mulle kesä on heräteostosten suurinta aikaa, mutta usein niistä heräteostoksista tulee myöhemmin pidempiaikaisia suosikkeja. Kesällä tulee kokeiltua rohkeammin uusia tuotteita niin vaatteiden kuin eri kosmetiikan osalta, joten sekin varmasti vaikuttaa siihen että niitä kivoja juttuja löytyy enempi! Kurkataan siis muutamaan lemppariin, jotka listasin alle.

21
Yhteistyössä Nunuco

Ensimmäisenä ihanat ja yksinkertaiset puhelimenkuoret! Nämä on saatu Nunucolta, josta olen myös aikaisemmin kirjoitellut teille täällä. Nunuco on siis kotimainen brändi, joka valmistaa kaikkea ihanaa söpöä, puhelimenkuorista erilaisiin pussukoihin ja kalentereihin. Heidän puhelimenkuoret tehdään käsin Jyväskylässä, mikä on mun mielestä ihan super mahtavaa ja hienoa!! 

3

Valitsin itselleni kahdet kuoret kesälle, jotka mun mielestä sopii varsin passelisti, sillä näitähän voi vaihdella täysin mielialan ja sään mukaan :D Ihanat kesäiset vihreällä kuosilla, joka näyttää kivalta ruusukultaisen iphonen kanssa, sekä söpöt pilvikuosiset. Tykkään itse ihan älyttömästi läpinäkyvistä kuorista, joista näkyy juurikin tuo ruusukulta läpi. Mulla kyllä tovi kesti nämä valita, sillä Nunucon valikoimassa oli kaikkia ihanuuksia, joista oisin voinu kotiuttaa vaikka jokaiset.

Tästä pääsette suoraan tutustumaan heidän puhelimenkuoriin > iphone-cases

4

Kesän aikana oon ihastunut raikkaisiin huulipuniin, joista uusin tulokas on Mac Matte Ruby Woo, joka on ihana retro punainen. Mun tekis mieli käyttää arkenakin enemmän tälläisiä kirkkaita punia, mutta helposti näitä tulee lisättyä huulille vain juhliin ja muihin vastaaviin.

Toinen ihastus kesältä on erilaiset lakit ja lätstä vai mitä nuo nyt ovat!! Löysin tuon kuvassa ehkä vähän huonosti näkyvän yksilön Spiritstoresta, jossa piipahdettiin aivan sattumalta. Hintaa tuolle jäi vain kymmenen euroa ja se on löytynyt mun päästä jo useamman kerran. En tajua miksen aikaisemmin oo lämmennyt oikein näille, vähän bussikuskin hattuja muistuttaville päähineille, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, sillä nää on ihania ! :D

5

Kuten mainitsin, kesällä tulee kokeiltua kaikkea erilaista herkemmin ja yksi tän hetken juttu mulle on erilaiset naamiot niin kasvoille, vartalolle kuin hiuksille! Kokeilin pari päivää takaperin huulinaamiota, joka oli aika erikoinen ja muutama muukin naamio on tullut jo kokeiltua. Kesäisin on vaan niin kiva pitää sellaisia kotispa- iltoja ja hemmotella itseä päästä varpaisiin. Nyt on tullut myös näitä Kocostar korealaisia tuotteita, joita odotan kyllä pääseväni testaamaan pian! Erityisesti kiinnostaa tuo slice mask sheet, sillä siinä on sellaisia viipale naamioita, joita voi sijoittaa ympäri kroppaa tai naamaa kuinka itse haluaa.

6

Viimeisenä vielä pari hius-suosikkia! Moroccanoil hoitoöljy on ollut käytössä koko kesän ja en voisi enää kuvitella eläväni ilman tätä. Tää on ihan super riitoisaa, kuten voitte purkista nähdä!! Ja tän tuoksu on mitä taivaallisin. Lisäks tää toimii mun pörröisessä tukassa todella hyvin ja öljy hoitaa mun latvoja varsin passelisti. Erittäin hyvä tuote ja ei lainkaan turhaan kehuttu!

Värjäsin tosiaan hiuksia reilu viikko sitten ja sieltä lähti matkaan myös uusi sävyttävä shampoo, joka on mun elämän pelastaja. Onneks Jenni tätä mulle suositteli, sillä jo parin pesun jälkeen mun hiukset on niin kauniin sävyiset että melkein itkettää, ettei ennen oo näin hyvää tuotetta mulle ennen sattunut :D Käytän tätä yhdessä hopeashampoon kanssa ja saan näiden avulla nyt ylläpidettyä hyvin mun tukan sävyä. Ennen oon ollut näiden kanssa laiska, mutta nyt huomaan että kannatti ottaa itseä niskasta kiinni ja panostaa!

Tälläisiä kesäisiä suosikkeja mun osalta! Mitä tykkäätte? Ja onko teillä löytynyt paljon uusia suosikkeja tämän kesän aikana? :)

No comments:

Post a Comment