Tuesday, 25 July 2017

KESÄISET ASUKUVAT

Tällä hetkellä istun autossa matkalla takaisin Seinäjoelle. Taivas on ihan tumma ja tässä odotellaan koska se repeää.. Nää kuvat sopii siis täydellisesti tähän hetkeen, ainakin edes vähän piristämään keskelle ankeaa kesäistä Suomea :D Luvattu on hyviä kelejä, mutta mulla on vähän sellainen tunne, että nää on varmasti niitä viimeisimpiä oikeasti kesäisiä asuja ja kuvia, mitä tullaan mun osalta näkemään. Toivon kyllä todella, että ens viikolla kirkastuu ja lämpenee! Tulinko mä oikeesti puhumaan tänne säästä apua..

Oon nyt ollut useamman päivän Jyväskylässä ja päivät vieri kyllä ihan älytöntä vauhtia kun oli niin paljon kivaa puuhaa. Perjantaina istahdin pitkästä aikaa kampaajan kätösiin, sillä viime kerrasta oli aikaa kevyet seitsemän kuukautta. Tukka oli todellakin freesauksen tarpeessa ja siinä kyllä onnistuttiin. Kiitos isosti vielä Jennille jos tätä luet, nyt kelpaa lähteä kohti syksyä uuden tukan kanssa. Lauantaina olikin sitten erittäin jännittävä päivä ja mä oikeastaan menetin yöuneni sen takia pariksi yöksi haha.. Nimittäin Aili, joka lähti yli vuosi sitten New Yorkiin au pairiksi tuli takaisin Suomeen ja me järkättiin hänelle yllärijuhlat! Suunniteltiin kekkereitä koko kevät ja kaikki huipentui lauantaina ja ylläri onnistui täydellisesti. Hyvää seuraa, legendaariset kotikekkerit ja tottakai Aili, jota pääsi rutistamaan yli vuoden jälkeen <3. Eilen menin vielä Ailin luokse yöksi ja tilailtiin pizzaa, katseltiin leffoja ja nautittiin vaan toistemme seurasta, tyttöjenillat, niitä mä olin odottanutkin. Ihanat viisi päivää siis takana Jyväskylässä ja nyt tosiaan matkalla takaisin Seinäjoelle töiden pariin. Luvassa on myös valkkupalavereita, jengi-iltoja ja festariasukriiseilyjä! Ens viikolla nimittäin suuntana Helsinki ja Weekend Festival, josta oon kyllä super innoissani sillä samana viikonloppuna juhlin myös mun synttäreitä! Katotaan jos blogin puolelle tulis vielä festariasu- postausta - onhan niitä nimittäin vielä tällekkin kesää jäljellä!

Nyt kuitenkin parit kesäiset kuvat ja loppumatkaksi DJ:n hommiin, kuunnellaan usein vanhoja biisejä kymmenien vuosienkin takaa näin Jyväskylä-Seinäjoki matkalla, joten katotaan jos laitetaan joku sellainen lista nytkin pyörimään :p

ripset päivänasukiharathiuksetdetailsreikäpaitanenäkoru
Paita, hame, "nenäkoru" - BikBok

Kivaa viikkoa kaikille <3

2 comments:

  1. Näyttää tosi kivalta ja rennolta tuo asu! :) Hahah, itekin tykkään kuunnella vanhoja biisejä sillon kun oon autossa. Ostin kesän alussa itelleni yhen CD-levyn, missä on 80- ja 90-lukujen parhaimmistoa :D

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon <3 Tää asu on kyllä nimenomaan tosi rento :) Hahah hei jes en oo ainut, vanhat biisit on kyllä vaan niin paljon parempia :D Just sopivaa automatkamusiikkia!

      Delete