Wednesday, 3 May 2017

SUMMER WANTIES

Aurinkoista keskiviikkoa! Vaikka ei varsinaisesti kesässä vielä olla ja shortsien päälle pukemista saa odottaa vielä tovin, voi mun mielestä silti raivata kaapista tilaa kesähepeneille ja miettiä niiden hankkimista. Kotikotona asuessa selailin paljon esimerkiksi h&m:n kuvastoa, joka saapui postilaatikkoon paristi vuodessa. Juuri kevään ja kesän tullen ympyröin sieltä aika urakalla kivoja juttuja ja sama jatkuu oikeastaan nyt, mutta nettikauppoja selatessa. Huomaan kevään ja kesän tullessa tykkääväni paljon erilaisimmista ja värikkäämmistä vaatteista ja asusteista. Löydän myös tähän aikaan vuodesta paaaljon helpommin kaupoista itselleni mieluisia juttuja. Kokosinkin nyt tähän alle yhden (useampiakin olisi) kollaasin, joka sisältää summer wanties- juttuja!

fashion


Ostoslistalta löytyy iso, rento ja revitty musta farkkutakki. Oikeastaan valkoistakin olen ihastellut, mutta musta tuntuu tällä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta. Oon myös aivan rakastunut oranssiin, joten oikeastaan kaikki vaatekauppojen oranssit vaatteet ja asusteet on enemmän kuin tervetulleita mun vaatekaappiin haha. Pitkään ostoslistalla on myös olleet mustat mama jeansit, mutta mä en mistään löydä mieluisia!! Nuo kuvan yksilöt ovat kyllä täydelliset, mutta ääh en tiedä. Kesää kohti mentäessä erilaiset lippikset, nuden sävyt, röyhelöt, värikkäämmät meikit ja meren sininen/vihreä vetää jotenkin puoleensa. Esimerkiksi tuon ihanan Mac huulipunan voisin nähdä vaikka heti huulillani. Kollaasista löytyy myös Gucci:n ihana laukku, mutta huhheijaa se ei kyllä opiskelijan budjettiin sovi sitten millään :-D Punaista laukkua olen kuitenkin myös pitkään etsiskellyt ja mielessä pyörii vain tuo kallis ihanuus.. Gina Tricolle oli tullut jotain vastaavaa, ehkä jopa liiankin samanlaista laukkua, mutta se on kyllä aivan liian kopion näköinen mun mielestä.. Mutta tuokin on kyllä vain ja ainoastaan haavelaukku. Sitä tuskin tullaan mulla näkemään!
Värien puolesta ruusunkulta ja vaaleanpunainen tuntuu olevan nyt myös in ja joko vaaleanpunainen, keltainen tai sininen nahkatakki olis kyllä aivan ihana! Ostoslistan kärjestä löytyy myös keltaiset aurinkolasit erityisesti tulevaa ulkomaanmatkaa silmällä pitäen. Tää on kans yks tän kevään ja kesän trendi, joka iskee muhun ihan täysiä! 

Mutta huhhuh, kyllä täytyy tyhjentää ensin omaa vaatekaappia ja sitten vasta haaveilla kaikista ihanuuksista. Ostoslistoja toki aina voi tehdä ja niitä multa löytyykin hyvin paljon, koska niitä on niin vitsin kiva tehdä. Nämä yllä nähdyt värimaailmat ja hyvin toisestaankin poikkeavat vaatetyylit ovat juttuja, joita varmasti tullaan tänä keväänä/kesänä mun päällä näkemään. 
Mutta mites teillä, joko on tullut hankittua kesää varten vaatteita ja asusteita ja löytyykö kollaasista kenties jotain mitä voisitte hankkia itsellenne? 

No comments:

Post a Comment