Thursday, 4 May 2017

SPRING OUTFIT

vaaleanpunaisetvaaleanpunaisethousut

Paljaat nilkat, vaaleanpunaiset housut, nahkatakissa tarkeneminen.. tästä mä tykkään! 

Tässä asussa tuli pyörähdettyä viime viikon bloggaajaillassa. Nämä vaaleanpunaiset housut on lojunut viime kesästä asti kaapin pohjalla ja oon odottanut että pääsen pukemaan nämä päälle. Niin rennot mutta siistit ja niin söpön väriset. Mistä tälläisiä saa muissakin väreissä?? Ja noh, todettakoon tähän vielä se, että ennen näiden housujen eksymistä mun vaatekaappiin vihasin vaaleanpunaista. Joskus täytyy vaan hankkia jotain mistä ei tykkää ja kokeilla josko siitä tuliskin oma juttu.
Nyt mä rakastan söpöjä värejä.

tatuointinahkatakki1asukuvatdetailsnahkatakkikevätkengät
Takki - Zara  //  Paita - h&m  //  Housut - Sheinside  //  Kengät - nelly.com

On ihanaa kun viime aikoina on päässyt kuvailemaan oikein urakalla asukuvia. Mulla on sellainen tunne että tämä kevät ja tuleva kesä tullaan blogissa näkemään asuja paljon enemmän kuin ennen. Ja sitä mä oikeastaan oon aina halunnutkin. Monet kivat asut jäänyt ikuistamatta, nyt aion ikuistaa ne kauppareissun legginsitkin.. haha ei ehkä. Mutta kyllä vaan tulee tälläisistä pienistäkin asioista kiva fiilis. Mitä te tykkäätte asusta ja kuvista?

Kuvat: Saija

7 comments:

  1. Tykkään!! Ihanat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihana kuulla :) Kiitos Noora! :*

      Delete
  2. Ihanat housut, asu ja kuvat! Toi kontrasti hempeän vaaleanpunaisen ja särmikkäämmän yläosan kanssa näyttää superhyvältä! 👌🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Pinja :)! Mäkin kyllä tykästyin tähän asuun kovasti!!

      Delete
  3. Aivan ihanat kuvat ja vielä ihanampi asukokonaisuus! Ihastuin noiden housujen väriin. Itsellekin on tullut sellanen fiilis et nyt pitää ikuistaa enemmän kuin kuin se kaksi asukokonaisuutta kuukaudessa. Tuo sää ja kesän tulo tekevät kyllä ihmeitä :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kovasti <3 Noi on kyllä niin söpön väriset :> Ja äläpä!! Mullakin yleensä pyöriny siinä parit kuvat kuukaudessa, mutta nyt kyllä tulee muutos ;) Sää ja kesä kyllä aina inspiroi omalla tavalla!

      Delete
  4. Ihana asu, rakastuin tohon takkiin kyllä totaalisesti <3 Ja mä oon ihan keväthöyryissä, kun vaaleanpunaisen sävyt iskee ja kovaan muhun :-D

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete