Saturday, 15 April 2017

SOITETUIMMAT JUST NYT

Ihanaa lauantaita ja hyvää pääsiäistä! Mä heräilin äsken ihanan pitkiltä yöunilta ja pyöräytin pitkästä aikaa smoothien uudella blenderillä, kun edellinen sanoi itsensä irti.. Tänään suunnitelmissa ei ole oikeastaan mitään muuta kuin blogihommia ja loppu päivä töitä. Saa nähdä jos illalla keksisi jotain kivaa, mutta voi olla että vietän ihan rauhallisen ja kivan koti-illan :)

Postauksen aiheena tänään kuitenkin oli soitetuimmat ja kuunnelluimmat kipaleet!! Oon ennenkin jakanut teille vähän mun lemppari kappaleita ja on ollu kiva kuulla, että niistä on löytynyt teillekkin jotain uutta kuunneltavaa! Kuten oon aikaisemminkin sanonut, mun musiikkimaku on erittäin vaihtelevaa ja tässäkin listassa on hyvin monenlaista tarjontaa. Mun soitetuimmissa kipaleissa on niin vanhoja, kuin uusia ihanuuksia. Nää biisit soi mulla niin laittautuessa, ulkoillessa, töihin mennessä ja oikeastaan ihan joka tilanteessa. Mä harvoin teen tietyille asioille, kuten treenille omaa listaa, sillä mun mielestä kaikki itselle mieluisat biisit toimii ihan missä vaan tilanteessa!

Tässä muutamat soitetuimmat just nyt, toivottavasti tykkäätte <3
1

Far East Movement - Freal Luv

Rae Sremmurd - Look Alive
Ericka Jane - Bad Like You

Fais - Used To Have It All (Oliver Rosa Remix)

Ariana Grande - Everyday
The Weeknd - Party Monster


Mike Perry - Talk About It

Migos - Bad and Boujee
Jax Jones - You Don´t Know Me

4 comments:

  1. Anonymous16/4/17 01:48

    Ootteko eronnu Artun kanssa

    ReplyDelete
  2. Mistä toi ihana vaaleanpunainen paita/mekko on?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuo ihanuus on bikbokilta! :)

      Delete