Thursday, 27 April 2017

S I M P L E

Tervehdys torstaihin! Mä oon edelleen vähän viikonlopussa, reissukassi purkamatta ja sellainen lomaileva fiilis. Onneks nyt alkoi vähän pidennetty viikonloppu ja vappuloma, jonka jälkeen jaksaakin sitten painaa muutaman hassun viikon koulua ja suunnata lomalle ja kohti etelää!

Viikonloppu mielessä voitaisiinkin kurkistaa lauantain päivän asuun. Halusin pukea päälle jotain rentoa ja mun näköistä ja sen näköinen mun mielestä tää asu onkin! Aika yksinkertainen lopputulos, johon kuitenkin pientä säväytystä tuo revityt housut, sekä paidan ihanat hihat. Tuo paita on yks mun lemppareista tällä hetkellä, niin mukava ja näyttävä päällä! Mitä te tykkäätte?

42

Täytyy muuten vaan näitä (ja monia muitakin kuvia katsoessa) todeta, että tälle tukalle on tehtävä pian jotakin.. Joulukuussa tehtiin iso vaalennusoperaatio ja oon antanut tukan levätä siitä asti ja sen huomaa. Keltaisuus puskee läpi vaikka kovasti on erilaisia hopeashampoita yritetty läträtä.. Näissä kuvissa muokkaus toki vielä korostaa tuota, mutta eiköhän tässä pidä ennen kesää laittaa tukka kuntoon. Kaikki villeimmätkin ideat saa heittää ilmaan! Edelleen pienissä haaveissa olisi vaaleanharmaa ja kylmät sävyt..

h5jg13
Takki - Gina Tricot  //  Paita - Gina Tricot  //  Housut - BikBok  //  Kengät - Nelly.com  //  Laukku - h&m


14 comments:

  1. Aivan ihana asukokonaisuus! Ihastuin noihin farkkuihin sekä tohon paitaan♥

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paula <3 mäkin tykkään tästä asusta kovasti :)

      Delete
  2. Anonymous27/4/17 19:03

    Ihana asu! :) ootko ostanu lähiaikoina nuo farkut? voisko löytyä vielä myymälöistä?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon :) Oon ostanu tän vuoden puolella ja näin näitä Bikbokilla yks päivä vielä, eli kannattaa käydä kurkkaamassa ;)

      Delete
  3. Tosi hyvännäköinen asu! Noi paidan hihat on kyllä ihanat ♥︎

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos pinja <3 jep ihanan erilaiset ja tuo kivaa vaihtelua :)

      Delete
  4. Ihana asukokonaisuus ja tosi söpö toi paita <3 mulla kans sama juttu, että kampaajakäynnistä taitaa olla (pieni) ikuisuus...vaalennettiin joskus latvoja vähän liukuvärjäystyyliin, mutta ei ihan niin radikaalisti. Nyt ne näyttävät ihmeen kellertäviltä riippuen valosta. Tyvi kun mulla on tumman ruskeaa...täytyy varmaan hypätä kampaajan penkkiin viimestään kesän alussa ja sanoa että hoitakaa nämä pois... :'D

    Ihanaa vappua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitoksia <3 hahah eikää :D Siis mulla on ihan sama ja välillä vaa mietin et pitäskö vetää takas tummaks mutta onhan tää aika kovaa käsittelyä hiukselle.. mutta ehdottomasti, kesäks tukka kuntoon ;)

      Delete
  5. Voi miten ihana asukokonaisuus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos saga! tää on kyllä yks lemppareista ja niin simppeli :)

      Delete
  6. Anonymous29/4/17 21:30

    Ootteko vielä yhdessä Artun kanssa?

    ReplyDelete
  7. Anonymous5/5/17 09:07

    Pystytö laittamaan linkki noihin kenkiin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/kengät/tennarit/nly-shoes-427/slip-in-sneaker-421152-1/

      tuossa löytyy sekä valkoiset että mustat :)

      Delete