Wednesday, 19 April 2017

RIPAUS KULTAA

618

Tervehdys keskiviikkoon! Mitä teille kuuluu? Mä tässä just kuivattelen tukkaa pienen öljyhoito- episodin jälkeen (snapchat @jattainourmind) ja alan pikkuhiljaa laittautumaan illan opiskelijakekkereitä varten. Järjestetään tänään agentti- sitsit ja pientä asukriisiä on kyllä teemaan liittyen, mutta eiköhän tässä jotain keksi!

En höpöttele tänään sen enempää tai tosissani joudun meikkaamaan toisella kädellä ja syömään samalla toisella hahah.. Tässä muutamat otokset eilisestä asusta, jossa oli ripaus kultaa ja mun lemppari bomberi, jossa myös ripaus oranssia. Mä oon aivan rakastunut oranssiin ja haluaisin räikeän oranssin hupparin niiiin kovasti! Jos ootte jostain sellaisen bongannut, niin kertokaa mulle. Mutta tosiaan, jälleen rentoa ja mun näköistä lookkia, joka toimi pikaisella vaatekauppakierroksella kun metsästin muutamia viime hetken ostoksia viikonloppua varten. On kyllä ihana päästä pitkästä aikaa Helsinkiin!

10759
Takki - Stradivarius //  T-paita - h&m  //  Legginsit - BikBok  //  Kengät - Zara  //  Kaulakoru - h&m


Nyt meikit nassuun ja menoks. Jos teillä on muuten toiveita postauksiin liittyen niin heittäkääs kommenttia! Musta ois pitkästä aikaa kiva toteuttaa jotain vähän erilaisempaa jos teillä on ideoita ;) 

1 comment:

  1. Aivan ihana asukokonaisuus! Ihastuin noihin kenkiin ja tohon kaulakoruun

    ReplyDelete