Tuesday, 18 April 2017

IHO KUNTOON

Yhteistyössä MayBeauty

Iho, se jonka kanssa monet kamppailee, se jolle on luotu mieletön määrä erilaisia tuotteita ja voiteita, se joka välillä tuntuu olevan niin hyvässä kunnossa, kun taas seuraavana päivänä ei tee mieli edes lähteä kotoa yöllä nousseen näpyn takia. Mulla on ollut koko elämän suhteellisen hyvässä kunnossa iho. En oo erityisemmin kärsinyt mistään suuremmista ongelmista, mutta mistään babyfacesta en oo koskaan päässyt nauttimaan. Parikymppiseen mennessä iho on nyt "tasoittunut" sellaiseen suhteellisen tasaiseen kuntoon. Ihoon tulee tiettyyn aikaan kuusta ja tietysti ruokavaliosta riippuen epäpuhtauksia, mutta muuten naama tuntuu just nyt ihan ookoolta. 

Oon todella laiska hoitaamaan mun ihoa ja yleensä mun kaapista löytyy aina joku muutama harva tuote, joita iholle käytän. Oon aina ollut naamioiden ja ihonkuorintatuotteiden ystävä ja tietyn perusrasvan suurkuluttaja. Nyt kun MayBeauty otti yhteyttä ja kysyi olisinko kiinnostunut testaamaan heidän Face Geeliä, päätin että olis korkea aika taas kokeilla jotain uutta mun ihon kanssa! 

tuote

Mistä siis on kyse? Kyseessä on kasvogeeli, joka poistaa jo heti ensimmäisellä käyttökerralla kuolleita ihosoluja. Samalla ihohuokoset puhdistuu, ylimääräinen tali ja rasva poistuu kasvoilta ja ihosta tulee äärimmäisen pehmeä.

ennen

Mulla on vähän rasvoittuva iho, epäpuhtauksia tulee pääosin leukaan tai nenän seudulle. Lähin testaamaan mitä tämä tuote saa mun kasvoilla aikaan, huomaanko eroa muihin käyttämiini tuotteisiin?

sisältö

Koostumus on tosiaan geelimäistä ja sen levittäminen on tosi helppoa. Pikku paketissa geeliä on todella paljon, joten siitä riittää parhaimmassa tapauksessa myös kaverille tai vaikka poikaystävälle ;)

levityskuollutiho1

Tuotetta hierotaan kasvoille pyörivin liikkein kevyesti painaen, jolloin aikaansaadaan kuolleen ihosolukon irtoaminen! Kuvasta näettekin konkreettisesti tämän irtoamis vaiheen. Käytän geeliä koko kasvoille ja saan sillä kauttaaltaan kuolleen ihon irtoamaan.

jälkeen1jälkeen

Oon käyttänyt nyt säännöllisesti tätä geeliä ja jokaisen kerran jälkeen iholle jää jotenkin todella kevyt olo! Aivan kuin jotain ylimääräistä olisi juuri poistettu. Kuollutta ihoa irtoaa todella hyvin, rasvaisuus tuntuu poistuvan hyvin ja iho jää todella pehmeäksi kasvovoiteen levittämisen jälkeen. Tälläinen helppo ja toimiva tuote sopii täydellisesti mulle, joka on vähän laiska oman ihonhoidon suhteen, mutta kaipaa kuitenkin jotain hyvää "perustuotetta".

Jos teitä kiinnostaa testata tätä kasvogeeliä, pääsette tätä linkkiä klikkaamalla suoraan heidän sivuille ja käyttöönne aktivoituu samalla alennuskoodi jattagel, jolla saatte 30% alennuksen MayBeautyn valikoimasta! Heidän valikoimasta löytyy paljon muitakin tuotteita, joten kannattaa käydä kurkkaamassa :*

2 comments:

  1. Nyt olen mainonnan uhri ja tilasin kun tykkään siitä näiden mustapäänaamiosta ihan mielettömästi! Sitä suosittelen kyllä testaamaan!

    ReplyDelete
  2. Tää kuorinta on kyllä vähintäänkin yhtä tehokas kuin se mustapäänaamio, hellävaraisempi vaan nassulle!

    ReplyDelete