Thursday, 30 March 2017

4X

Oon kirjoitellut tähän tekstikenttään jo useamman eri stoorin ja ajatuksen, mutta mikään ei oo tuntunut just nyt hyvältä ja kaikki on kumitettu pois. Tällä hetkellä ei siis kirjoittaminen luista, toisaalta se ei ole koskaan ollut mulle se vahvuus. Mennään nyt siis näillä kuvilla ja ajatuksilla tähän päivään ja koitetaan huomenna uudestaan josko runosuoni kukkisi :)

2

Eilisiä asukuvia luvassa pian. Rentoa lookkia ja mun lempparivärejä! Tätä kuvaa katsoessa tuli mieleen että kiinnostaisko teitä kuulla mun tän hetken lemppari kipaleita?? Voisin niistä kirjoitella postauksen jos haluatte :)

6

Mun pitäisi pitää täällä kotona suursiivous.. Käydä vaatekaapit vielä kerran läpi, siivota keittiön ja vessan kaapit sekä eteisen kenkäkaappi. Siivousta kaipaisi myös partsi, jonka voisi pikkuhiljaa laittaa kevät ja kesäkuntoon. En vaan saa nyt yhtään inspistä tähän vaikka tuosta kevätkelistä inspistä riittää kyllä kaikkeen muuhun!!

1
<3

Ollaan kuvailtu tällä viikolla Lanen kanssa varmaan enemmän kuin viimeiseen kahteen kuukauteen hahaha.. Kiva kun toinenkin on niin innoissaan lähdössä ottamaan ulos kuvia!! Isoin kiitos mun blogin kuvien otosta kuuluukin tälle komistukselle.

4

Käytiin eilen nappaamassa lounaat kotia matkaan ja täytyy sanoa että kyllähän tuosta maha täyteen tuli! Oon tykästynyt sushiin, muttei sitä kovin useasti viiti popsia, ei mitään edullisinta ole. Mutta enpä olis uskonut vielä puoli vuotta sitten että joku päivä oikeasti sushia popsisin lounaaksi.. Herkkua!

Nyt suuntaan reippailemaan tuonne ulos ihanaan keliin! Kivaa torstaita teille kaikille <3

6 comments:

  1. Ompa kivaa kun on kuvauskaveri :) Olispa mullakin :D Kivaa torstaita & viikonloppua sullekin :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi se on kyllä ihanaa ja helpottavaa! Kiitos paljon sulle ja viikonloppuja sinnekkin! :))

      Delete
  2. Anonymous30/3/17 20:20

    Hei ehottomasti biisejä kehiin! Oon aina tykänny sun musamausta ja löytäny aina hyviä kipaleita sun postauksista.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiva kuulla :) Pistetään toteutukseen!!

      Delete
  3. Anonymous31/3/17 10:29

    Ihania kuvia, niin kuin on nainenkin! Sun blogia on ilo lukea. Millä ohjelmalla muokkaat sun kuvat? :) Ihanaa kevättä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi ihana <3 onpa kivasti sanottu :) Muokkaan RawTherapee ohjelmalla tällä hetkellä! Kiitos samoin sulle <3

      Delete