Tuesday, 3 January 2017

KIITOS 2016

Vuoden ensimäinen postaus on hyvä aloittaa vaihtamalla pari sanaa viime vuodesta. Ensinnäkin koko vuosi meni ihan älytöntä vauhtia ja mun on vaikea uskoa että nyt ollaan jo vuodessa 2017. Mä oon erittäin montaa mieltä vuodesta 2016, mutta päälimmäisenä fiilikset on erittäin onnelliset ja kiitolliset. Mä näin paljon, koin uutta, epäonnistuin ja opin, saavutin jotain suurta ja tein asioita joita mä rakastan. Mitä mulle jäi eniten mieleen vuodesta 2016? Barcelonan reissu äidin kanssa, ensimäisen tatuoinnin otto, Blogawardsit Jennin kanssa, ihana reissu Hanialle Ailin ja Nean kanssa,   ystävien valmistujaiset, kesän cheerleadingkilpailut Emeraldsien kanssa, Ailin läksiäiset, uusi työpaikka, muutto aivan ihanaan kotiin, reissu Helsinkiin ja Porvooseen, syntymäpäivät ja Weekend-festivaalit, tuparit, toinen ihana työ, smk, sekä sm-kilpailut. Lisäksi mä oon tutustunut moneen aivan ihanaan uuteen tyyppiin ja oon niin onnellinen mun ympärillä olevista ihmisistä!

Monenlaista on siis tapahtunut kun katsoo taaksepäin. Vuosi oli erittäin onnistunut ja mä uskon, että tämä vuosi on vähintään yhtä hyvä! Tänä vuonna on luvassa paljon uusia tuulia, mutta mä elän täysin päivä kerrallaan ja nautin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä nopeammin vuodet vierii ja mä haluan NAUTTIA!
Unknown

Kiitos vuodelle 2016, sä olit mahtava. 

2 comments:

  1. Moi!
    Mulla ois mahdollisesti tiedossa kesällä ulkomaanreissu, semmonen perus etelän loma. Osaatkohan sanoa, että mikä on hyvä budjetti, millä esim itse oot matkustanu noilla reissuilla, viikoksi (sis. lennot,majoitus, ruoka ja shoppailu jne)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. moi! anteeksi kun mun vastaaminen sulle kesti:) Yleensä ollaan otettu mahd edullinen lento/majoitus setti ja yleensä se on ollut 450-650e plus siihen sitten lisäksi ruoka ja shoppailut yms muu. Jos ei aio paljoa shoppailla eikä vuokrata välineitä tai tehdä mitään ihmeellistä niin 300e riittänee kyllä ruokaan :D Että riippuen sun viikon ohjelmasta sanoisin että lennot, majoitus, ruoka ja shoppailu olis n. 800e-1200e. Mulla on yleensä ollut noin 500e mukana rahaa ja hyvin on saanut shopppailla ja syödä :)

      Delete