Tuesday, 17 January 2017

AAMUPALAA JA SOITTOLISTOJA

ab

Hyvää huomenta! Tai pitäisikö sanoa jo päivää.. Vietän vapaapäivää ja mun tapaan vapaapäivät menee myöhään nukkuen ja nautiskellen. Harkitsen tässä myös vähän siivoamista ennen valmennusta, mutta toisaalta tekisi mieli siirtää se huomiseen. Oon just tällainen, asioiden siirtelijä..

Oon viimeaikoina alkanut kokoamaan uutta soittolistaa, koska eihän enää voi kuunnella 2016 vuoden listoja kun mennään jo niin lujaa seittemännentoista puolella. Mä kyllä rakastan kuunnella aina vanhoja listoja ja kymmenenkin vuotta vanhoja biisejä, mutta nyt on ollut kuitenkin aika rakentaa uutta listaa. Mä en tiedä teistä, mutta mulla on tapana iskeä vaan yhdelle ja samalle soittolistalle kaikki biisit jotka listalle lisätä haluan. Jotkut tekevät eri listoja treeniin, rentoutumiseen tai juhlaan, mutta mulla oikeastaan kaikki löytyy aina samalta listalta. Kuuntelen tosi monenlaista musiikkia, vaikka tällä hetkellä uusin lista sisältää toinen toistaan samanlaisia kipaleita. Mutta, tätähän vasta rakennetaan ;) Ja tätähän kuunnellaankin sitten vähintään kesään asti.



Yks asia mua ärsyttää ihan suunnattomasti. Radiot ja se kun ne kuluttavat aina kaikki hyvät biisit loppuun!! Tälläkin listalla on pari aika uutta biisiä, joista tykkään ihan älyttömästi, mutta joita en halua kuulla monta kertaa päivässä ja parin viikon päästä ollaan jo kyllästytty. Töissä eräänä pitkänä päivänä kuulin saman kipaleen 5 kertaa.. Ei näin!!

Mutta mä jatkan nyt listan rakentamista ja aamupalan syömistä! Katotaan jos näitä biisejä kuunnellessa innoistuiskin siivoamaan. Oikein mukavaa tiistaita toverit 

1 comment:

  1. Anonymous17/1/17 21:52

    sama fiilis noista radiobiiseistä niin ärsyttävää äääh!! tunnin sisällä tulee varmaan 5biisiä ja sit sama rundi lähtee seuraavana tuntina uusiks!! tekee aina mieli vaan laittaa radio kii mielummi ku kuunnrlla samoja lauluja koko aja -.-

    ReplyDelete