Friday, 27 January 2017

8 X RANDOM

Mukavaa perjantaita! Täällä on ollut tänään niin vitsin nätti keli, että jo pelkästään aamun auringonpaisteen osuessa kasvoille tuli sellainen fiilis että tästä päivästä tulee hyvä! Ja hyvä se on ollutkin ja pian suuntaan kaverin luokse viettämään tyttöjeniltaa joten ei lainkaan huono perjantai <3
Ennenkun suuntaan eteenpäin tulin kirjoittelemaan teille vähän niitä näitä ja jakamaan kameraan tallentuneita kuvia viimeiseltä parilta päivältä. Kuten viime postauksessa mainitsin, on mulla kamera kulkenut matkassa yllättävän vähän viime aikoina ja on tuntunut todella oudolta sitä mukana kantaakkin, mutta eiköhän tähän ole tulossa muutosta ;)

5

Paljastan teille nyt mun rakkauden nimittäin Miss Diorin eu de parfum hajuveden! Sain tämän joululahjaksi ja mä vaan rakastan tätä taivaallista tuoksua!! Itku on jo silmäkulmassa kun mietin että tuo loppuu varmasti suhteellisen nopeasti, koska se on juuri se suosikki..

2

Oon koittanut etsiä kaupoista siroa lippistä tai lippistä tupsulla, jotka on muuten niin söpöjä! Tulos on ollut kuitenkin aika kehno kun tuntuu että kaikki mallit ei istu lainkaan mun päähän. Ootteko te löytäneet jostain jotain toimivia malleja? Hakusessa olis erityisesti musta perus yksilö..

3

Keskiviikon lounaat kun käytiin Saijan kanssa Valkoisessa puussa! En voi yhtään liikaa hehkuttaa kyseistä paikkaa <3

1

Tiedättekö mikä on mun toinen rakkaus tällä hetkellä, viime asukuvissa esiintyvä legginsi-paita yhdistelmä. Molemmat ovat Bikbokilta ja oon vetänyt menemään tuo setti päällä jo monen monet päivät. Nahkalegginsit toimii vaan niin monen kanssa ja tuo pusero on ehkä maailman ihanin päällä. Toimii!

4

Siivoilin meidän makkaria ja mun meikkipistettä ja seuraavaks olisikin operaationa puhdistaa meikkisiveltimet. Myönnän että oon niiden suhteen aivan liian laiska ja en edes omista tällä hetkellä siihen soveltuvia puhdistusvärkkejä. Kuinka te puhdistatte teidän siveltimiä ja kuinka usein ??

6

Lisää kysymyksiä teille fiksuille, oon kohdannut tosiaan tämän tukan kanssa ongelmaksi sen stailaamisen. Suora tyyli tuntuu olevan ainut toimiva kun pituutta ei enää ole paljoa, mutta olisi kiva kokeilla jotain uutta! Saa siis heittää kampausideoita vähän lyhemmälle tukalle!

7

Tänään käytiin lounastamassa meille aivan uudessa paikassa, Juku ravintolassa! Kyseessä on Japanilainen ravintola josta saa mm. kuvan näköistä lounasbuffettia joka sisältää kymmeniä erilaisia sushi- vaihtoehtoja. Mä en ole syönyt sushia kuin vasta kaksi kertaa elämässäni ja eiköhän tässä ala pikkuhiljaa jo lämmetä sille :D

9

Ihana auringonpaiste oli pakko koittaa saada kuviinkin tallennettua joten räpsittiin asukuvat ennen lounaalle menoa. Niitä siis luvassa pian!

Nyt kamppeet kasaan ja perjantai-illan viettoon! Oikein ihanaa viikonloppua teille :*

1 comment:

  1. Anonymous29/1/17 13:56

    Mä pesen siveltimiä ihan liian harvoin.. En ees viitti sanoa miten harvoin :D Kuitenkin kun pesen niin käytän normaalia palasaippuaa. Kastelen saippuan ja hinkkaan sitten sivellintä siihen ja sen jälkeen kämmenelle niin, että kaikki lika ja saippua lähtee. Beautyblenderit taas pesen ihan fairyllä. Ei varmaan parhaita vaihtoehtoja, mutta halpoja ja puhdasta tulee.

    ReplyDelete