Tuesday, 1 November 2016

KISAVIIKKO

3

Hellurei marraskuuhun! Ihan älytöntä miten kovaa vauhtia lähestytään joulua ja vuotta 2017.. Mulla oli tässä vahingossa reilun viikon postailemattomuus joka toisaalta oli ihan hyvästä. Tällä hetkellä mun elämässä on extra kiireistä, kiireisempää kuin silloin kun viimeksi sanoin että on kiireistä :D

Tää viikko on siinä mielessä erilainen ja jännittävä, sillä kyseessä on kisaviikko. Cheerleadingin SM-karsintakilpailut kilpaillaan tulevana viikonloppuna täällä Seinäjoella! Jep, kotikisat meille jee. Mun ja Jlon valmentama naisten joukkue Emeralds lähteekin kilpailemaan paikasta SM-kilpailuihin ja valmistautuminen kisoihin on ollut kovaa! Tällä viikolla joka päivä pyöritään cheerin parissa ja siihen lisäksi vielä koulu, extempore kampaajareissu.. kaverin treffaaminen, työt ja kaikki muu mahdollinen.  Tekemistä ja menoa riittää, mutta koska viikko on super jännittävä ja tuleva viikonloppu erityisen kiva, on kokoajan vähän sellainen odottava fiilis niin mikäs tässä!

Mä en tiedä kuinka paljon teitä cheerjutut kiinnostaa, mutta koska laji on iso osa mun elämää niin näkyy se täälläkin. Viikonlopulta on tulossa varmasti paljon materiaalia ja jaan sitä mielelläni myös tänne blogiinkin. Oon super innoissani kaiken kaikkiaan, erittäin ylpeä meidän naisista ja odotan innolla lauantain reilua paria ja puolta minuuttia, kun Emut valtaa maton!!

Ei siellä ruudun toisella puolella sattuis olemaan muita, jotka osallistuvat viikonlopun SMK- kilpailuihin :) ?

2 comments:

  1. Anonymous1/11/16 23:02

    Jee mäkin oon menossa sinne junnu sarjaan kisaan!!! Ja hei onnee kisoihi💙

    ReplyDelete