Thursday, 10 November 2016

KAKSI TUOTETTA

Oikein hyvää huomenta! Ajattelin aloittaa tän aamun paljastamalla teille kaksi erittäin hyvää kosmetiikkatuotetta, joita oon käyttänyt jo hetken aikaa. Mä harvemmin teen erikseen postausta mistään tälläisistä tuotteista, mutta koska mä oon kokenut nämä erittäin hyviksi tuotteiksi, ajattelin kertoa niistä teillekkin! Kurkataan siis kahteen tämän hetken ehkä jopa lemppari tuotteisiin..

54

Nämä molemmat tuotteet ovat päätyneet aivan vahingossa mun käyttöön, joten täytyy todeta vain että hyvä tuuri kävi! Yllä näkyvä Maybellinen Vivid Matte Liquid - huuli"puna" lähti matkaan kun ostin lahjakortilla tuotteita ja huomasin rahaa jäävän vielä himpun verran yli. Sen pidempään miettimättä nappasin kyseisen punan matkaan sävyssä 50 Nude Thrill ja suuntasin kassalle.

Kyseessä on siis liquid lipstick joka muuttuu huulilla mataksi. Koostumus tässä on sopivasti kevyen ja paksun väliltä ja sellainen samettinen ja pehmeä. Tuotetta ei tarvitse laittaa paljoa, jotta se näyttää tosi hyvältä huulilla. Tämä pysyy myös yllättävän hyvin hintaansa nähden ja tuoksuu aivan taivaalliselle!!! En siis oikeastaan keksi tästä yhtään mitään pahaa sanottavaa. Hintaa tällä oli n. 8-10e eli edullinen ja hyvä vaihtoehto monelle markkinoilla olevalle hintavalle liquid lipstickille!

3

Toinen ehdottomaksi lemppariksi noussut tuote on meikkivoide! Mä en uskonut tämän päivän koittavan että vaihdan mun monen monen vuoden vakkarin, Cliniquen- meikkivoiteen toiseen, mutta tämäkin pääsi sattumalta tapahtumaan. Kotona käydessä kerroin äidille että meikkivoiteeni on lopussa ja hän ojensi käteeni Lumenen Longwear Blur - meikkivoiteen. Mä oon lukenut tästä todella paljon ja oon vaan ajatellut että tuote siinä missä muutkin, eikä mikään erikoinen. Kiitos kuitenkin tämän tuotteen, se on päätynyt osaksi mun jokapäiväistä meikkirutiinia.

Sävy jota käytän on Classic Beige - Kultahiekka, joka on juuri tähän vuodenaikaan sopiva. Ei liian vaalea jotta näyttäisi ihan kalpealta, mutta kuitenkin juuri tälläisen suomalaisen iholle sopiva. Ja miksi sitten tykästyin juuri tähän? Meikkivoidetta ei tarvitse laittaa juuri yhtään, saadakseen haluamansa tuloksen mikä mun kohdalla on suhteellisen peittävä, mutta kevyt. Tämä putelli on siis erittäin riittoisa.  Satuin sitten laittamaan alle hyvän pohjustuksen tai en lainkaan, jostain syystä tämä meikkivoide ei tunnu liikahtavan paikaltaan mihinkään ja näyttää pitkänkin päivän jälkeen hyvältä! Erityisesti esim töissä ollessa, missä kuumuus on melkein poikkeuksetta osa työskentelyä, niin ei tämä lähde valumaan mihinkään suuntaan! En siis tästäkään keksi yhtään mitään huonoa vaan enempi vain plussia verrattuna edelliseen meikkivoiteeseeni. Hintaero on ainakin suuri ja tämä on paljon edullisempi ja riittoisampi kuin edellinen. Hintaa tällä on pikaisen googlettamisen perusteella n.16e. Toki meillä kaikilla on erilainen ihotyyppi ja toiselle sopii toinen ja sitä rataa. Mutta jostain syystä tästä meikkivoiteesta tuli sellanen fiilis, että tää toimii varmasti aika monenlaiselle iholle? Mitä ootte mieltä?


Toivottavasti saitte tästä pienimuotoisesta tuotearvostelusta jotain irti ja ehkä lähdette testaamaan näitä!! Löytyykö teiltä kyseisiä tuotteita ja mitä ootte tykänneet?

4 comments:

  1. Lumenen meikki voiteet ovat kylläsuper hyviä! Ihana blogi sulla myös<3

    https://harrietgripenberg.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/12/16 00:03

    Mulla on sama meikkivoide käytössä! Tuntuu pysyvän paremmin kunnentiset käyttämäni, mut silti välillä lähtevän kasvoilta tai jättää punaisuuden piilottamatta... Mut siitä voin syyttää vaan itseäni, koska pohjustusta en on vielä alkanut käyttämään, -en olo löytänyt hyvää. Mitä sä käytät pohjustukseen?
    Täytyy vielä sanoa et oon lukenut sun blogia aktiivisesti ihan alkuajoista lähtien, kun Jennankin kanssa vielä kirjoititte! Nykyään blogien lukeminen on vähän jäänyt, mut kyllä tänne eksyn aina vähän väliä lukemaan sun juttujas! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä käytän hyvää kosteusvoidetta ja siihen päälle primeria millon mitäkin. Tää on yks lemppari mitä laitan ennen meikkivoidetta : http://www.sublimt.se/wp-content/uploads/2014/05/Max-Factor-Facefinity-All-day-primer.jpg.jpg

      Ja voi ihana kuulla että oot ollu pitkään mukana :) Kiitos!!

      Delete