Thursday, 20 October 2016

MAXI JACKET

Oonko mä ainut kuka lähtee aina silloin tällöin ovesta ulos innoissaan omasta asusta ja myöhemmin toteaa, että ei tämä niin hyvä ollutkaan? Tai oonko mä ainut, kuka usein kokee että asusta puuttuu sitä jotain? Nämä lauseet kirjoitettua haluan kuitenkin innoissani kirjoittaa että tämän asun kohdalla mä en todennut tai kokenut edellä mainittuja!! Ja miks mä halusin sen ihan näin sanoa? No siksi, että tälläistä onnistumista ei ole pitkään aikaan tullut!

Mä oon tämän vuoden aikana paljon hakenut jälleen sitä omaa itseäni pukeutumisen suhteen ja miettinyt missä mun on hyvä olla ja miltä haluan näyttää pukeutumisen osalta. Vaatekaapissa on paljon vaatteita, jotka ovat olleet päällä vain kerran, koska ne eivät ole olleetkaan just mua.. Mutta ette tiedäkkään kuinka iloiseksi tuun kun asu onnistuukin ihan loppuun saakka!! En tietenkään pistä sanoja teidän suuhun, mutta mun suusta kuuluu nyt isoja ilon höpinöitä tämän outfitin kohdalla. Erittäin mun näköistä, todella tavallista mutta silti ripaus jotain erikoista. Harmittaa toki että tälläisiä onnistuneita asuja tulee näin harvoin, mutta suunta on oikea. Voipi myös olla juuri tämä syynä vähäiseen asukuvapostailuun, aina kun en olekkaan tyytyväinen asuuni..

Noh vielä pari sanaa tästä asusta ja sitten kuvin pariin! Maxi- pitkä takki jakaa varmasti mielipiteitä ja itsekkään en aluksi ollut varma tykkäänkö tästä. Korollisten nilkkureiden kanssa asu olisi ollut varmasti vielä parempi, mutta oikeasti hyvä se jo näinkin! Valkoinen neule, sekä laukku ja pörröponnari pääsivät heti käyttöön ja oikeastaan juuri tuon ponnarin ja laukun ansiosta tässä asussa on sitä jotain. En tiedä onko tyhmää hehkuttaa omaa asua näin paljon, mutta oon vaan niin vitsin iloinen tästä pienestä onnistumisesta :--D

10921112115111112137
Takki - Sheinside  Neule - Gina Tricot  Farkut - Levis  Laukku - Gina Tricot

No mutta mitäs te tykkäätte asusta ja erityisesti tuosta super pitkästä takista? Hot or not ;) ?

6 comments:

  1. Et oo ainut! Mullekin usein käy noin asujen kanssa, että sitten jälkeenpäin hoksaa miten sen olis voinut ehkä toteuttaa fiksummin :p Ja tää sun asu on kyllä kaunis, tykkään tosta takista kovasti! Todellakin hot!

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. tottakai omaa onnistumista saa hehkuttaa! tosi nätti asu ja siitä tekee vielä nätimmän se, kun sai lukea rivien välistä sun kuplivan ilon asuvalinnan onnistuessa :-)

    ReplyDelete
  3. näyttää vähän kylpytakilta ..

    ReplyDelete
  4. Tosi tyylikäs asu ja rakastan tosi pitkiä takkeja vaikka oon vain 160cm :)

    ReplyDelete
  5. Ihana takki ja super kivoja kuvia! :-)

    ReplyDelete