Tuesday, 6 September 2016

TYYLINI KUVINA - KUUDEN VUODEN AJALTA

Mukavaa tiistaita ja hyvää huomenta! Ajattelin pistää jakoon kasan vanhoja kuvia, sillä kurkkausta mun vuosien varrella vaihtuneeseen tyyliin on pyydetty paljon. En toki sano, että se todella paljoa olisi muuttunut, mutta kyllä tässä kokoajan mennään kohti sitä omaa itseäni, minun näköistä pukeutumista. Oon päässyt eroon joistakin kamalista trendeistä, löytänyt muutamia juuri mulle sopivia juttuja, kuten esimerkiksi leveät lahkeet! Paljon on tullut myytyä pois näitä vanhoja vaatteita ja asusteita, mutta uskokaa tai älkää, löytyy multa edelleen vuosia vuosia vanhoja vaatteita, jotka ovat käytössä!!
Mutta, eiköhän kurkata mun blogihistorian kauneimpiin ja kauheimpiin asukokonaisuuksiin. 


2011

Ensinnäkin mun täytyy sanoa, että nää kuvat tuntuu ihan kun eiliseltä! Siis en voi uskoa että näistä kaikista on jo vähintään viisi vuotta aikaa?! Vanha olohan tässä tulee.. Kaikki nämäkin asukuvat löytyvät edelleen tämän blogin blogihistoriasta, vaikka tosin ei näissä ole oikein mitään kaunista katseltavaa haha. 
2011 - vuonna selkeästi mun juttu oli tuubihuivit, neuleet ja erikoiset alaosat. Näkyypä tuolla yhdessä asussa jopa korkokengät ja yhdessä asussa edelleen käytössä olevat shortsit!! En tarkoita noita tähtishortseja haha hyi hyi.

2011-12011-2


2012

Tänä vuonna mulla starttasi lukio ja en kyllä kestä, että jossain näistä asuista oon oikeesti hihhuloinut koulussa. Tylsää tylsää ja tylsää, omaan silmään niin paikallaan junnaavia asuja. Toki tuolloin oon ollut ihan innoissani siitä mitä oon pukenut, mutta omaa silmää nää ei miellytä enää lainkaan, toki ei se mikään ihme ole :D
2012- vuonna pukeuduin paljon farkkuihin vyön kanssa ja paita pistettiin housuihin. Tuubihuivit oli edelleen se juttu ja joillain pienillä jutuilla yritin aina olla cool ja erottua. Mutta faktahan on se että aivan massan mukana sitä ollaan menty!! 
Eivät nämä asut onneksi niin kamalia ole, että ihan hävetä tarvitsee hah. Oma lemppari näistä on aivan alin ja oikea. Se on asu joka yksinkertaisuudellaan voisi löytyä edelleen mun päältä, vaikka tylsältä näyttääkin nykyään. 

2012-12012-2


2013

Pikkuhiljaa tänä vuonna selkeästi asuissa näkyi enemmän mua itseäni. Löytyi paljon perusjuttuja, mutta myös sellaisia erikoisuuksia joissa mun on ollut tosi hyvä olla! Mä oon luonteeltani aina ollut sellainen, että tykkään olla erilainen, mutta silti tavallinen. Jos ymmärrätte mitä meinaan?
2013- vuonna käytin enemmän mekkoja kuin koskaan, pukeuduin sporttisesti, rakastuin puhelinpussukoihin (ja tuo kyseinen löytyy multa edelleen..), sekä uskalsin kokeilla lisää erilaista. Itseasiassa, alin asu onkin näistä tällä hetkellä miellyttävin juuri alaosan takia! JA kiitos tuubihuivien katoamiselle..

2013-12013-22013-3



2014

Tykkään tämän vuoden asuista jostain syystä paljon! 2014- vuoden postauksia selatessa tuli sellainen fiilis, ettei pahasti olla ainakaan menty mönkään. Paljon erilaisia värejä, mutta hillitysti. Vaihtuvia tyylejä, rentoa, sekä asiallista. Löytyi paljon naisellisia lookkeja, mutta myös sitä rentoa ja erikoista, enempi mun omaa tyyliäni.
2014- vuonna rikotut farkut astuivat maailmaani, kuviolliset housut olivat IN, pörröliivi piti hankkia, sekä uusia naisellisempia laukkuja. Ainut kamala ostos on alimman asun lippis, jostain syystä inhoan noita tällä hetkellä :-D!!

2014-12014-22014-3


2015

Eniten mun näköistä pukeutumista aamen.
Lukion loppuminen, muutto ja uusi koulu lisäsivät mulla kyllä kovasti inspiraatiota vaatekaapin päivittämiseen! Jokainen näistä asuista on omaan mieleen edelleen ja jokaisen asun voisin pukea vaikka heti päälle. Toki näistä silti puuttuu sitä jotain, mitä edelleen etsin.. mutta yleisesti otettuna ehkä jopa tämänhetkistäkin vuotta kivempaa pukeutumista!!!
2015- vuonna hameet oli jälleen se shortseja miellyttävämpi vaihtoehto. Erilaiset takit ja neuletakit valtasivat mun vaatekaapin. Alaosissa lisättiin leveän lahkeen varastoa, sekä kokonaisuudet pidettiin kiinnostavina, mutta välillä jopa todella simppeleinä!
Omat lempparit ovat molemmat hamelookit.

2015-12015-22015-3


2016

Jostain syystä 2016- vuoden asukuvia selatessa tuli vähän paha mieli. Tajusin, että suuri osa näistä ei ole sitä minua. Hetkellisesti oon saattanut ajatella jonkun olevan kiva asu, mutta näin jälkikäteen katsottuna monikin näistä näyttää siltä, että se olisi väkisin päälle kiskottu. Kuten jo sanoin, edelleen etsin sitä omaa tyyliäni ja kokoajan mennään parempaan suuntaan, mutta näissä asuissa joku mua ärsyttää tosi paljon.
Tänä vuonna oon pukeutunut yllättävän naisellisesti tai asiallisesti. Se on ehkä suurin syy mikä ahdistaa, sillä mä en ole ikinä kokenut olevani erittäin naisellinen pukeutumisen suhteen. Joillekkin se sopii todella hyvin, mutta mä oon enempi rentoa ja erikoisempia malleja käyttävä.. Alimmat neljä asua mielyttää silmää, mutta nämä ylimmät ovat osittain jotain kamalaa. Hassua, että 2014- vuoden asuista melkein kaikki voisin kiskoa päälle, mutta tämän vuoden asuista suuri osa tuntuu aivan kamalilta. Erittäin hassua ja outoa.. :-D

2016-12016-3


Kokoajan mennään omaan suuntaan ja lujaa vauhtia. Pitäisi vaan nyt vielä rohkaistua myymään ne vanhat vaatteet pois ja hankkia tilalle uusia oikeasti mun näköisiä vaatteita. Nyt kaapissa on liikaa niitä, mitä olen luullut omakseni, mutta todellisuudessa käyttänyt ehkä kerran.. Veikkaan kuitenkin että en oo ainut jolle on käynyt näin? :-D


Mutta hei, siinä oli kertausta tämän blogin puolella kuuden vuoden ajan nähtyihin asuihin!! Kertokaa ihmeessä mitä tykkäsitte tälläisestä postauksesta ja muistaako joku siellä vielä noita aivan kaukaisimpia asukuvia?? :D

17 comments:

  1. Ijjjjhaa6/9/16 13:51

    Olipas hauska lueskella tätä postausta! Ja hei nuo vuoden 2015 mustavalkokuvioidut housut, mistä ne on? Aivan i ha nat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiva että tykkäsit :)!! Ne on Ginasta ostettu, toki jo aikaa sitten :( Ne on kyllä kivat!!

      Delete
  2. Olipa hauska yhteenveto! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :)!! tätä oli kyllä hauska kootakkin ;p

      Delete
  3. Anonymous6/9/16 15:38

    Tyylikäs nuori nainen t.Jani-75

    ReplyDelete
  4. Hep, täällä muistetaan noita 2011 ja 2012 asukuvia!:D Ihailin jo sillon sun tyyliä (ollaan siis samanikäsiä ni itekin diggasin tuubihuiveista sun muista sillon:D) ja tykkään kyllä edelleen! Tosi kiva postaus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha eikä :D vähänkö hauska! Mä en tykkää enää itse käyttää tuubihuiveja, en tiedä johtuuko osin siitä ettei niitä juuri myydä enään :o Tarvisin kyllä enivei kasan uusia huiveja ... Kiitos Julia kommentista :) Hauska kuulla että oot lueskellut mun postauksia jo vuosia sitten :*

      Delete
  5. Jotenki hauska ajatella, että oon seurannut sun blogia jo noista ekoista asukuvista lähtien! :D Ihailin sun tyyliä sillon - ja ihailen edelleenkin. Nothing has changed haha :D

    https://iinaemiliasd.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oho, sähän oot ollu pitkään mukana! :D Voi kiitos paljon! Ihanasti sanottu :) Kyllä jotain toivottavasti on ehkä muuttunut haha ;D

      Delete
  6. Oi miten suloset noi kuvat vuodelta 2011 :'-D Ja kyllä sun tyyli on kokoajan vaa parempaan suuntaan menny, vaikka ei se nyt oikeestaan nii pahalta oo näköjää näyttänykkää :-) (Niiku esim mulla joskus xD)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha oon kyllä ollut niin pikkuinen!!! Ja samaa mieltä oon, kokoajan parempaan mutta vieläkin voisi mennä parempaan ;) Ja voi kuule, tässä ei ole niita kamalimpia ....hahah

      Delete
  7. Hassua, kuinka mäkin muistan noi aivan ekatkin asukuvat! :-D Sun tyyli on kyllä niiiiin mun mieleen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huii onpa hauska :´)))) Kiitos paljon ihanasti sanottu <3

      Delete
  8. Anonymous9/9/16 18:04

    Oon sun kanssa samaa mieltä ! Jotenkin tän vuoden asuista on puuttunu se jokin ja viime vuoden asut näyttää enemmän sulta.

    ReplyDelete
  9. Anonymous9/9/16 21:45

    Mitä ihmettä, mihin tää aika muka on mennyt jos oon jo neljä vuotta seurannut sun blogia??:D Noi viime vuoden asut on kyllä ihania!

    ReplyDelete
  10. 2015, kuva jossa sulla on hattu. Jatta sun kroppa on taiiiivaallinen. Siis en ymmärrä miten oot noin kovassa kunnossa. Kuinka usein treenaat ja herkutteletko paljon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apua höpöhöpö :D Herkuttelen joka viikko ja treenaan nykyään tosi satunnaisesti kiireiden vuoksi.. :D ettäääää mitähän tuohon nyt sanoisi.. kiitos kuitenkin!!

      Delete