Thursday, 1 September 2016

NEW STUFF / FAVORITES



Oikein ihanaa syyskuuta ystävät! Niin vaan elokuu on ohi ja ollaan virallisesti syksyssä. Kuten jo aikaisemmin höpöttelin, on syksy muutosten aikaa, kuin myös aikaa kun hankitaan normaalia enemmän uusia juttuja.. Mulle tää tarkottaa paria syksyvaatetta, mutta myös perinteisiä koulutarvikkeita. En oo pitkään aikaan koonnut mun suosikkeja tai muita vastaavia, joten ajattelin että syyskuu olis hyvä aloittaa näillä! Kesän aikana mulle on muodostunut monta uutta suosikkia, mutta osa näistä on ihan uutukaisia. Pistetäänhän mun tän hetken lempparibiisi soimaan ^ ja kurkataan mun tämän hetken suosikkeihin ja pariin uuteen hankintaan ;)

2

Heti ensimmäisenä suosikkina, kuin myös uusina hankintoina on nämä BikBokin vaatekappaleet! Aluksi epäröin tätä vanhan trendin paluuta, eli paidan päälle naruolkaimisen mekon pukemista.. mutta niin vaan tämäkin iski minuun ja oma settini on tässä. Iskeekö tämä teihin?

5-1

Kesän aikana tuli meikattua yllättävän paljon. Ehkä oli enemmän jotain erityisiä tapahtumia tai päiviä, tai tykästyin puuhaan muuten vain enempi. Mulla on ollut joulusta asti lähes päivittäisessä käytössä Anastasian Contour Kit ja en voi muuta kuin rakastaa tätä tuotetta!! Kesällä mun vakkari varjostusvärin java:n kylkeen nousi ihana sävy sand, joka on kevyen highligterinen. Mun arkimeikkiin kuuluukin nykyään nämä molemmat, sekä kitin sävy banana. 
Tästä tulikin mieleen, kiinnostaisiko teitä nähdä mun tämän hetkistä arkimeikkiä?

1a

Kesällä vaihdoin myös mun shampoota ja monen kuukauden ajan oon nyt käyttänyt TRESemmen shampoota kuivalle ja kärsineelle hiukselle. Mä en ikinä oo huomannut mitään suuria eroja shampoissa, mikä on vähän outoa.. Mutta jostain syystä tähän on nyt päädytty enkä halua enään edes muuhun vaihtaa!

8

Sirojen nahkahanskojen kaveriksi nappasin h&m:ltä nämä sirot ja simppelit sormikkaat. Harmaa ja musta toimii mun mielestä parhaiten syksyn asusteissa ja erityisesti huiveissa ja hanskoissa. Vielä pitäisi hankkia uusi iso kaulahuivi, johon kääriytyä talvenkin saapuessa <3

3

Mitä olisi syksy ilman täydellistä nahkatakkia? Tämä Zaran ihanuus pääsee siis ehdottomasti mun suosikkien listalle. Asukuvia tämän takin kanssa löydätte TÄSTÄ.

6

Maanantaina marssitaan takaisin koulunpenkille ja penaali uudistui myös sitä myötä. Tämä lähti ihan extemporena Helsingin Tiger- liikkeestä parilla eurolla ja mun mielestä tää on ihan mielettömän söpö!!

1-1

Korupuolella tämän hetken suosikkeihin kuuluu niin isot kultaiset korvarenkaat, kuin myös nämä tällä hetkellä kovasti in- olevat kaulakorut JOIDEN NIMEÄ EN SAA MILLÄÄN NYT MIELEEN?? haha.. Molemmat oon hankkinut h&m:ltä ja kaulakorua näette mm. tässä postauksessa.

7

Vaikka en oo nyt voinut vähään aikaan lakkailla kynsiä, on mun lempparisävyiksi muodostuneet kaikki haaleat harmaan ja beigen sävyt, sekä vaaleanpunaisen eri sävyt. Yllä näkyvä Gina Tricosta ostettu kynsilakka on laadultaan ja väriltään tällä hetkellä mun yksi lemppareista!

Tälläisiä suosikkeja ja uutukaisia tällä kertaa! Löytyykö teiltä mitään samoja suosikkeja tai hankintoja? :)

6 comments:

  1. Mikä on tuon kynsilakan sävy ? :)

    ReplyDelete
  2. Mä tilasin ton takin... Se jäi kummittelemaan mun mieleen sun postauksesta, mut sit jätin sen ajatuksen pois, kunnes snäpissä näin taas tosta kuvan niin oli pakko, se on täykky!!!!! Nyt odotan kuumeisesti että posti kolahtaa.. Olihan toi se 50€ maksava?? ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha eikä, vähän hyvä x) Kun mä ostin tuon se taisi olla 99e :o joten en oo ihan varma onko sama kyseessä, vai oisko se sitten ollu alessa :p mutta ihana tuo on <3

      Delete
  3. Anonymous2/9/16 19:35

    Kauanko oot ollu subwaylla töissä? :) ja mihin siis pääsit nyt ku sanoit jossain et sait uuden työpaikan...:D (stalkkeri) Ja hei voisiks tehä sellasta postausta et mitkä on sun go-to asut, mitkä näyttää aina sun mielestä hyvältä ja niis on hyvä olla vaikka kaupungilla, koulussa, baarissa, yleensä iltaa viettämässä, kaverin luona? tämmösii erinlaisia D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tämän kuun :) haha kunnon stalkkeri oot ;D en puhu asiasta täällä vielä sen enempää!
      Ja joo hei hyvä idea, pistän ainaskin korvan taakse ;)

      Delete