Sunday, 28 August 2016

SUNDAY

1526

Sunnuntai, vitsit mä tykkään tästä päivästä. Kello on kaksi ja ainut mitä tämän sunnuntain aikana ollaan saatu aikaan on tämä aamupala. Pitkään nukkumista, aamupalaan panostamista.. Tälläisiä sais olla kyllä kaikki sunnuntait!
Mulla ei mitään erityistä asiaa ollut, mutta halusin tulla vähän vain höpöttelemään. Tänään suunnitelmissa ei oo oikeastaan muuta kuin vähän kämpän siivoamista, treenailua sekä illalla valmennuspuuhia. Pitäis myös alkaa pikkuhiljaa valmistautua viikon päästä alkavaan kouluun, mikä tarkoittaa mun kohdalla unirytmin siirtämistä, kevyesti koulujuttuihin paneutumista, vaatekaapin siivoamista ja hiuksien kuntoon laittoa, mikä onkin sitten oma iso kysymysmerkkinsä (tästä ajattelin kirjoitella huomenissa). Tavallaan oon ihan valmis siihen että koulu alkaa, mutta toisaalta voisin lomailla vielä vaikka parin viikon verran. Oon kuitenkin siinä mielessä onnekas, että mulla koulu alkaa vasta viikon kuluttua, kun muillahan koulu on alkanut jo tässä alkukuusta tai ihan näillä näppäimillä.. Noh, valmiina tai ei, liiketalouden kakkosvuosi olisi edessä!! Nyt niihin siivouspuuhiin.. Millainen teidän sunnuntai on? :)

1 comment:

  1. Ihana sunnuntai sulla! Taika-astiat on niin rakkautta ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete