Tuesday, 19 July 2016

SAAKO NYT JO HANKKIA SYKSYVAATTEITA?

Yhteistyössä Sheinside

Muistan, kuinka joka ikinen syksy pienestä Jatasta asti on täytynyt lähteä vaateostoksille ennen koulun alkua. Alkoi koulu sitten elokuussa tai syyskuussa, on nää ostosreissut aina tullut tehtyä hyvissä ajoin. En oo varmasti ainut, kellä on tapana hankkia jotain uutta koulua varten? Nyt tosin viime vuosina on tullut kesällä hankittua joskus liikaakin juttuja, joten en tiedä näkyykö mua enää niin ahkerasti syksyostoksilla kaupoissa. Syksy kuitenkin tulee nopeammin kuin huomaakaan, vaikka heinäkuussa vasta mennäänkin.

Kokosin alle kollaasin, josta löytyy muutama simppeli kulmakivi vaatekaappiin syksyä varten.
Ehdottomasti yks must hankinta mulle tänä vuonna on syksylle uusi nahkatakki. Mun nykyinen on valehtelematta yli 6 vuotta vanha ja se kyllä näkyy.. Syksylle tulee hankittua usein uutta laukkua tai reppua koulua varten, sekä jotkut kivat luottokengät. Syksy ei ole syksy myöskään ilman neuleita ja neuletakkeja, joiden kylkeen tulee hankittua erilaisia aika simppeleitä toppeja ja paitoja. Syksyisin tykkään kerrospukeutua tosi paljon, varsinkin sitten kun ilmat kylmenevät.
Jos jotain muuta nahkatakin lisäksi aion ehdottomasti hankkia, on se jokin simppeli hame, kuten tuo valkoinen ihanuus. En oo suuri hameihminen, mutta vastaavat iskee muhun tällä hetkellä ja lujaa, ja mun mielestä ne sopii neuleen ja nahkatakin kanssa tosi kivasti yhteen.

1234


takki  -  neuletakki  -  reppu  -  nahkatakki  -  housut  -  toppi  -  paita  -  farkut  -  hame  -  jumpsuit  -  laukku  -  neule  -  kengät


Onko teillä jotain tiettyä mitä aiotte hankkia tulevalle syksylle? Vai onko liian aikaista puhua jo nyt syksystä ;) ?

4 comments:

  1. Ei ole liian aikaista :) Mä ostan aina kesällä aleista esim. neuleita syksyä varten.

    Musta villakangastakki ja nilkkurit on vielä hankintalistalla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no hyvä !! :) jep sama, sillon löytää aina edullisia yksilöitä! Mulla on kans nuo nilkkurit mietintälistalla, jos jostain löytäis hyvät ja edulliset :)

      Delete
  2. Super ihanat noi reppu ja valkoinen hame! Mulle mulle!

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä !! mä kans rakastuin tohon hameeseen ja on ehkä pakko hankkia se :'))

      Delete