Sunday, 3 July 2016

DENIM SKIRT



Tiiättekö kun ootte joskus vannonu, että ette pue päällenne jotain tiettyä asiaa ikinä. Mulla tää asia on pitkään ollut farkkuhame! Mulla monen vuoden ajan tuli farkkuhameista melkein kylmät väreet kun kammoksuin niitä niin älyttömästi. Mulla myös tulee farkkuhameista mieleen ihan yksi mun oma nilkkoihin asti yltävä farkkuhame, jota käytin kun olin ehkä 6 vuotias.. :D

Nyt kuitenkin oon ihan rakastunut farkkuun monessakin määrin, erityisesti hameissa. Tykkään farkussa enemmän vaaleasta sävystä, kuin tummasta ja mun mielestä tää hamonen on pelkkää täydellisyyttä. Tää ei oo liian naisellinen, ei liian tumma ja riittävän yksinkertainen. Kaiken lisäks tää hamonen on ihan super kiva päällä!! Peukku siis farkkuhameille, joita näkyy kaupoissa nyt ihan hirmusesti.

Käythän muuten kurkkaamassa edellisen postauksen ja antamassa postausehdotuksia!!
hame 1hame5hame4hame3hame6hame
paita ja aurinkolasit - gina tricot / hame - pull&bear / laukku - tommy hilfiger (kirpputori) 


Iskeekö teihin farkkuhameet ja mitä pidätte tästä mun yksilöstä? :)

10 comments:

  1. Oho, ihan sairaan hyvälaatusia kuvia!! Ja ihana asu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitoksia Noora!! Mäkin tykkään tästä asusta ihan sikana :)) Ja kiva että kuvien laatu miellyttää!! Siihen pyrinkin :)

      Delete
  2. Anonymous3/7/16 18:06

    Häääh mä en oo varmaan ikinä nähnyt noin hyvännäköistä farkkuhametta! Nimimerkillä luulin ettei hienojafarkkuhameita ole olemassa

    ReplyDelete
    Replies
    1. No älä!!!!! Oon ihan samaa mieltä :D siks luulinkin etten koskaan löydä itelleni/ näe itseni päällä mitään farkkuhametta mutta tuo on kyllä täykky! :D haha

      Delete
  3. Mulla on ollut ihan samat fiilikset farkkuhameista johonkin viime kevääseen asti! Jonkinlaiset traumat vissiin niistä lapsena käytetyistä farkkuhameista jäänyt, mutta nyt voisin jo itsekin taas laittaa farkkuhameen päälle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahhah eikää :D sama täällä! Jännä miten sitä monenkin asian kohalla aina vannoo että en ikinä käytä/omista , mutta lopulta kuitenkin lämpee ajatukselle!! Onhan nuo kaupoista löytyvät farkkuhamoset nyt kyllä tosin tsiljoona kertaa tyylikkäämpiä kun ne lapsuuden kaavut XD joten kyllä noihin on nyt helppo rakastua *.*

      Delete
  4. Anonymous3/7/16 23:15

    Selvästi huomaa, että tuo uus kamera tais tehdä terää tai sitten oot selvästi kehittynyt :D
    Keep going girl! Hyvältä näyttää (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei ihana kuulla että se näkyy!! kiitos :) kameralla todellakin on ollut suuri vaikutus !!!

      Delete
  5. Anonymous4/7/16 20:28

    Kyllä huomaa selvän eron näissä kuvien laadussa, tosi ihanan näköisiä!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihana kuulla !!! kiitos :))

      Delete