Thursday, 2 June 2016

SUMMER IS HERE

Kesä on vihdoin täällä ja loma! Mähän oon jo melkeen kuukauden ollut lomalla, mutta nyt kun kesäkuu oikeasti on täällä, niin lomalta tää nyt vasta tuntuu. Oon kerennyt nauttia jo paljon kesäisestä säästä, auringosta ja kesäherkuista, mutta oon silti innoissani tulevasta kesästä. Mulla ei oo juurikaan mitään suunnitelmia kesälle, eli aikalailla fiiliksen mukaan mennään, mutta se oikeastaan parasta onkin.

Jotain pientä kivaa voi silti aina suunnitella ja tänä kesänä mä aijon kyllä ehdottomasti ainakin...
1

nauttia siitä, ettei ole kiire mihinkään

ottaa ilon irti Suomen säästä, aurinkosta ja shortsikeleistä

syödä paljon ulkona, taivasalla ja erityisesti grilliruokaa

2

meikata ja laittautua mahdollisimman vähän

uida ja rentoutua rannalla

viettää ihania kesäiltoja kavereiden kanssa

4

juhlia kavereiden valmistumista, synttäreitä ja muita tärkeitä päiviä

treenata ulkona enemmän kuin aikaisemmin

olla iloinen ja onnellinen ja tehdä kesästä niin hyvä kuin mahdollista!

3
dress - sheinside

Minkälaisia kesäsuunnitelmia teillä on?

7 comments:

  1. Anonymous2/6/16 18:06

    Hei mistä oot ostanu ne sun mustat niket? Oon ettiny tosi kauan tollasii!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne on ihan niken kaupasta ostettu, barcelonasta tosin :)

      Delete
  2. Eipä mitään erityistä, päivä kerrallaan.
    Osallistu kastehelmi arvontaan mun blogissa.
    Oikein hauskaa torstai iltaa sulle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, käyn kurkkaamassa arvonnan :)

      Delete
  3. Anonymous3/6/16 23:03

    Oon seuraillu sun bloggausta jo vuosia ja mietin, että ootko minään kesänä kesätöissä? :) jos et, niin saako kysyä että miksi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon ollu kesätöissä :D en mä niistä aina vaan täällä oo niin suureen ääneen kailottanut!

      Delete
  4. Ihania kuvia sulla! Millä kameralla kuvailet? :-)
    -Satu, http://mylifes-stripes.blogspot.fi/

    ReplyDelete