Thursday, 30 June 2016

PINK BACKBAG

reppu3reppu7reppu5reppu1reppu2reppu
backbag- zara

Kattokaa mikä ihanuus!! Törmäsin Hanian Zarassa tähän ihanuuteen ja värin, sekä suuren kokonsa vuoksi kiikutin tän heti kassan kautta itselleni. Tuo reppu jos mikä, syö tavaraa sisälleen. Väri on maailman söpöin ja tuo on vaan niiiin mun näkönen!! Mitä tykkäätte?? Tällä asulla käväisin tänään alennusmyyntejä tsekkailemassa ja näin ihania tyttöjä joiden kanssa käytiin syömässä. Rentoa, mutta siistiä. Tuo pörröpallero ei ole muuten sitten oikeasti kiinni tuossa repussa, laitoin sen vaan siihen kiinni, koska tykkään siitä..

Tälläinen asu on oikeastaan mun lemppari. Päällä kaikkea rentoa, mutta asiallista, sekä muutama erityisen kiva pieni osa asua. Tässä tapauksessa tuo pieni reppu!

4 comments:

  1. Ihana reppu *sydänsilmäemoiji*! Itelläkin ton väriset housut ja oon niihin täysin hullaantunu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Älä !! toi väri on ihan super kiva, oon ihan rakastunu kans :'))

      Delete
  2. Ihana reppu! Oon nyt viime aikoina ihastunut erityisesti kaikkiin erilaisiin söpöihin reppuihin ja pakko sanoa, että tää on kyllä ehdottomasti kivoimmasta päästä mitä oon nähnyt! ♥︎

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Pinja<3 mäkin tykkään!!! Toi oli viel super "halpa", 19euroa vaikka olin ihan varma että tuon kyljessä on vähintään 30kympin hintalappu :D Eikun vaan ostamaan ;)

      Delete