Tuesday, 14 June 2016

JUHLIA JUHLIA

Yo-juhlat ja muut valmistujaisjuhlat taitaa olla jo aikalailla juhlittu ja takanapäin, mutta minä mattimyöhäisenä kirjoittelen tuosta juhlantäyteisestä viikonlopusta vasta nyt! Jo reilu viikko sitten koitti monen pitkään odottama päivä, ne valmistujaiset. Mä ootin päivää itse tosi paljon, vaikka vaan vieraaksi juhliin menin. Silti oli vähän haikea fiilis, kun oikeasti tajusi että omista valmistujaisista on jo vuosi!? Miten aika on mennyt näin nopeasti... Mulla oli kuitenkin ilo päästä niinkin moniin kuin viisiin eri juhliin ja olla osana ihanien ystävien tärkeää päivää. Kakkua, hyvää ruokaa, juhlamaljoja, paljon kuvia ja ihanan aurinkoinen sää. Juhlintojen jälkeen suunnattiin myös kaveriporukalla Jyväskylän yöhön, valkolakkien valtamereen.

Viikonloppu oli ihan super hauska ja oli ihana käydä juhlimassa muiden valmistumista, aikaisemmin en ole tainnut monissakaan valmistujaisissa olla? Oli myös kiva olla pitkästä aikaa koko porukalla yhdessä ja melkein viimeisiä kertoja pitkään aikaan ollaankin, sillä pian yksi meistä suuntaa maailman toiselle puolelle! Tätä kirjoittaessa tulee melkeen itku silmään, oon niin kiitollinen mun ystävistä.

fihcjebkd

Loppuun täysin aiheesta poiketen, kaikki kamerataiturit hereille!! Mun kuvien laatu on jostain syystä huonontunut viimeaikoina ihan hirveästi. Asetuksia en ole muuttanut, ja objektiivina toimii laadukas putki, joka ei ole edes montaa vuotta vanha ! Toisin kuin kamera, joka taitaa olla ollut melkein päivittäisessä käytössä jo 6 vuotta?! Voiko olla että mun kamera on alkanut elää eläkepäiviään, vai mistähän tää voisi johtua.. Meiksi ei oo mikään kameranörtti, joten help me jos joku osaa auttaa :--D

2 comments:

  1. Anonymous15/6/16 14:15

    Ootko käyny jossain kameraliikkeessä ikinä puhdistuttamassa sun kameran runkoo? Mulle sanottiin sillon, ku oman kameran ostin et pitäs ainaki kahen vuoden välein putsata se runko, koska sinne kertyy pölyä.. Mietin ite tossa syksyllä ihan samaa et miks on huono laatu vaikka on hyvä putki ja hyvä kamera, vein sen kauppaan ja ne puhisti sen ja on taas ihan ku uus! Kantsii ainaki kokeilla:-) ihanaa kesää sulle kaunokainen <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. en kyllä muuten oo! Ei oo tullu edes mieleen :oo kiitos hei sulle! Täytynee kipittää jonnekkin puhdistuttamana tuo :DDD jos siitä olis apua.. kiitos samoin <3

      Delete