Tuesday, 21 June 2016

HOME INTERIOR

Mulla tulee kesällä aina vaatekaapin uudistusvimma ja samalla kaikki sisustamiseen liittyvä inspiraation haku ja uudet ideat.. Tähän kategoriaan kuuluu myös oman ulkoisen lookin päivitys kuten hiukset yms, mutta ei mennä siihen ainakaan tässä postauksessa.

Vietin alkupäivän auringossa ja mietiskelin mielessä mun unelma-asuntoa. Millainen se olisi, mitä se sisältäisi, miten sen sisustaisin? Mulla on aika selkeät "suunnitelmat" minkälaisen talon haluan rakennuttaa joskus tulevaisuudessa, mutta koska se ei ole millään lailla ajankohtaista, on nyt järkevämpi keskittyä sisustuspuoleen. Alle kokosin kolme eri kollaasia sisustusaiheisesti, sellaisia tuotteita sisältäen joilla mä haluaisin, ja joista osalla varmaan tulenkin kämppäämme sisustamaan!

kitchen and livingroom


Tällä hetkellä mua viehättää tosi paljon musta väri. Kun asunnon pinnat ja kaapistot on valkoisia ja kokonaisuus todella valoisa, sopii mun mielestä sellaiseen ripaus mustia yksityiskohtia! Kupari ja kultainen yhdistettynä mustaan.. raitaa, viherkasvia ja iso peili. Iskisin nuo kaikki vaikka heti meidän tulevaan kämppään! 

Marmori on myös mun mieleen tosi paljon. Nykyään ehkä enemmän tumma ja vihreä marmori, mutta oikeastaan marmori kuin marmori niin mä tykkään. Musta tuntuu että se tulee olemaan muodissa vielä useamman vuoden. En lähtis koko kämppää sisustamaan marmorilla lattiasta kattoon, vaan ennemminkin kivoja pieniä yksityiskohtia, kuten tuo yllä näkyvä kello. 
Mitä tulee taas olohuoneeseen, mun mielestä sen kuuluu olla raikas ja vaalea. Tai ainakin mä tykkään enemmän sellaisesta! Mustan ja kultaisen kylkeen sopii mun makuun täydellisesti esim oranssit sohvatyynyt.

bedroom


Makuuhuone on ennen ollut helppo sisustaa, kun on asunut kotona ja huolehdittavana ei ole oikeastaan ollut minkään muun huoneen sisustus. Tällä hetkellä mä kuitenkin koen haasteellisimmaksi makuuhuoneen laiton. Tykkään kuitenkin tosi paljon makkarissa myös vaaleista sävyistä ja pinnoista ja sitten niistä värikkäämmistä yksityiskohdista. Ison valkean sängyn viereen laittaisin kauniit yöpöydät ja lamput ja ikkunan luota löytyisi simppeli meikkipöytä ja mun nimeä huutava pörrötuoli!!! Toi on ehkä pakko hankkia..

Oon tykästyny ihan hirveästi vihreän eri sävyihin ja ei tuo oranssikaan paha väri ole! Nähdäänkö näitä sävyjä meidän kämpässä? Katsotaan, katsotaan.

bathroom

Viimeisenä muttei vähäisimpänä kylppäri! Helposti jää kylppäri pienemmälle huomiolle, mutta sisustuslehtiä ja nettikauppoja selatessa oon tullut tajunneeksi, mitä kaikkea kylppäriinkin voi laittaa! Mun unelmakylppärissä olis paljon vaaleaa pintaa ja väliajoin vaihtuvat värikkäät pyyhkeet. Saippuapullo ja muut säilytyskipot ja kulhot voisivat olla synkän mustia, jottei kylppäri olisi liian haalea. Kylppärin seinälle voisin myös iskeä jonkun "hupaisan" taulun tai tarran.

Niin paljon ideoita ja vaihtuvia fiiliksiä. Musta tuntuu ettei kämppä voi koskaan olla valmis sisustuksen osalta.. mutta toisaalta se ei haittaa. Välillä on kiva uudistaa kodin ilmettä. Muistan ainakin että oli aina ilonpäivä, kun omaan makuuhuoneeseen sai jotain uutta ja vaihtelevuutta lisäävää haha.. Tässä oli kuitenkin mun tän hetken sisustus inspiraatiot!!

Löytyykö näistä kollaaseista mitään teidän mieleen? Entäpä jotain mitä ette ikinä haluaisi omaan kotiinne ;) ?

6 comments:

  1. Anonymous21/6/16 19:59

    Olis ollu hauska, jos olisit linkittänyt nuo. T. haluun ton makkarin pöydän :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi, hirmuinen homma olis kyllä ollut mutta pistetään korvan taakse :) makkarin pöytä on Ikeasta !! Löytyy meikkipöytä/kampauspöytä kategoriasta :)

      Delete
  2. Anonymous21/6/16 21:17

    Mistä toi marmorinen kello ja makkarin pieni marmotinen pöytä? Ihanat 😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.target.com.au/p/small-side-table-faux-marble-with-white-metal/59008224

      tuossa pöytä :)

      ja tässä kello
      http://www.scp.co.uk/collections/gifts-accessories/products/marble-wall-clock-1


      Delete
  3. Anonymous23/6/16 10:40

    MISTÄ TUO VIINITELINE ON? <33333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.dotandbo.com/collections/seasonally-styled-by-stephanie/33473-hex-wire-wine-rack-in-gold?lb=anon

      tuolta:)

      Delete