Friday, 6 May 2016

SUMMER INSPIRATION

Nyt kun kesä oikeasti on täällä, ja toivottavasti pysyvästi.. on aika sulloa paksut takit ja pitkät vaatteet syvimmälle kaappiin ja kaivaa esiin kesävaatteet. Toki tunnetusti Suomen kesät ei mitään super lämpimiä ole, mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tämä tuleva kesä tuo tullessaan! Alle kokosin kuitenkin kaks kollaasia kesäisistä kuteista, jotka voisin kaappiini haalia.

Tänä kesänä mun päällä tullaan näkemään enemmän mekkoja ja hameita, playsuitteja ja rentoja yhdistelmiä. Pastellivärit on myös vieneet mun sydämen sekä pitsi! En tykkää super naisellisista lookeista, joten pitsiä ja pastelleja tullaan näkemään hyvin minimaalisesti, mutta kuitenkin. Oon myös ihastunut äärettömästi varvaskoruihin ja nilkkakoruihin! Näitä aion ehdottomasti haalia matkaan Hanialta. Koen myös että mun kesän asuissa tullaan näkemään enemmän yksityiskohtia ja asusteita kuin minään muuna vuodenaikana. Olenkin jo täällä maininnut että olen enemmän kesäpukeutuja kuin talvi.

1

Kollaasi Sheinsiden vaatteista.

Ylärivi:  Bikinit,  Paita,  Playsuit,  Kimono,  Housut
Keskeltä: T-paita,  Hame
Alarivi:  Bikinit,  Toppi,  Aurinkolasit,  Pikkumusta,  Mekko

Yllä olevista omat lempparit ovat ehdottomasti molemmat bikinit sekä pinkki mekko!


blogfashion

Kollaasi Polyvoren tarjonnasta

Ylärivi:  Playsuit,  Shortsit,  Sandaalit,  Laukku
Keskeltä:  Reppu,  Shortsit,  Niket,  Laukku
Alaalta: Varvaskorut,  Nilkkakoru, Aurinkolasit, Aurinkolasit, Sormukset

Yllä olevista lemppareita playsuit sekä aurinkolasit!


Mitkä näistä voisit kotiuttaa omaan vaatekaappiisi? 
Entä mikä ei ehkä iske suhun lainkaan ;)?

1 comment:

  1. Mä bongasin ihan Suomesta noiden valkosten tyyliset bikinit ja ne on kyllä tosi ihanat!! Toi playsuit nappaa kans, itelleni en ehkä raidallisena vois kuvitella, mut joku muu kuosi vois olla tosi kiva :-)

    ReplyDelete