Wednesday, 4 May 2016

KESÄLOMA



Mulla alko tossa pari tuntia sitten kesäloma. Kesäloma toukokuun neljäntenä päivänä? Noh, viime vuonna tähän aikaan oltiin oltu kesälomalla jo moni kuukausi, mutta silti tuntuu kauhean aikaiselta aloittaa kesäloma nyt. En kyllä toki valita, kelit on mitä parhaimmat ja fiilis ihan katossa!
Toki mulla on vielä kaks kirjallista koulutyötä tekemättä, siirtohakupapereiden kanssa pläräämistä, yks kehityskeskustelu ja ehkä vielä jotain, mutta lomalla silti ollaan ja oppitunteja ei enää tänä lukuvuonna ole!!

Mitäs nyt sitten tapahtuu? Noh, tää viikko menee ihan vielä täällä Seinäjoella rennosti. Auringon palvontaa partsilla (jep, luit oikein tätä mä aijon tehdä!), ehkä päiväreissua Vaasaan, leirivalmennusta ja toivottavasti itseäni niskasta kiinni ottamista treenaamisen suhteen, oon ollut vähän laiska.
Ensiviikolla sitten kuitenkin tapahtuu enempi kun suuntaan Jyväskylään ja pakkaan matkalaukun reissukuntoon. Ensiviikolla nimittäin ollaan jo auringon alla vähän eri puolella maailmaa!! Muuten oikeastaan on isoimmat pläänit auki. Mä vietän todennäköisesti kesäni pitkälle kesäkuun puoleen väliin asti täällä Seinäjoella valmentelun merkeissä ja lopun loman vietän Jyväskylässä ja palaan sitten tänne syksyllä, jos niin käy. Ahdistaa epätietoisuus ja vähän "vaikea" kesä, mutta murheet sikseen nyt, sillä mulla on super hyvä fiilis!!

53
8416
Takki - Cubus  t-paita - h&m  housut - sheinside (click)  kengät - zara  laukku - sheinside


Kyselin muuten jo snäpin puolella, mutta kysäsen nyt täälläkin jos kaikki ei siellä mua seuraa! Eli kiinnostaisko teitä postaus mun tatuoinnista vai saako se kannatusta? :-) Mulla on muutamia postauksia työnalla ja voisin tuon lisätä listalle mikäli kiinnostusta löytyy!?

19 comments:

  1. Anonymous4/5/16 18:00

    joo tatskasta postausta :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla että saa kannatusta :)

      Delete
  2. Anonymous4/5/16 18:12

    tatuointipostaukselle vihreätä valoa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hieno homma ! sellaista siis tulemaan :)

      Delete
  3. Anonymous4/5/16 21:15

    Vaikka ei voi yleistää eikä sanoo tätä mikskää "vinkiks", älä huoli mulla meni toisen opiskeluvuoden puoliväliin ennenku aloin viihtyä opiskelukaupungissani! :-D Koko ekavuosi oli vähä hankala ja kaikki tuntu väärältä ja kaupunki otti lähinnä päähän. Mut kyllä sitä kummasti kotiutu ku alko tutustua ihmisiin paremmin ja nähä muuallaki ku koulussa ja tutustua kaupunkiin ja keksiä tekemistä - tai näin kävi mulle :-) pointti oli varmaan vaan tsempata et jos käy nii että joudut jäämää seinäjoelle! :-D onneks kaikkeen tottuu. mut onnea koulun kans sinnekkii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous4/5/16 22:03

      sama täällä! Ekan vuoden ravasin suunnilleen joka vklp kotikotona ja en edes "yrittänyt" sen enempää tehdä oloani kotoisaksi. Tokana vuonna aloin tehdä "keikkaa" yhdessä harkkapaikassa, joten vähän pakonedestä jouduin jäädä opiskelukaupunkiin pidemmiksikin ajoiksi. Aloin tutustua ihmisiin, pyydellä jengii lenkille/kahville/salille yms ja nyt kun ens vuonna lähtee vika vuos, niin täytyy sanoa, että tuskin olisin ollu yhtään tän "onnellisempi" missään muussakaan kaupungissa:D

      Delete
    2. Joo kyllä tää Seinäjoki kokoajan tuntuu paremmalta ja paremmalta ja oon löytänyt täältä muutamankin syyn miksi täältä ei välttämättä edes pois haluaisi! Mutta eniten painaa ne syyt minkä takia Jyväskylään haluan takaisin ja sinne opiskelemaan. Ei siis ole maailmanloppu jos tänne jään ja uskonkin että toinen vuosi on ensimäistä parempi ja sitä rataa, mutta edelleen olen sitä mieltä että Jyväskylä on se mun paikka :-) katsotaan kuinka käy! Kiitos teille kun jaoitte omat kokemukset :)

      Delete
  4. Replies
    1. Kiitos Kiia!<3 Mäkin tykkään tästä asusta:-)

      Delete
  5. Ois tosi kiva lukea tatuoinnista postaus! Ja hei tsemppiä kesään ja siirtohakuun, uskon kyllä että lopulta kaikki menee niin kuin pitääkin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei jes, sitä siis tulemaan :) Ja kiitos paljon Pinja! Toivotaan näin :)

      Delete
  6. Anonymous4/5/16 22:24

    Ootko vielä Lanen kanssa

    ReplyDelete
  7. Joo tatskapostausta absolutelyy! Ja vitsi jotenkin ihan sairaan coolit kuvat!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee! kiitos Roosa !! mä vähä epäröin tätä kuvauspaikkaa mut muokkaamalla näistä sai kyl kivat :)

      Delete
  8. Hei mistä noi sun kukalliset housut on sun instagram kuvissa ? On super ihanat :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous8/5/16 23:38

    Hei vitsit tosi kiva asu tässä! Oon ettiny ite tosi paljon tommosia löysiä leveelahkeisia housuja!! Mistä nää housut on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) nuo on sheinsideltä!

      Delete