Saturday, 7 May 2016

BRICK WALL

74519368
takki - bikbok  toppi- h&m  shortsit- apotheke vintage (levis)  kengät- nike  aurinkolasit- bikbok

Nämä asukuvat. Nyt mä olen tyytyväinen! Asu itsessään ei ole ihmeellinen ja ei ole omassa ulkonäössäkään kehumista kun meikittä mentiin ja tukka solmussa, mutta tuo tausta! Jotenkin aina tiiliseinää vasten otetut asukuvat saa asun korostumaan omalla tavallaan ja nyt kun sattui kivan näköinen tiiliseinä vastaan niin asukuvat onnistu kun heittämällä. Pitänee siis jatkossakin metsästää näitä tiiliseiniä hahah..

Mä taidan jättää nyt turhat höpinät sikseen ja antaa kuvien puhua puolestaan. Kertokaa ihmeessä mitä tykkäätte asusta JA ylipäätänsä näistä kuvista? Mä nimittäin tykkään ja kovasti, vaikka itse sanonkin..

8 comments:

  1. Oi, tästä asusta mä tykkään!

    ReplyDelete
  2. Anonymous7/5/16 21:41

    ottiko lane nää kuvat? jos näin on niin vautsi, kyllä sää aika mestarikuvaajan oot siitä koulinut! :-D upeita ovat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo otti :D ! se ottaa lähes aina mun asukuvat x) se on kyl kehittyny ihan sikana!' ihana kun se jaksaa aina kuvata ja oppia uutta! Kiitos ja Lane kiittää myös :)

      Delete
  3. Anonymous8/5/16 10:54

    Ihana asu!! Ja sitä mietin et millo ootte lähössä kreetalle ja mihinkä hotelliin? Oon nimittäi itekki lähössä sinne :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos :)! Viikon päästä tarkalleen ollaan Hanian auringon alla :p Ollaan Panorama, Kalamaki- nimisessä hotellissa ! Ja hei vähänkö kiva! Ootko sä millon lähös :)?

      Delete
  4. Anonymous9/5/16 11:01

    no nyt on kyllä onnistuneet asukuvat ! (: lisää tälläsiä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, kiva kuulla :) !

      Delete