Tuesday, 10 May 2016

7 X RANDOM

Viime aikoina kameraan on tallentunut normaalia enemmän random räpsyjä, tai ainakin ne on jäänyt koneen kansioihin pyörimään. Musta on kiva lukea muiden blogeista aika ajoin vähän rennompia postauksia, jotka sisältävät juuri tälläisiä random otoksia, niitä mitä ei ehkä muuten blogiin tulisi julkaistua. Ite oon aika rentoa ja avointa tyyppiä, joten tälläisten postausten tekeminen käy melkeen luonnollisemmin kuin niiden "oikeasti suunniteltujen" :-D

Kertokaa siis ihmeessä mitä tykkäätte tälläisistä!

4

Mun ihanat valkkukamut !! Jlo sekä Essi.

6

Vaasa, oih!! Vaasasta tein pientä postausta pari päivää takaperin CLICK

1

Vilman kanssa kuvailtiin yhdet kamppiskuvat ja muun muassa yllä näkyvä asu on vielä teille kunnolla esittelemättä! Kiinnostaako? ;)

5

Voi vitsit tuo karkkikulho.. Ehkä hiukan teki jengi-illassa mieli napsaista pari, terkuin yli vuoden karkkilakkoa pitänyt.

7

Vaasan reissulla saatiin aikaseksi ihan super kivat asukuvat!! Jos et oo vielä niitä tsekannut niin teeppä se nyt, CLICK. Mun täytyy kehuskella Lanea vielä ihan ääneen siitä, kuinka se on kehittynyt kuvien otossa ja kuinka kiitollinen mä hänelle olen kun hän aina jaksaa vaivautua mun asukuvat ottamaan! Ilman Lanea tässä blogissa ei juuri asuja nähtäisi.

2

Mulle ei oo viikossa mitään pizzaperjantaita, vaan mulle joka päivä on pizzapäivä... No ei nyt sentään, mutta jonkinmoinen pizzahullu täällä kuitenkin asustelee! Vilman kanssa tehtiin omatekoisia pizzoja kaupan valmispohjiin ja voin kyllä sanoa että ovat parempia kuin pakastepitsat.

3

Onneks tasapainotan mun pizzahulluutta sillä, että oon terveellisten smoothie- juomien himoitsija. Nytkin tekee niin paljon mieli tätä kuvaa katsoessa että ehkä pakko mennä tekemään..

Laitetaanko tälläiset postaukset jatkoon vai ei? ;)

8 comments:

  1. Tällaiset rennommat saa ainakin multa peukkua ylöspäin!:)

    ReplyDelete
  2. Tällaset postaukset on kyllä tosikivoja! aiettä toi herkkupöytä ja noi smoothiet ♥

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) no äläpä!! tekis nyt niiin mieli *.*

      Delete
  3. Anonymous10/5/16 16:49

    Tälläsistä postauksista tykkään suuresti! Mitä kaikkea tossa vikan kuvan smoothiessa oikee on? :-) näyttää hyvälle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smoothies on banaanijogurttia, banaani, mansikoita, mustikoita ja maitoa loraus :) kiitos!!

      Delete
  4. Anonymous11/5/16 17:21

    Kyselet kyllä tosi paljon että 'tykkäättekö' 'jatkoon vai ei' 'haluatteko nähdä jotain', lähes joka postauksessa ja tässäkin kolmesti. Voisit joskus tehdä ihan siten miten itseltäs tuntuu, jolloin blogi on myös enemmän sun näköinen ja lukijalle tulee semmonen 'wow' olo että ompas kiva postaus! Tää on siis vaan mun mielipide :) mutta ehottomasti kiinnostaa asukuvat ja sekä tykkään tämmöisistä postauksista, jatkoon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Kylllä mä kaiken teenkin niin kuin itsestä tuntuu mutta tykkään että blogissa on vuorovaikutusta ja siksi kyselen. Tässä postausessa ehkä turhan monta kertaa, mutta tajusit pointin? :)

      Delete