Saturday, 9 April 2016

RISUT JA RUUSUT?

Mä en oo pitkään aikaan kysellyt teiltä palautetta liittyen mun blogiin, postauksiin ja kaikkeen tähän bloggaamiseen liittyvään. Musta on tärkeää kuulla ajatuksia myös teiltä, vaikka ihan itseni takia tätä teen. Mä kuitenkin tykkään toteuttaa teidän toiveita, kuvata juttuja mitä te tykkäätte nähdä, kirjoittaa tekstejä mitä te tykkäätte lukea. Ilman teitä, tää ei olis tälläistä. Ilman teitä tää ei toimis!

Mä pyörittelen mielessäni kuitenkin nykyään aika paljon ajatuksia, jotka ärsyttää ja harmittaa mua. Tuntuu nimittäin usein ettei blogi ole ihan sitä kaikkea mitä se voisi olla, että se junnaa paikallaan tai ei kiinnosta enään teitä. Tähän osasyynä varmasti oman elämän kiireet, jotka vaikuttaa siihen ettei aina ole sitä aikaa niin paljon kuin haluaisi, mutta myös se ettei kommentointia ole enään niin paljoa, kuin vaikka vuosi sitten. Vuorovaikutusta ei synny niin paljoa kuin ehkä toivoisi? Palaute jää vähälle..
Pointtini on vain se, etten enää tiedä mikä kiinnostaa ja minkä verran! Mistä tykätään, mistä ei? Onko blogi jysähtänyt paikoilleen? Blogimaailma on ihan muuttunutta, ihan niinkin paljon että itseään vertaa ihan liikaa muihin, vaikka ei tarvitsisi.

Mitä mä ajan nyt takaa siis? Haluaisin kuulla teiltä nyt ihan rehellisiä ajatuksia mun kirjoitteluista ja jutuista tämän blogin osalta! Mikä juuri mun blogissa on hyvää, mikä ei niinkään?  Millaisia postauksia juuri sä haluaisit nähdä mun blogissa? Mikä on jo ihan nähtyä?

Kaikenlainen palaute on enemmän kuin toivottua. Haluan tietää missä mennään, sillä itsehän tälle koko touhulle tulee ns. "sokeaksi". Mä haluan kovasti parantaa ja oppia uutta, erityisesti siis kehittyä bloggajana, tässä itselle rakkaassa harrastuksessa!

Joten anna sä mulle rehellisesti RISUJA JA RUUSUJA ja mä otan ne vastaan ilolla!!

Unknown

Kiitos jo etukäteen! :-)

33 comments:

  1. Mä oon seurannut tätä blogia jo vuosia, pitkään sillonkin kun piditte yhdessä Jennan kanssa. Ja mä oon huono keksimään kriittistä palautetta kun tykkään lueskella tällaisenaan :) Kuulumiset, asukuvat, ostokset ja suosikkituotteet on kivoja seurailla. Sillon tällön myös jotkut videot on musta kivaa vaihtelua kuville. Jatka samaan malliin! :) Ps. Pitäis kommentoida useammin kun aina postaukset luen, mut oon vaan niin laiska :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Sara !! kiva kuulla että oot ollu pitkään jo matkassa x) ja mulla on kyllä kieltämättä ihan sama juttu, itsekkin on tosi laiska kommentoimaan toisten kirjoituksia vaikla päivittäin lukeekin!! Mutta kiva kuulla että tykkäät tästä tälläisenään, suosikkijuttuja onkin luvassa taas lähiaikoina :)

      Delete
  2. Anonymous10/4/16 00:54

    Ois kiva saada enemmän jotain videoita! Esimerkiksi meikkivideota tai jotai sen tyyppistä, my day vaikka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä kyllä tykkään niitä tehdäkkin, ainut ongelma on vaan ettei mulla ole kamerana käytössä kuin tietokoneen kamera :-D Sekä gopro.. mutta jos laadun heikkous ei haittaa voisin tehdä kyllä meikkivideon taas pitkästä aikaa :)

      Delete
  3. Anonymous10/4/16 01:00

    No mä oon kans monta vuotta sua seurannu ja oon kieltämättä varsinkin muuttosi ja uuden koulun myötä huomannut tason laskua. Se ettet oo ollu oma ittes kouluasioittes takia ym niin se välittyy aina jonkin asian puutoksena blogissas. Sä et oo kuvissas niin aidon hymyilevä eikä sun postauksista aina säteile sellaista motivoitua kirjotusta. Selkeesti toi sun muun elämän aiheuttamat muutokset vaikuttaa tähän. Mä oon tykännyt lukee sun juttuja katella asukuvia joten sanon tän kaikella lämmöllä ja täysin omana mielipiteenä. Toivottavasti meininki kirkastuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos sulle kommentista :) Oon oikeestaan samaa mieltä sun kanssa.. ikävät asiat vaikuttaa niin moneen, harmi että se on näkynyt täällä blogissa, koitan tsempata jospa tason sais takasin korkeammalle :)

      Delete
  4. Mä tykkään erityisesti siitä, että vaikutat jotenkin tosi aidolta ja kirjoitat myös sun fiiliksistä ja mietteistä välillä vähän syvemminkin :) Jos jotain risuja annan, niin välillä postaukset tuntuu ehkä vähän hutaistuilta? Ymmärrän kyllä erittäin hyvin, ettei koulun ja valmennusten ja muun elämän puitteissa aina ehdi panostaa postauksiin ihan sataprosenttisesti, mutta tää mulla nyt tuli mieleen :) Mutta ihan superkiva blogi kaiken kaikkiaan, keep it up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Pinja!! Totta puhut, monesti postaus saattaa olla vähän hutaistu, mutta siinäkin näkyy ehkä se mun oma itseni, en ehkä aina osaa olla niin täsmällinen ja antaa sitä 100%!! Mutta kiva kun sanoit tuon, koitan jatkossa kiinnittää enempi huomiota siihen ettei tulis hutaistua vaikutelmaa :-)

      Delete
  5. Anonymous10/4/16 11:19

    Toivoisin että, vaivautuisit vastaamaan kaikkiin kommentteihin! Kirjoitin yhteen aikaisempaan postaukseesi pitkän tekstin koska, pyysit siinä lukijoilta mielipiteitä. Silti olit vastannut vain osaan kommenteista. Se tympii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahoittelut jos en oo vastannut sun kommenttiin, voi olla että oon täysin vaan unohtanut! Pitäis varmaan alkaa tekemään jatkossa niin, että julkaisee kommentit vasta silloin kun niihin voi samantien vastatakkin.. monesti julkaisen päivän mittaan kommentteja ja sitten unohdankin vastata johonkin, mikä on tullut johonkin vähän vanhempaan postaukseen. Koitan parantaa tässä :-)

      Delete
  6. Anonymous10/4/16 12:27

    Oon seuraillu blogias jo tosi monta vuotta! :-) Mie toivoisin ehkä vähän tiheempää postaus tahtia vaikka kyllä postailet nyttenki aika usein, ja olis kiva saada meikkivideota kun videosi ovat aina tosi kivoja! Ja treeni aiheiset postaukset kiinnostas paljon. Esimerkiksi jos treenaat välil kotona ni olis kiva saada kotitreeni postausta tai salitreenistä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei niin toivoisin mäkin!!! Haluaisin postata useammin mutta aina vaan ei kykene.. Mutta siinä on kyllä hyvä kehityksenkohde missä parantaa :) Kiitos sulle kommentista! pistetään nuo toiveet ylös :-)

      Delete
  7. Anonymous10/4/16 13:48

    Oon lukenu sun blogia monen monta vuotta ja toivon enemmän höpöttelytekstejä sun fiiliksistä ja susta itestä! On ihanaa ns. oppia tuntemaan bloggaajat paremmin. Muuten sun blogista en keksi mitään huonoa, videoita oot aina tehny tosi hyvin ja niitä olis kiva kun tulis enemmän :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei joo! :) Voisinkin tehdä pitkästä aikaa jotain postausta että oppisitte musta jotain uutta, hyvä idea ! Ja videoista kyllä tykätään, voi kumpa olisi vain kunnon kamera siihen hommaan.. :(

      Delete
  8. Anonymous10/4/16 14:57

    enemmän monipuolisia kuvia, sillä niitä on vaan niin kiva katella. Myös videoita voisit tehä useemmin ne on aina kivoja! Mun mielestä sun blogi on tosi hyvä ja ei sinäänsä oo mitään negatiivista sanottavaa mutta aina voi parantaa! Just esim kuvat/niiden määrä ja laatu. Itse en oo niin lukija ihmisiä, tykkään vaan silmäillä tekstiä joten siitä en oikeen osaa sanoa mitään. Jatka vaan samaan malliin, jos postauksia tulis vielä useemmin ni olis Super ihanaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta puhut, aina voi parantaa ja kiitos sulle kommentista, painan mieleen nuo asiat :-) !!

      Delete
  9. Anonymous10/4/16 16:26

    Treeniaiheista postausta toivoisin! Esim siinä myday videossa vilahtelevat salipätkät oli tosi jees, kiva nähdä miten sä treenaat. Oot niin ihanan tavallinen, hyvällä tavalla :D hyvä esimerkki siitä, ettei tarvi olla tyyliin bikinifitness urheilija ollakseen hyvässä kunnossa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ihana sinä :D !! Treeniaiheisia postauksia oonkin ajatellut että tekisin, tuolla goprolla juurkin kun sillä niin kätevästi saa itse kuvailtua, kiitos sulle :-)

      Delete
  10. Anonymous10/4/16 18:09

    Sun blogi on mun makuun aika pinnallinen, tylsä ja samanlainen kuin jokatoisen suomalaisen 20 v mimmin blogi johon ''inspiraatio'' syntyy ottamalla mallia ruotsalaisista. Postailet nykyään lähinnä vaatteista. Vaatteista jotka näkee muutenkin jokaisen ison vaateketjun liikkeen näyteikkunoissa ja katalogeissa. TYLSÄÄÄÄÄÄÄ!!! Mut jos se on sun juttus niin keep going kaikki me tykätään erilaisista jutuista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei, mä postaan just siitä mistä itse haluan, muutenhan tähän hommaan menisi täysin maku. Mä tykkään vaatteista ja muodista joten on ne selkeästi suuressa osassa tässä blogissa. Mutta hei, jos ei mielytä ja on tylsää niin eihän kukaan sua pakota tätä blogia lukemaan :-) Kiitos kuitenkin kommentistasi, totta on että kaikki tykkää eri asioista :_)

      Delete
  11. Mäkin oon seuraillu tätä blogia jo kaukaisista jattajenna-ajoista :-D tykkään tästä blogista ihan hirveesti, varsinkin sun höpöttelytekstit on kivaa luettavaa! Varsinkin kun seuraan pääosin noita suomen suosituimpia blogeja, kun niissä tekstit on jo niin hiottuja ja melkein ku lehden sivuilta, niin tällänen vähän rennompi tyyli on mukavaa vaihtelua!! Sekalaiset kuvat on mun lemppareita, toki asukuvatkin on kivoja, oot oikeestaan ollu mun "tyyli-esikuva" jo pitkän aikaa XD risuja en oikein keksi, kun ei niitä ooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heei vähänkö kiva että oot ollu jo pitkään mukana! Ja kiitos ihanasta kommentista, oon ihan otettu :--) höpötttelytekstejä voisi kyllä tulla useammin, niitä on kiva kirjoittaa varsinkin kun saa teiltä lukioilta aina palautetta ja syntyy keskustelua, kiitos Katja :-)

      Delete
  12. Mä aloin seuraa sua just ennen kuin teitte jennan kans yhteisen blogin, eli ns. Alkuperäisen jatta pauliinan blogista saakka!! :-D Mä tykkään sun blogista kun tää ei oo mikään pinnallinen ja täydellisen elämän luova blogi vaan just normaalin suomalaisen nuoren naisen lifestyle-blogi!
    Pidä vaan tää blogi sunlaisena, kerro niistä jutuista mitkä on sun juttuja. Mydayt ja asukuvat on mun lemppareita :-) ja mä nyt en oikein keksi mitää risuja... joskus huomaa teksteistä et et keksi oikein mistä blogata mut se nyt on ihan luonnollista ja normaalia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Vilma!! Huippua että oot viihtyny matkassa ihan alusta asti !! Ja totta, välillä ei ole oikeein juttua tullakseen mutta kuten sanoit, normaalihan se on. Kiitos sulle kivasta kommentista :-)) Koitan saada tehtyä enempi noita myday- postauksia, tosi toivottuja :-)

      Delete
  13. Anonymous11/4/16 12:59

    mä aloin seuraamaan tätä blogia just vähän ennen kun Jenna jäi blogikuvioista kokonaan pois, eli lähinnä vaan sua on tullut sit seurattua. tykkään seurata ja lukea sun blogia kun siitä välittyy aito fiilis, oon myös saman ikäinen, joten sen suhteen on kiva nähdä että mitä muut saman ikäiset tekee etenkin lukion jälkeen. vaikka postauksia tulee vähän milloin sattuu, ei se mua haittaa ollenkaan. sun videot on hyviä ja jos joku kysyis että miks sun blogia pitäis seurata niin sanoisin varmaankin että aitouden ja rehellisyyden takia. välillä löytyy jotain "hömppää" mut kuitenkin susta saa aikuisen ja vastuullisen kuvan ja helposti lähestyttävän. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikää ihana, ihan super kiva kuulla tällästä palautetta, just tuohon mä pyrinkin :-) Melkeen sanaton jo haha...
      Videoita voisi kyllä tehdä useammin! Ja mukava kuulla että musta saa helposti lähestyttävän kuvan, sitä mä koen itse olevanikin, kiitos sulle ihana <3

      Delete
  14. Anonymous11/4/16 20:51

    Videot on aina kivoja! Toivoisin etenki treeni ja meikkivideoita! :-) Ja siun syvällisemmät postaukset on ollu mieleen :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Videoita on kyllä myös tosi mukava tehdä!! kiva että niistä tykätään :-) Varmasti tullaan näkemään jatkossa niitä, toivottavasti enemmän kun tähän mennessä! Kiitos sulle kommentista :-)

      Delete
  15. Anonymous11/4/16 21:14

    Mä oon kanssa seuraillut niiltä ihan alkuajoilta saakka. Nykyään sun blogi ei ole enää sellanen, mitä muut on joita luen, mutta joku tässä vaan on, että tulee edelleen joka ikinen postaus katottua:D Kaipaisin monipuolisuutta enemmän. Esim noissa vaatejutuissa on kaikki semmosia, mitä on näyteikkunat ja jokaisen muun nuoren naisen blogi täynnä. Tai siis että se, et asut paikassa jossa et viihdy ihan niin hyvin ja koulukin on vähän niin ja näin niin heijastuu tänne bloginpuolelle aika vahvasti, tää ei oo enää niin sellanen pirtee ja ilonen kun ennen. Eikä tarvikkaan, koska blogi on tottakai just bloggaajan näkönen ja turhaan yrittää vetää mitään roolia tms muiden takia.

    En oikeen osaa antaa mitään kehitysehdostusta, mutta tosiaan joku tässä edelleen vetää puoleensa kerta toisensa jälkeen:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totta puhut, selkeästi on blogiin vaikuttanut nämä itselle ei niin mieluisat asiat mutta mitäpä täällä valehtelemaan, omana aitona itsenä mennään, mukava kuulla että siitä pidetään kuitenkin :-) Ja kiitos kehitysideoista, pistetään ne muistiin :_) Mukava kuulla että mun blogi on sulle mieluinen, kun tänne aina uudelleen ja uudelleen päädyt ;_D

      Delete
  16. Anonymous14/4/16 19:30

    Oon samaa mieltä kuin moni muu, sun blogissa parasta on just se aitous. On ihan parasta lukea laadukkaita postauksia normaalin suomalaisen nuoren naisen elämästä, hyvine ja huonoine puolineen. Sun blogia lukiessa ei tule lainkaan sellainen olo, että näyttäisit meille elämästäsi kaunistellun ja pintapuolisen version, toisin kuin tiettyjä vähän suurempia blogeja lukiessa. Itse tykkään postauksista, joissa höpötät mitä mieleen tulee ja joissa kuvat ovat enemmän tai vähemmän sekalaisia, koska niistä nimenomaan välittyy se aito ja elämänläheinen fiilis. Empä oikeastaan keksi sulle mitään kehitysehdotuksia, mutta toivepostaus olisi sama kuin monella muulla, eli treenaamisestasi sellainen kiitos! On tosi mielenkiintoista nähdä mitä muut tekee kuntonsa eteen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikää, ihana sinä ihana kommentti! Mä tykkään kertoa asiat just niin kun ne on, niitä kaunistelematta ja musta on ihana kuulla että siitä pidetään ja aitous välittyy sinne ruudun toisellekkin puolelle, se onkin tavoite :_) Treenipostauksia tykkään myös itse lukea, niitä on vähän vaikea aina toteuttaa mutta ehdottomasti tullaan niitä näkemään, ovat niin toivottuja ! Mukava hei kun laitoit kommenttia, tuli ihan hymy suulle :-))! Kiitos!

      Delete
  17. Anonymous14/4/16 20:31

    Mä tykkään sun blogista, koska kirjotat rennosti ja ihan normi kuvapläjäykset on aina mukavia. Sen takia tykkään sun puhelin räpsy postauksista, koska niissä tuntuu olevan enemmän lähellä sun oikeeta minää ja sun persoonaa.
    Kuitenkin sun ajatuksen virralla tuleva teksti hieman kärsii tuosta rentoudesta ja se on välillä hieman sekavaa. Uskon myös, että voisit kehittyä vielä paljon valokuvauksessa ja kuvien muokkauksessaa. En tiedä olenko ainut, mutta minun silmääni kuvat ovat välillä ylivaloittuneita ja toisinaan runsaalla kädellä muokattuja.
    Pidän kuitenkin blogistasi paljon ja on ihanaa, että olet pitänyt tätä niin pitkään etkä ole luovuttanut harrastuksessasi.

    ReplyDelete