Wednesday, 20 April 2016

OPI TUNTEMAAN MINUT PAREMMIN?

20884650501_000d61de7f_o

Kuka on suurin sankarisi?
Heti ensimäiseksi tälläinen vaikea kysymys :-D Mä en oikeasti osaa vastata tähän, tietyissä elämänvaiheissa on ollut aina joku tietty "sankari"..


Jos voisit asua missä tahansa, missä asuisit?
Suomessa jos asuisin missä tahansa, haluaisin asua Helsingissä mutten ytimessä. Vähän syrjemmässä, mutta hyvien yhteyksien päässä ytimestä. Jos taas maailmalta voisi valita minkä tahansa paikan, mä luulen että muuttaisin Australiaan, vaikken sielä vielä ole käynytkään.. tai sitten Ruotsiin!!

Suurin pelkosi?
Näitä on monia, mutta pelkään jostain syystä suuresti sokeutumista, varsinkin siis jos se tapahtuu täysin yllättäen jonkun onnettomuuden vuoksi vaikka. Pelkään myös rakkaiden ihmisten äkillistä menettämistä..

Mitä muuttaisit itsessäsi jos voisit? 
Oivoi.. Ulkoisesti sirommat kasvot, pidemmät ripset, tuuheammat kulmakarvat, timmimpi kroppa, pari senttiä lyhyempi.
Muuta mitä muuttaisin, haluaisin olla itsevarmempi, en niin äkkipikainen ja puhua täydellistä ruotsia.

Mikä tekee sinut todella vihaiseksi?
Valehtelu.

Mikä on suurin saavutuksesi? 
En osaa jostain syystä ajatella tätä muutoin kuin urheilun näkökulmasta, joten EM-kilpailuista hopea cheerleadingissä!

Mikä oli haaveammattisi pienenä? 
Näitä oli monia, mutta mieleen muistuu erityisesti opettaja, laulaja ja eläinlääkäri :-D

Mitä lempinimiä sinulla on?
Jattis, Jatson.. on kai niitä mutta harvemmin mua muulla kutsutaan kun oikealla nimelläni. Pienempänä oli varmaan muitakin lempinimiä, mutta en muista :-(

Jos voisit mennä ajassa taaksepäin, mihin vuoteen menisit?
Menisin vuoden 2012 loppuun ensin ja sanoisin pienelle Jatalle, että itselle tärkeän lajin lopettamista ei kannata tehdä. Menisin myös vuoteen 2013 ja tekisin koko vuonna kaiken toisin.

Mitä harrastat?
Tällä hetkellä käyn salilla ja cheerleadingin osalta valmennan. Toki kirjoitan tätä blogia myös harrastuksena!

Mikä on ollut kamalin lahja jonka olet saanut? 
Apua :-D Varmaan pienenä joku ei toivottu juttu, koska en oikeesti oo saanut mitään kamalia lahjoja ikinä!!!

Elätkö siististi vai sotkuisesti?
... erittäin sotkuisesti. Kaikki tää johtuu vaan siitä että mulla on tapana jättää tavarat just siihen missä oon. Vaatteita on ympäri kämppää, keittiö ei oo kovin usein nätti makkarista puhumattakaan. Mutta onneks jossain menee raja ja usein mua älkää ällöttää niin paljon että teen suursiivouksen :-D Mutta yleisesti ottaen en elä lainkaan siististi..

Kuinka nopeasti saat itsesi aamulla valmiiksi?
Noustuani sängystä nopeimmillani oon valmis lähtee ovesta ulos 10 minuutissa. Mutta jos puhutaan laittautumisesta ja järkevältä näyttämisestä niin heräämisen jälkeen noin. 30 minuuttia niin oon valmis.

Suosikki muisto lapsuudesta?
Näitäkin on niin monia! Mutta varmasti kaikki reissut perheen kanssa! Myös "oman" koiran saaminen oli aivan ihana juttu ja oonkin Topista luopumisen jälkeen jatkuvasti haaveillut uudesta koirasta.

Epätavallisin asia, jonka olet syönyt?
Lehti, kastemato, pala paperia :-----D

Huonoimmat puolet itsessä omasta mielestä?
Ainakin tuo sotkuisuus, laiskuus, huono itsekuri, liika tarkkuus, helposti suuttuvuus.

Huonoimmat puolet itsessä jonkun muun mielestä?
Pyysin Lanea vastaamaan niin vastaukseksi tuli muun muassa mun liika itsekriittisyys ja laiskuus :-D hmmm

Kuka on ollut ensimäinen ihastuksesi?
Päiväkodista yksi Mikko-poika :-D

Mitä asiaa et suostu ikinä tekemään uudelleen?
En tiiä onko sellaista asiaa mitä en oikeesti ikinä tekis, mutta en ehkä uudestaan haluaisi mennä paraseilingiiin, mitä koettiin Rodoksella viime kesänä!

Kuka tuntee sinut parhaiten?
Minä itse. Hyvänä kakkosena tulee varmasti Lane.

Oletko hyvä valehtelija?
Sanotaanko näin että oon hyvin uskottava halutessani :-D Eli kyllä kai sitten. En tiedä onko se hyvä asia?

Mikä on paras hetki päivästä?
Koulupäivisin se hetki kun pääsee kotia lösähtämään sohvalle tai sitten illalla nukkumaan meneminen (laiska Jatta hei..). Viikonloppuisin tykkään eniten päivästä kun voi tehdä mitä vaan!

Vertaatko itseäsi usein muihin?
Ennen en niin paljoa, mutta nykyään kyllä. Siitä yritän päästä kokoajan pois, mutta nykymaailma ja nykymaailman ihanteet ja muut. En usko että oon ainut kuka itseään muihin vertaa :-D? Melkein joka päivä saattaa käydä päässä ajatus että miksen minäkin voi tehdä noin, miksen minä näytä tuolta, miksei oma elämäni ole noin? Oon enivei hyvin tyytyväinen omaan elämääni ja itseeni tässä vaiheessa elämääni, joten yleensä nää ajatukset on vaan hetkellisiä.

Kamalin kokemus/hetki elämässä?
Topi-koirasta luopuminen, englanninkielisen esitelmän pito yläasteella (traumat), hautajaiset, paraseiling-kokemus näin jälkeenpäin ajateltuna.. pyörtyminen burger kingin lattialle, kun ajoin jonkun lapsen varpaiden yli skootterilla.. :-D yksi lento ulkomailta Suomeen ja niin edelleen.

Lempi drinkki?
Tom Collins !!

Mikä on suurin unelmasi?
Olla ammatiltani lentäjä, rikostutkinnan johtaja, lehden päätoimittaja, perustaa yritys/menestyvä liikeidea.. asua kesä ulkomailla, sukeltaa syvälle meren ihmeisiin, voittaa mukava summa rahaa ja toteuttaa omia ja läheisten unelmia.. Ja paljon muutakin suuria ja pieniä haaveita!

Ootko kokenut mitään paranormaalia?
Tää kysymys saa mulle kylmät väreet!!! Mä oon kattonu kaikki Paranormal Activity elokuvat ja en pidä sitä kovin järkevänä ratkaisuna enään sillä ne asiat kummittelee mun mielessä edelleen! Mutta yksi todella outo juttu tulee mieleen, mutten tiedä voiko sitä paranormaaliksi ajatella :-D Silloin olin varma että meillä asuu kummitus..
Olin edellisenä iltana kokeillut kaapista jotain mun vanhaa kamalaa takkia ja laittanut sen takaisin henkariin ja kaappiin. Aamulla takki oli edelleen kaapissa ja lähdin kotoa perheestämme viimeisenä kohti koulua. Saavuin myös kotia perheestä ensimäisenä, eli kotonamme ei ollut käynyt kukaan (varmistin tämän kyllä sitten vielä myöhemmin!!!) Mutta arvatkaa mikä näky odotti huoneessa. Kokeilemani takki oli lattialla.. Ei kaapin edessä vaan vieressä, eli se ei voinut tippuakkaan sieltä ja lentää metrin toiseen suuntaan. Mä edelleen mietin että mitähän hittoa :---D Että sellaista!

Oletko hyvä kuski liikenteessä?
Oon oikeesti! Lanekin kerran tokaisi että ajan paremmin kuin useat naiset :--D En nyt tiedä mikä pitää paikkansa, mutta pienestä asti moottoriajoneuvoilla ajeltua on tullut kyllä niin hyvä pohja autolla kruisailuun, mopoautosta puhumattakaan! Että väittäisin olevani hyvä kuski :-D

Vakavin asia minkä takia olet ollut sairaalassa?
Jos tässä puhutaan minusta itsestä ja mun sairauksista niin enpä mä minkään ihmeellisen ja vakavan asian takia sairaalassa ole ollut! Muistaakseni? Ainut kerta kun mut on nukutettu edes, on se kerta kun pienenä multa porattiin hammas.... en siis suostunut tähän ilman nukutusta :-D Tiedä sitten miten "vakavaksi" tuon voi lukea xD

Minkälainen olisi täydellinen päivä?
Realistinen täydellinen päivä alkaisi niin ettei olisi kiire mihinkään. Aamupala tuotaisiin sänkyyn ja se sisältäisi omia lemppari juttuja! Päivän aikana perheen/ystävien/Lanen kanssa tehtäisiin jotain mukavaa, shoppailua, elokuvia, kylpylää, urheilua tai mitä ikinä keksii! Illan lähestyessä pitkään laittautumista ja hyvää musiikkia. Illalla ulos syömään ja vaikka viettämään kavereiden kesken ulos iltaa tai kotona tyttöjeniltaa. Kuitenkin niin että päivä olisi kiireetön, mutta tekemistä täynnä. Onneksi tälläisiäkin päiviä on aina silloin tällöin!!



Siinä oli muutama random kysymys kertomaan teille ehkä vähän lisää musta, jotain uutta! Opitteko tai saitteko selville jotain uutta? Mitä tykkäsitte tämän tyylisestä postauksesta, lisää tälläisiä " get to know me better" - postauksia vai oliko ihan nou nou?

6 comments:

  1. Anonymous20/4/16 22:58

    jos saisit päättää niin missä kaupungissa ruotsissa asuisit? tai austraaliassa? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mua kiehtoo suuret kaupungit, ite aina kun oon pikkupaikoissa asunu! Ruotsista ehdottomasti Tukholma !! ai että tykkään :) ja Australiassa voisin asua Sydneyssä!

      Delete
  2. Anonymous21/4/16 09:00

    Hei tää oli sika hyvä! Hassua ku just itekin eilen päätin et teen tämäntyylisen blogiin :-D saanks kopioida nuo kyssärit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva että tykkäsit :-) Ja tottakai saat!

      Delete
  3. Anonymous21/4/16 10:40

    "Pyörtyminen burger kingin lattialle, kun ajoin jonkun lapsen varpaiden yli skootterilla" mitäää? Miten toi tapahtu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah :D Burger kingin lattialle pyörryin viime kesänä weekendien aikaan. Käveltiin yöllä festarialueelta varmaan 5kilometriä hotellille, oltiin syöty ja juotu koko päivä tosi huonosti niin burger kingissä mulle tuli yhtäkkiä tosi huono olo. Luulin että oksennan ja ihmettelin että miks oksentaisin kun ei tosiaan oltu juotu tai syöty mitään erityistä.. mutta kun olin lähdössä kävelemään vessaan kopsahdinkin kassan eteen lattialla ja seuraavaks heräsin siihen kun Lane kiskoo mut ylös..:-D Hieman oli siis heikko olo huonosti syömisen ja juomisen takia... joku nainen oli jo soittamassa lanssia :---D haha..

      ja tuo toinen juttu.. harjoiteltiin iskän kanssa ajoa kun hän mua opetti ja mun piti yhdessä kohtaa ajaa kävelytietä pitkin ja iskä ajoi autolla tietä pitkin. Kävelytiellä tuli vastaan äiti rattaiden ja kahden lapsen kanssa. Hidastin toki vauhtia ihan minimiin, melkein pysähdyin ja odotin että pääsen ohi, kunnes toinen lapsista päätti hypätä tien toiselle puolelle, noh arvasin että toinenkin meneee varmaan perässä ja odotin. Ja toinenkin lapsista meni toisen perässä toiselle puolelle, tässä vaiheessa oletin että voin ohittaa kun tilaa oli mutta toinen tytöistä päätti hypätä TAKAISIN toiselle puolelle? En ymmrrä XD Siinä vaiheessa ajoin tämän tytön varpaiden päältä koska tosiaan hyppäsi eteeni, mutta onneksi kerkein jarruttaa ja alle jäi vain varpaat ei koko tyttö :) Ja tosiaan tämän äitikin totesi ettei vika ollut mussa vaan alle hyppelevissä lapsosissa. Hauskinta tässä oli se että kokoajan iskä kuuli kuulokkeista mun puheen ja ei tosiaan nähnyt tätä tilannetta koska oli itse tiellä ja minä kävelytiellä puska välissä. Ja tottakai kovasti heille pahoittelin tilannetta jne ja iskä kuunteli sitä että "mitä hel*ettiä.." :DD Onneksi kenellekkään ei käynyt kuinkaan!!!

      Delete