Thursday, 21 April 2016

KESÄKENGÄT

Viimeset pari päivää on ollu niin kurja keli, että oon melkeen vannonut takatalven tulevan takaisin. Täällä Seinäjoella on tänään kuitenkin paistanut aurinko aivan täydeltä taivaalta ja päätinkin kiskaista jalkaan ihan kesäkengät!! Toki nilkat paljaana tulee kuljettua jo pienissä hangissakin (tätä ei kyllä pitäisi tehdä), mutta nämä alla näkyvät kengät voi kyllä luokitella ihan täysin kesäkenkuleiksi. Ja ovat muuten ihanat!!

Ei kengistä ehkä nyt sen enempää :-D Mun mielestä näistä asukuvista tuli yllättävän kivoja, vaikka epäilin tätä kuvauspaikkaa aika suuresti. Tosiaan nämä rappuset löytyvät meidän kotoa eli tästä kerrostalosta. Lane tokaisikin että näyttää kuin mä poseeraisin jossain vankilassa, sillä onhan nuo aika karut portaat. Toimii mun mielestä kuitenkin asukuvissa ja varmasti tätä parin metrin päästä löytyvää kuvailupaikkaa tullaan hyödyntämään jatkossakin!

73141128
takki - sheinside, paita- h&m,  housut - h&m,  kengät - zara


Mitä tykkäätte asusta ja kuvauspaikasta?


9 comments:

  1. Anonymous21/4/16 18:33

    Apua noi sun kengät on ihanat! Näyttää ihan sukilta ja niin mukavilta jalassa. Millo oot ostanu noi ja paljoko noilla oli hintaa nimittäin mun on ehkä pakko saada samanlaiset. Ihan huiput!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ne tuntuukin ihan sukilta!! on kyllä ihanat :-) Ostin barcelonan reissulla eli maaliskuun alussa! voi olla että Suomen Zaralta löytyis kans. Makso 30e :)

      Delete
  2. Anonymous21/4/16 23:23

    Mun mielestä sulle sopii kaikkein parhaiten vaaleampi tukka eikä noin tumma kuin nyt :-) sellanen vaaleanruskea kenties? :-DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. okei! mä oonkin paljon pohtinut näiden välillä ,mutta jotenkin tuntuu että tummassa tukassa on paljon vanhempi olo :)

      Delete
  3. Anonymous23/4/16 00:21

    Ihana asu ja kiva kuvauspaikka! Ja mun silmään noi tummat sopii sulle paljon paremmin kun vaaleet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! Mäkin tykkään tummasta enempi, ei se vaaleakaan paha oo :-))

      Delete
  4. Anonymous29/4/16 10:57

    Toi kieli hampaiden välistä -hymy on tosi jännää katottavaa pidemmän päälle :-D tiedän sun hammasjutut yms, miks se menee noin... Onks sulla yhtään "normaali" hammashymy -kuvaa? Laita tänne blogin puolellekin niitä. Paina kieli esim kitalakeen kuvassa, onnistuu kyllä :-) ja yhdyssanoihin yritä kiinnittää huomioo

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon samaa mieltä ja koitankin välillä ajatella ettei sitä tulis, mutta ihan vaan kun kokeilenkin tehdä hymyä ilman sitä se vaatii ihan älytöntä keskittymistä :_D Purenta on niin avoin tuosta edestä että on todella haasteellista. Kuvia ottaessa tulee keskityttyä niin moneen asiaan että monesti ei kyllä enää rahkeet riitä siihen että ponnistelee tuon kielen pois näkyviltä :D Mutta kyllä välillä varmasti tulee sellaisiakin otoksia ettei kieli näy, koitan laittaa niitä enempi esille :) Koen kuitenkin että tuo mun hymy on osa mua ja sellainen persoonallinen kiva juttu josta oon oppinut pitämään vaikka ennen vihasin. Joten en mä siitä "luopuakkaan" halua :) Kiitos kuitenkin sulle mielipiteestä ja mä koitan kiinnittää huomiota yhdyssanoihin enemmän! :-)

      Delete
    2. Anonymous4/5/16 13:10

      oho ootpa positiivinen. hyvä!!!

      Delete