Tuesday, 12 April 2016

FEW FAVORITES

Pitkästä aikaa olis vuoro esitellä suosikkeja! Osa näistä on pidemmältä ajalta, osa ihan lähipäiviltä. Oikeesti tähän listaan kuuluisi näiden lisäksi vielä kymmeniä muita juttuja ja tuotteita, mutta tälläinen tiivistetty versio on ehkä nyt parempi. Alan pian muuten esittelemään koko omaisuuttani :--D Mutta tälläisiä suosikkeja tällä hetkellä, toivottavasti tykkäätte!


Musiikkipuolelta yllä kolme tämän hetken lempparia. Mä kuuntelen aika paljon spotifyn maailman top 50 viraalisinta- listaa, jolta löydän usein uusia suosikkeja mun omille soittolistoille.

444

Mulla on tällä hetkellä parikin hajuvesisuosikkia, joita käytän päivittäin toki putellia vaihdellen. Erityisesti oon tykännyt siitä Zaran hajuvedestä, jonka teille aijemmin jo esittelin. Uusin suosikki on kuitenkin tämä pienen pieni putelli Miss Diorin tuoksua, jonka sain äidiltä haalittua itselleni.

212

Kuinka monesti ootte nähny jo nämä pöksyt? Aika monesti, varsinkin jos mun touhuja snapchatin puolelta seuraatte (@jattainourmind). Niken treenitrikoista onkin tullut ihan ykköset niiden mukavuuden ja kuosin puolesta. Valmentaessa, treenatessa, laiskana koulupäivänä tai muuten vaan kotona... Ihan lempparit!

76543

Viimeaikainen lempijuoma on ollut vesi, mutta tovi sitten oon lisännyt siihen pienen säväyksen tekemällä jääkaappiin valmiiksi sitruunavettä. Sitruunavesi on ennenkaikkea terveellistä, mutta myös tosi hyvän makuista! Tätä juonkin aamulla ison lasin naamaan ja ai että!!

6565

Korupuolelta lemppareina mulla on ollut ja on edelleen isot korvakorut. Arkena tulee todella harvoin käytettyä edes korvakoruja, mutta heti kun on vähänkään hienompi tilaisuus, juhlat, ulos lähteminen tai muuta vastaavaa, mä valitsen laatikosta isoimmat korvakorut mitä löydän. Mä en tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin vaan isot korvakorut on se mun juttu. Voi olla syynä mm se, että pidän todella usein hiuksia korvien takana, jolloin korvat näkyvät ja suuret korvakorut vie huomion. Dont know, mutta tykkään!! Useimmiten isoja korviksia tulee haalittua alennuksista.

1212

Rakkaus bomber-takkeja kohtaan ei ole varmaan kellekkään jäänyt epäselväksi mun kohdalla, kun tämän yhden ihanuuden Stradivariuksesta itselleni ostin. Mä toivon toivon toivon vaan, että Hanian Stradivariuksella on näitä vielä kuukauden päästä ja saan täydentää tämän kaveriksi jonkun toisen kivan värin. En ymmärrä miksei aikaisemmin oo tullut ostettua yhtään bomberia, onhan nuo nyt käteviä ja muodikkaita!

2222

Mun on ihan pakko jakaa teille myös tämä lemppari!! Nimittäin niin hyvä rahkainen herkku! Koostumukseltaan tuo on siis rahkan ja jugurtin sekoitus ja makuna vadelma-passion. Lane osti mulle tälläisen kerran käytyään kaupassa ja olin aivan varma etten tästä tykkää, mutta voi pojat.. Jääkaapissa näitä oli eilen vielä varmaan neljä ja tällä hetkellä tämä yksi ainukainen. Suosittelen maistamaan, tosi nami välipala esimerkiksi!

77777

Nyt tulee kuulkaa sellainen tuote josta pois en vaihda! Maybellinen Browdrama - kulmakarvageeli nimittäin.. Tää on kaikkien päivien pelastus. Tällä saa kaikki pienimmät ja vaaleimmatkin karvat ojennukseen ja esille ja kulmakarvojen laitto ei oo koskaan ollut mulla tätä nopeampaa.. Tän avulla oon saavuttanut mun kulmien kanssa sen muodon mitä oon halunnutkin. Kulmien sisänurkassa oleva "karvattomuus" on muuttunut täysin, kun tän geelin avulla ne oon saanut esiin! Tää menee pelkiltään tosi hyvin ja jos kunnolla kulmat laitan käytän tätä viimeistelyssä. Hintakaan tällä ei ole paha, joten kokeilkaa ihmeessä jos yhtään kiinnostaa!

4343

Hahaha, voiko hammastahna olla suosikki?! No nyt on. Pari päivää sitten löysin meidän vessan kaapista yllä olevan hammastahnan ja otin sen käyttöön edellisen loputtua. Ajattelin tuon olevan saman makuista kuin kaikki muutkin, mutta yllätyin heti miten hyvälle tuo maistui!!  Mä harvoin ajattelen hammastahnoista mitään makupuolia, mutta nyt kyllä tuli sattumalta vastaan niin hyvän makuinen ettei toista oo. Raikas lemonin minttuinen..



Loppuun vielä youtube-suosikki ja tällä kertaa suosikkina on Daceyhapa - niminen kanava. Tän naisen kauneus on ehdottomasti yksi suurimmista syistä, miksi hänen kanavalle eksyn aina uudestaan ja uudestaan.

Löytyikö mitään samoja suosikkeja, tai kenties tuotteita jotka lähtevät testaukseen? :-)



Loppuun mainittakoon, että tämä oli tämän blogin TUHANNES postaus! Aivan älyttömän hullua. Tasan 1000 julkaistua kirjoitusta, yli 2 miljoonaa sivujen katselua, yli 21 000 kommenttia ja paljon muuta.. Oon ehkä vähän sanaton.

7 comments:

  1. Anonymous12/4/16 15:38

    Minkä kokoinen tuo sun bomber takki on? :) Kattelin sieltä stradivariuksen nettisivuilta tuota samaista takkia mutta kokoina siellä oli 02, 04 ja 06 enkä yhtään tiiä mitä nuo koot meinaa :D niin näkyyköhän tossa sun takissa ne koot tollasilla numeroilla tai osaatkohan neuvoa mitä ne vois tarkottaa? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous14/4/16 15:40

      Nuo kyllä löytyy ihan googlettamallakin, vaikka usa to eur size chart 😄

      Delete
    2. Tietääkseni ovat ihan, S, M , L koot. Eli 02 = S koko! Kannattaa kuitenkin tarkistaa jos löytyy tosiaan jostain varma tieto :_) Mulla takissa näkyy ihan vain S

      Delete
  2. Ompas ihania noi korvikset !! ♥

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ne on, rakastan erityisesti noita hopeisia, jotka ovat olleet matkassa jo omista vanhojentansseista asti :-)

      Delete
  3. Voih mullakin oli tuollainen pieni Miss Dior joskus vuosia sitten ja se taisikin olla mun ihan ensimmäinen kunnon hajuvesi, jonka sain vieläpä synttärilahjaksi. Purtilo sitten kuitenkin meni ja avautui meikkipussiin niin, että koko sisältö valui ulos pullosta :( Ainakin meikkipussi ja meikit tuoksui hyviltä jonkin aikaa.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikäää :D Mikä tuuri... Noh onneksi hyvä tuoksu niin ei pahalle haissut! :D Tuo on kyllä niin kivan tuoksuista, ihan lemppari tällä hetkellä!

      Delete