Sunday, 10 April 2016

FASHION INSPIRATION

Ihan ensiksi suuri kiitos kommenteista! Mä vastailen tuohon edelliseen postaukseen tulleisiin risuihin ja ruusuihin piakkoin. Vielä voit käydä kommentoimassa palautetta mun blogista :-)!

Mä rakastan weheartittia. Mulle weheartit on sellainen "paikka", jossa mä unelmoin, haaveilen ja oon omanlaisessa flow-tilassa. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta kutakuinkin mulle weheartitin selaaminen on rauhoittavaa, terapeuttista (?), yhtä parhaista ajanvietteistä mitä tiedän. Helposti saankin tuolla kuvien selaamiseen kulutettua paljonkin aikaa, varsinkin iltaisin tai aamuisin kun ei ole kiire mihinkään.

Keväällä ja kesän lähestyessä mä haen tosi paljon inspiraatiota pukeutumiseen, mm. juurikin weheartitista. Oonkin maininnut että oon paljon enemmän kesäpukeutuja, kuin talvi. Ja se näkyykin mun asuissa ainakin omasta mielestä. Mulle siis tulevat kuukaudet on "panostamisen aikaa" ja odotankin innolla erilaisten asukokonaisuuksien yhdistelemistä! Halusinkin siis vielä näin sunnuntai-illan kunniaksi jakaa muutamia inspiraatiokuvia asuista ja yksityiskohdista, joihin mä olen tällä hetkellä rakastunut!!


Kaikki kuvat Weheartit
1111111111

Vaaleanpunaisen ja valkoisen yhdistelmä! Erityisesti vaaleanpunainen bomberi, oi että! Sekä kaikki pörröinen ja söpö pinkki..

222222

Festarityylinen pukeutuminen, all black- outfits, hameet arkikäytössä, nahka..

333333

Kokonaisuudessaan rento mutta asiallinen look ja erityisesti kaikki valkoiset alaosat!! Oranssin sävyiset mekot ja playsuitit, Leviksen täydellisesti istuvat farkut, sekä kaikki söpöt sliponit!

44444

Täydellinen pikimusta nahkatakki kauniilla yksityiskohdilla.. Voi kun sellaisen löytäminen onkin vaikeaa!!

555555

Legginsit, rikotut housut, harmaat asukokonaisuudet, poolot ja mekot, trenssit ja rentous.. Ne hameet <3

666666

Leveät lahkeet, erityisesti yhdistettynä rentoon kokonaisuuteen! Taitaa olla tämä rentous nyt se mielekäs juttu?

777777

Kaikki ihanat vaaleat sävyt, pastellit.. Rennot jakut ja suorat housut, täydelliset hatut, huomiota kiinnittävät osat asussa, beige...



Lista vois jatkua vaikka loputtomiin.. Mutta mitä tykkäätte tälläisestä inspispostauksesta? Entäpä löytyikö mitään mihin säkin oot rakastunut tänä keväänä? :)

2 comments:

  1. Ihania kuvia ja mää kyl tykkään tämmösistä inspispostauksista! Ite oon tänä keväänä ihastunu trensseihin ja rentoon tyyliin, nahkatakeillakin on paikkansa sydämessäni vuodesta toiseen <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous11/4/16 11:37

    ihana postaus! sai kivoja vinkkejä omaanki pukeutumiseen, lisää tälläsiä kevään ja kesän aikana !!!!! :)

    ReplyDelete