Tuesday, 8 March 2016

KOSMETIIKKAUUTUUKSIA

Mun oli tänään tarkoitus "panostaa", kuvata kivoja asukuvia ja muuta mukavaa, mutta aamulla herättyäni painoin vain torkkua ja lopulta kerkesin vain kiirehtiä kohti koulua päällä tylsä neule ja urheilutrikoot :-D Mutta tämä on kyllä niin minua... joku toinen päivä sitten!
Esittelen myöhemmin vaateostoksia Barcelonan suunnilta, mutta sitä ennen pari sanaa ja räpsyä uusista kosmetiikka hankinnoista sekä kysyttävää teiltä!

52

Zaralla pyörähdettyä tuli kassalla vastaan pienet söpöt tuoksut. Näitä oli kaksi eri tuoksua ja toisen nappasi äiti mukaan. Hintaa näillä oli alle 5euroa kpl ja mun mielestä erityisesti tämän pinkin putellin tuoksu on ihana ja raikas! Mä harvoin raaskin ostaa isoja pulloja hajuvesiä, joten tämmöiset pienet sopii mulle kuin nakutettu.

4

Macin Diva huulipunaan rakastuneena halusin hankkia toisen jos kolmannenkin. Olin tutkinut etukäteen mitkä sävyt haluaisinm mutta Macin pisteeltä kiikutin mukaani ihan eri sävyn mitä ajattelin. Ihana arkinen sävy Mehr lähti mukaan huulipunana ja huultenrajauskynän ostin myös sävyssä Nice ´n´spice. Nämä eivät yksyhteen kyllä käy, mutta kynää ajattelinkin käyttää siltäänsä huulilla.

1

Lentokentältä lähti vielä viimeisenä ostoksena matkaan hyvin paljon hypetetty Pore fessional- primer. Mä olen tuota vasta aivan vähän testannut, mutta jo pelkästään kädellekin kokeiltuna tuo vaikuttaa aivan täydelliseltä!!


Haluaisin vielä kosmetiikka aiheisesti kysyä teiltä pari kysymystä! Mitä kevyttä, peittävää ja mattaisen tuloksen antavaa meikkivoidetta te suosittelisitte? Ostamani CC- voide ei välttämättä sovikkaan omalle iholleni, tai sitten ihoni reagoi johonkin muuhun käyttämääni tuotteeseen voimakkaasti.. näppyjä siellä näppyjä täällä. Mutta se siitä, suositelkaa jotain? Puuteri on myös etsinnässä mutta tuntuu että oon aivan peukalo keskellä kämmentä, sillä siitä on ikuisuus kun oon ostanut itselleni uutta meikkivoidetta tai muuta, mikä vaatii kunnon perehtymistä ja oikeaa sävyä toimiakseen.. Arghhh
Mun pitäisi paneutua vielä yhteen isompaan kouluprojektiin ja suunnata illalla valmentelemaan. Kämppääkin pitäisi vähän siivota, sillä huomenna saan kylään ihanat Nean ja Vilman ja kivoja suunnitelmia on luvassa! Tekemistä riittää, mutta virtaa ei tunnu olevan yhtään..


Kupponen teetä ja tehtävien kimppuun.. Mukavaa tiistaita ja oikein hyvää naistenpäivää !

14 comments:

  1. L'oréalin Infallible 24H-Matte on ehdottomasti yks mun suosikkimeikkivoiteista! Mattapintainen, sopivan peittävä ja kuitenkin kevyen tuntuinen kasvoilla :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/3/16 16:56

    Onko sulla rasvoittuva vai ihan "perus" iho? :) Ite oon käyny varmaa miljoonat meikkivoiteet läpi. Mulla on aika perus iho, mutta rasvottuu kuitenki helposti ja tulee näppylöitä välillä. Paras ehottomasti tällä hetkellä on giorgio armanin luminous silk meikkivoide, joka on tosin aika hintava :D Tais olla 56e sokkarin sivulla, mutta on kyllä hintansa arvoinen. Toisiks paras on Revlon colorstay meikkivoide, joka on aika samantapainen. Hinnat revlonissa vaihtelee tosi paljon, mutta 5e-20e hintaluokkaa, riippuu mistä tilaa. Revloni on myös vähän paksumpaa, kuin armani. Molemmat jättää itsellä ainakin mattaisen pinnan, mutta ei liian tunkkaisen tai liian meikatun näköisen :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8/3/16 18:46

    Lorealin infallible matte on noussut omaksi suosikikseni. Vaikka tökötti on peittävää, sillä saa myös kevyen pohjan tarvittaessa. :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/3/16 19:15

    Vichy dermablend on parasta! ei ehkä kevyintä mitä on mutta ainakin peittää ja jättää mattaisen ihon :) saa apteekeista

    ReplyDelete
  5. Anonymous8/3/16 19:16

    ja tuohon bermablendiin vielä, että apteekeissa n. 30e kun beautybaystä saa 15eurolla ja siellä enemmän sävyvaihtoehtojakin =)

    ReplyDelete
  6. Anonymous9/3/16 08:54

    Kantsii liittyä fbssä nordic beauty & style ryhmässä :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9/3/16 09:14

    Maybelline dream wonder nude meikkivoide ja sitten lumenen sellanen uusi puuteri beigessä rasiassa!

    ReplyDelete
  8. Ehdottomasti Lumene Longwear Blur -meikkivoide!!! Ihan tajutonta kamaa!! :-D Itellä ollut käytössä jo ihan älyttömän pitkään, ja on niin huippu, etten helpolla vaihtais. Ja on tota kehuttu ympäri internettiäkin!

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
  9. Lumenen Longwear Blur Foundation! Aivan sairaan hyvä mattainen ja peittävä meikkivoide :)

    ReplyDelete
  10. hei kiitos älyttömästi kaikille!! :) enköhän mä lähde testaamaan jotain näistä teidän ehdotuksista!

    ReplyDelete
  11. Anonymous11/3/16 12:24

    Mä tykkään tosi paljon MAC:in meikkivoiteista mutta todella moni taas ei pidä :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous11/3/16 12:25

    Ja edellisiä kommentteja miettien niin Blur meikkivoiteessa on vain 2/5 peittävyys, ja meikkikoulussa tehtäen en tykkää siitä enkä sen peittävyydestä. Mutta makunsa tosiaan kullakin :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous12/3/16 00:00

    Lancome Miracle Air de Teint!!! Mieletön. Ei kovin peittävä (tosin en osaa kovin kummosia sanoo kun ei ole epäpuhdas iho), mut muuten tositositosi kevyt. Jättää ihanan matan pinnan, ei haittaa vaikka unohtas laittaa puuterin! Maksaa sen päälle 50e, mut on kaiken rahan arvonen:)

    ReplyDelete