Monday, 29 February 2016

PIKAMOIKAT

Oon nyt 10 minuuttia tuijottanut tätä kuvaa ja mietiskellyt.. Jatta blondina? Inhottavaa tämmöinen ikuinen hiuskriiseily, mä en vaan tiedä mikä on se mun juttu. Vois kokeilla ja leikata koko tukan pois, helpottaisko?

Unknown

Näistä pohdinnoista huolimatta oon aika innoissani, sillä huomenna matkamme käy kohti Barcelonaa. Ilta on mennyt pakkailessa ja jälleen sai todeta kuinka vaikeaa ja hermoja raastavaa se on :-D Tekis mieli ottaa mukaan vaikka ja mitä, mutta matkalaukkuun on ihan hyvä jättää tilaa esimerkiksi ostoksille, jos niitä vaikka sattuisi tarttumaan matkaan ;D

Mä otan koneen mukaan, mutta lomailen oikein antaumuksella ja kirjoittelen täällä jos kerkeän ja jaksan. Meillä on vain muutamat päivät aikaa nähdä kyseinen ihana kaupunki, joten voi olla että tekemistä riittää ja energiaa ei enää illalla hotellille tultaessa ole. Kamera lähtee kuitenkin mukaan sekä GoPro, joten varmasti paljon kuva- ja videomateriaalia tullaan täälläkin näkemään.
Onko teillä toiveita reissupostauksien suhteen? Päivä kerrallaan, myday- tyylisesti, päivä video vai kenties vain yksi iso koostepostaus reissusta? Kertokaa ihmeessä, niin saadaan hyvät setit aikaiseksi!

Reissun aikana mua parhaiten voi seurata snapchatissa @jattainourmind ja instagramissa @jattaruoka.mo

Nos vemos pronto !

14 comments:

  1. Oih, ihana kuulla, että lähdet reissuun Barcelonaan! Mä olen myös miettinyt jonkin aikaa sinne matkustamista, joten sun postaukset aiheesta tulevat just hyvään aikaan <3 Mun mielestä postaukset voisi tehdä pienemmissä osissa ja voisit vaikka esitellä sun lemppari nähtävyyksiä, ravintoloita, yms.. ihan mitä vaan! Ihanaa reissua <3

    ReplyDelete
  2. Innolla odottelen reissupostauksia! Kauhea matkakuume vaikka juuri tulin Marokosta.. :s

    http://miakaroliina.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Anonymous1/3/16 00:21

    Oii ootan innolla sun matkapostauksia!! Hiuksista sen verran, että mun mielestä tummat sopii sulle älyttömän hyvin! Edelliseen postaukseen liittyen tuli mieleen, että mikä sun englannin numero oli peruskoulun päättötokarissa ja miten pärjäsit lukiossa? Ite oon tosi huono englannissa ja stressaa jo nyt lukion englanti, kun ens syksynä pitäs lukioon mennä.

    ReplyDelete
    Replies
    1. peruskoulun jälkeen oli 8 tai 9? lukiossa olin 6 tasoinen :D Itse opin parhaiten kun edetään hitaasti ja sitä se ei ollut lukiossa joten siksi huonompia numeroita :/ mutta se on ihan itestä kii onko se lukion enkku vaikeaa vai ei ! Kun ite tekee töitä niin varmasti pärjää, ja tukiopetusta kannattaa kysyä aina jos siltä tuntuu!

      Delete
  4. Jee en malta odottaa sitten reissupostauksia! :)

    ReplyDelete
  5. Reissupostauksia odotellessa :) Toivoisin ehkä useampaa pientä postausta videoiden ja kuvien kera!

    ReplyDelete
  6. Anonymous1/3/16 13:22

    Tee taas sellainen goprolla kuvattu video samaan tapaan kuin aiemminkin reissussa! :)
    Hauskaa matkaa! :)

    ReplyDelete
  7. Wauu, todella kaunis! :) <3

    ReplyDelete
  8. Anonymous1/3/16 21:28

    Myday tyylisesti!!! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous1/3/16 23:41

    Instasta bongasin (oletettavasti) teidän hotellihuoneesta kuvan. Superhyvän näkönen hotla! Mikä mahtaa olla sen nimi? :-) mukavaa reissua, nauttikaa ihanasta kaupungista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous3/3/16 00:17

      Niin, ois ihan hirveen kiva kuulla yksityiskohtasesti, että mikä hotelli ja missä? Ja entä mistä varasitte matkanne? :)

      Delete
    2. hotellin nimi oli NH podium :) kerron varmasti enempi Barcelona postauksissa!

      Delete
  10. Anonymous2/3/16 09:21

    Odotan ainakin paljon kuvia ja videokin käy :) Myday tyyppisesti kenties :)

    ReplyDelete
  11. Jos kuvia tai videoita on paljon, niin useampi postaus vois olla ehkä kiva! Mutta joka päivältä erikseen ei oo mikään välttämättömyys, toki sekin passaa :) Hauskaa reissua!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete