Wednesday, 3 February 2016

FAV'S ATM

1514121613

Mä oon niin valmis kesään. Kuten ehkä näistä tämän hetken lemppareista voi huomata (sekä siitä että puhun kokoajan kesästä...). Monet esittelee usein suuren saaliin suosikkeja, tällä hetkellä mulla ei ole kuin nämä kolme, kaikki uutukaisia. Mekon tilasin itselleni NA-KD nimisestä verkkokaupasta lähinnä kesää varten ja erityisesti Hanian reissua varten. Pelkäsin ihan älyttömästi mekon olevan pieni, lyhyt tai jotain muuta kamalaa mutta tuo osottautuikin ihan täydelliseksi!! Niin ihana päällä, täydellinen rantamekko bikinien päälle esimerkiksi. Voi kesä..
Aurinkolasivarasto sai myös täydennystä kiitos mamman. Mun aurinkolasit on kaikki joko a. kadonnut tai b. mennyt rikki. Jäljellä on ainoastaan yhdet aika karseat, sekä raybanin aidot arskat ja nämä yllä näkyvät. Nämä aikaisemmissa asukuvissakin nähdyt arskat ovat kyllä ihanat.
Ja HEI, sitten tuo huulipuna. Mun elämäni ensimäinen MAC- tuote! Oon just niin minä, aina jäljessä tuleva.. mutta eipä turhaan MAC:in meikkejä ole kehuttu. Tänään pääsi puna kunnolla testiin ja sen sai suurinpiirtein hinkata pois monen tunnin jälkeen. Rakastunut

Noh, näin jo ensimäisen kokeilun jälkeen oonkin päättänyt hankkia pari eri sävyn Mac:in huulipunaa. Ei saisi kokeilla mitään noin ihanaa kun sitten on lompakko tyhjillään.. Kivakiva.
Mutta hei, huomenissa aamusta blogiin räpsähtää ehkä mun tähän mennessä lemppareimmat talviset asukuvat! Kuvissa myös puna in action ;) Stay tuned

1 comment:

  1. voiei, rakastuin jo nyt noihin aurinkolaseihin ja huulipunaan, terkuin..huulipuna-addikti :'D♥

    ReplyDelete