Saturday, 20 February 2016

5 X

sss

Keskiviikon Vaasan reissulta lähti mukaan ihan vain muutama juttu, kuten tämä ihana kesäinen toppi h&m:ltä ! Oon paljon parempi pukeutumaan omasta mielestäni kesäisin ja keväällä kun kerroksia ei tarvitse olla miljoonia ja oonkin erittäin innoissani hiihtolomasta, kun päälle pääsee pukemaan paljon kevyemmin ja erilailla! Mutta siitä enemmän huomenna :-)

vvv

Oon löytänyt uudelleen rakkauden Rice Krispies- muroja kohtaan !! Ei ehkä terveellisin muro vaihtoehto, mutta monen vuoden jälkeen oon taas ihan in love noihin. 
Huomatkaa muuten hieno blurraus taustalla... Meidän kämppä ei oo todellakaan mun silmään vieläkään valmis, joten esittelen sitä teille tällä hetkellä mielellään mahdollisimman vähän. Asuntopostauksen haluan kuitenkin toteuttaa kun siihen pystyn :-)

q

H&M:llä myydään aivan ihania siroja keveitä kaulakoruja ja oonkin niiden erittäin halvan hinnan vuoksi niitä parit itselleni haalinut. Uusin tulokas tämä ihana timsuinen!

aaaa

Hah.. tulipas tästä huono kuva!! Mutta oon tässä miettinyt josko tekisin teille postausta mun puhelimen sovelluksista? Ne on yleisesti tosi suosittuja ja mielenkiintoisia, mutta kiinnostaisiko teitä sellainen? 
Ja muistakaahan että mut löytää snapchatista nimimerkillä @jattainourmind ja instagramin puolelta @jattaruoka.mo

was

Aivan loppuun huvenneen Cliniquen meikkivoiteen tilalle hankin Vilman suosittelemana tämän Lumenen paljon hehkutetun CC- meikkivoiteen. En oo vielä tätä kokeillut, mutta huomenna varmaan lähtee testiin. Mitä kokemuksia teillä on tästä?


Mun viikonloppu on alkanut kivan rauhallisissa merkeissä ja ajattelinkin pyhittää tämän päivän rentoutumiseen ja pieneen salitreenailuun. Mun piti aluksi laittautua ja lähteä ehkä käymään jossakin mutta plaah, nyt tekee mieli vain olla. Kivaa lauantaita !! Mitä teillä on suunnitelmissa :-) ?

13 comments:

  1. Vitsit mä oon just päinvastainen ton pukeutumisen osalta! Mun mielestä talvisin on kivempi pukeutua, sillä saa just laittaa kerroksia hahah. :-D Kesäisin en oikeen jaksa panostaa vaan laitan yleensä jonkun perus topin ja shortsit jos on lämmin. :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah eikää :D osaisimpa mäki talvella pukeutua mut ei tuu kyl yhtää mitää, en oo ikinä tyytyväinen :D mut hei, on mullaki kesällä paljon noita että laitan vaa jtn päälle mut usein ku jaksaa panostaa ni asuista tulee paljon kivempia ja luovempia ainaki mulla, kun talvella x)

      Delete
  2. Toi cc-voide on ollut mulla pariinkiin otteeseen käytössä, ja oon tykännyt! :)

    http://more-than-we.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kiva! mukava kuulla :)

      Delete
  3. Anonymous20/2/16 21:28

    CC-voide aiheutti mun akneen taipuvaisella iholla räjähdyksen eli kipeitä näppyjä, ihottumaa ja punoitusta. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ootko varma että johtu siitä eikä mistään puhdistusaineesta yms :O voi ei.. toivottavasti mulle ei tuu mitään tosta, tnä testiin :s

      Delete
  4. Anonymous21/2/16 01:34

    Toi cc on tosi hyvä ja oon käyttäny ite jo vuoden tai kaks mut toi medium sävy on itelle ainaki liian tumma näin talvella et light sävyä tulee käytettyä:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kiva kuulla !! joo mä otin medium sävyn ihan siks kun kevät ja kesä tulossa ja mä päivetyn tosi hyvin :) niin on valmiiks yks vähän ehkä tummempi, tosin en oo viel testannu että onko toi tän hetkiselle iholle liian tumma, voi toki olla :D

      Delete
  5. Mä pidän tuosta CC-voiteesta ja on ollut käytössä jo pari vuotta ja voin suositella, itellä ainakin toimii hyvin :)

    http://welcomee-tomyworld.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kuulla! : ) tähän mennessä mäkin oon tykännyt tuosta kans !

      Delete
  6. Anonymous21/2/16 12:14

    mullakin on tuo cc voide mediumina, ehkä vähän liian tumma mullekkin mutta jos laittaa ohuesti ja levittää hyvin niin mukautuu aika hyvin ihon sävyyn :) mulla ei tosin ikinä oo ollu finnejä yms. eli käytän tota lähinnä vaan tasottamaan. ja mulla sama juttu myös että rusketun kesällä hyvin niin toimii varmaan sillon paremmin. :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous27/2/16 01:07

    Oon käyttänyt tota cc'tä varmaan 3-4 vuotta jos sitä niin kauan on ollut. Erittäin hyvä ainakin omalle iholle, tuo medium on todettu liian oranssihtavaksi ja saa myös oman ihoni reagoimaan voimakkasti näpyillä ja kirvelyllå, joten oon käyttånyt vaalean ja tumman sekotusta ja lopputulos on aivan mahtava! Toivottavasti sun nassusi ei reagoi, hyvää kevättä :)

    ReplyDelete