Friday, 19 February 2016

19.2.16 12:49

Viikko on mennyt älytöntä vauhtia ja blogi on ollut kuin koomassa. Viikon aikana mä olen muun muassa käynyt Salossa Noran luona, nukkunut pitkään aamuisin kiitos erilaisten koulupäivien, valmennellut sennuja sekä nyt tulevien parin viikon ajan myös junnuja, ollut järjestämässä opiskelijabileitä, pyörähtänyt Vaasassa Vilman kanssa ja ollut todella laiska tekemään tämän kaiken lisäksi yhtään mitään muuta..
Mulla on suunnitelmilla monenmoista kivaa postausta, mutta jostain syystä oon tällä hetkellä tosi tarkka ja odotan tavallaan oikeaa hetkeä, päivää ja tilannetta kun pystyn tekemään parhaani ja panostamaan täysillä. Se ehkä syynä miksi on vähän hiljaisempaa ollut. Mutta joskus minunkin blogi elää hiljaisempia aikakausia eikä siinä mun mielestä mitään väärää ole!

Mä oon viimeaikoina katsellut hirveesti vanhoja kuvia ja muistellut ihania hetkiä ja päiviä. Tällä hetkellä tuntuu kuin olis jossain tunnemyrkyssä itsensä kanssa kun muistelee vuoden takaista ja kahden vuoden takaista penkkari - ja vanhojentanssipäivää. Instagramit ja snapchatit ovat ihan täynnä toinen toistaan ihanempia kuvia ja videoita ja haaveilen vaan siitä kun saisin nuo päivät takaisin. Mä olen ehdottomasti enemmän lukiotyyppiä, kuin ammattikorkeakoulun opiskelijabileissä riekkuvaa. Kyllähän sielläkin on tullut käytyä jos monenmoista kertaa, mutta kun lukiossa oli nuo kaksi päivää mitä odotti koko kolmen vuoden ajan, oli se jotenkin niin hienoa. No mutta se siitä, ihania muistoja!

Oon myös paljon katellut kuvia mun 19-vuotis synttäreiltä viime elokuulta ja ajautunut kauheeseen stressiin taas liittyen hiuksiin. Mä olen ollut joka ikinen kesä elämäni aikana enemmän blondi tai jotain sitä luokkaa ja aurinko on vaalentanut hiukset ihanan luonnollisiksi ja kauniiksi. Yleensä vaalentuminen on alkanut näinä aikoina vuotta, kevään saapuessa ja kesällä ollaan sitten oltu melkeen kokonaan blondina. Tällä hetkellä pää on kuitenkin tumma kuin mikä ja vaaleaa paistaa vaan tyvikasvusta. Oon siis erittäin "shokissa" siitä, etten ole vieläkään aloittanut tuttua ja turvallista raidoittamista, vaan ylläpitänyt tummaa tukkaa. En tajua mikä iän ikuinen kriisi voi olla yksi HIUSKASA, mutta näinpä vaan. Jotenkin tavallaan haluaisin kokeilla tämän kesän tummalla tukalla, mutta sen ylläpitäminen aurinkoisessa kesässä... aargh. Naurakaa mun kanssa mun stressille.

asdd1asdasd

Jotakin teki mieli kirjoittaa ja tuttuun Jatan- tyyliin teksti täynnä kaikenlaista sekavaa. Mutta hei, kiva edes jotain elonmerkkejä täällä itsestä päästää! Voisin vaikka koittaa jatkossa näyttää niitä vähän useammin :-D Nyt kuitenkin oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille!! Varsinkin abit ja vanhoja tanssivat, nauttikaa :*

Pssttt. kommenttiboksi on avoin risuille ja ruusuille, ehdotuksille ja höpinöille.

4 comments:

  1. Kivoja kuvia taas kerran.♥ Hei onks noi mukit kertakäyttöisiä? Jos on niin mistä niitä mahtaa saada? :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos peppi <3 Joo on, noi löytyy ihan K- Citymarketista! :)

      Delete
  2. Noi vaaleet sopi sulle kyllä älyttömän hyvin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ääh no äläää !! Tykkään kans mutta yhyyy, en tiedä mitä tehdä :<

      Delete