Friday, 22 January 2016

NOPEA ARKINEN MEIKKI

Mä tykkään ihan hirmusesti meikkaamisesta, laittautumisesta ja ylipäätänsä valmistautumisesta! Mutta vain silloin kun mulla on aikaa.. Yleensä aikaa on vain viikonloppuisin, tai iltaisin illan menoihin valmistautuessa. Todella harvoin sitä aikaa on kouluaamuisin, voi kumpa olisikin. Tästä johtuen mut näkee erittäin usein ilman meikkiä koulussa ja muualla. Aamut vaan ei ole se mun juttu kun kyse on laittautumisesta :-D Kadehdin suuresti teitä, jotka kerkeätte aamuisin laittautua kunnolla! Mä kun painan yleensä vaan torkkua ja loihdin lookkini kiireessä.

Mutta onneksi näille kiireisille aamuille oon kehittänyt luottomeikin, jonka aikaansaamiseen menee ihan maksimissaan 10 minuuttia. Joskus tulee käytettyä vain muutamaa tuotetta näistä, esim kulmakarvageeliä ja thats it. Mutta kun pistän töpinäksi ja haluan näyttää ihmiseltä, niin tällä rutiinilla sen saan aikaan nopeasti!

8

Iät ajat mun lempparina toiminutta Cliniquen meikkivoidetta levitän vain silmänalusille ja ongelmakohtiin. Nyxin concealerilla korjailen vielä tarvittaessa lisää.

7

Koko kasvoille sudin puuteria, joka alkaa elää jo viimeisiään. Puuteri ja kulmakynä on ainoat tuotteet jotka lähtee aina mukaan kouluun, kaupungille ja muualle, meikin korjaulua varten.

Jos sulla on suositella jotain suht edullista hyvää puuteria, niin kerro mulle siitä!!

126

Kevyesti teen arkenakin korostuksia ja varjostuksia. Eniten käytän contour kitin sävyjä banana ja java.

34

Ennen mun arkimeikkiin ei kuulunut poskipuna, mutta nykyään käytän sitä melkeen enemmän kun aurinkopuuteria. Nyxin blushia poskipäille ja jos huvittaa, laitan vielä varjostusten päälle Joe Blascon puuteria, joka toimii mulla tummimman sävynsä ansiosta loistavana aurinkopuuterina!

2

Kulmat on se vaihe meikistä. joka vie varmaan meistä jokaisella eniten aikaa. Ilman kulmien laittoa, mun meikkaamiseen menis varmaan 2 minuuttia aikaa! Jos en jaksa alkaa tekemään pikkutarkkaa työtä, käytän pelkästään maaaaaailman parasta Maybellinen brow drama kulmakarvageeliä. Saan tuolla niin kivat kulmat parilla sutauksella, joten kiireessä suosin tuota erityisesti.

Tykkään kuitenkin lähes aina käyttää alle ensin tuota hehkuttamaani brow wizia. Ihan huippu tuote tuokin!

14101

Mun arkinen meikki on valmis, kun oon pari kerrosta laittanut luottoripsiväriä, Maybellinen Colossalia. Tästä en luovu, ennen kun oikeesti joku pakottaa kokeilemaan jotain muuta :-D Hahah..

9

Alle kymppiminsan meikki on siis valmis ja oon valmiina lähtöön! Joskus laukun pohjalle lähtee mukaan myös huulipuna, jota laitan sitten koulussa kunhan kerkeän. Pitäis varmaan opetella heräämään aikaisemmin, antaa itselle sitä aikaa mutta eih. Mä nukun mielummin..


Miten te luotte teidän arkimeikin nopeasti? Kauanko teillä menee aamuisin siihen aikaa?

6 comments:

  1. Anonymous22/1/16 13:31

    Tosi kiva postaus! Missä sävyssä siul on toi brow wiz? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) se on sävyssä dark brown!

      Delete
  2. Mulla menee normimeikkiin aikaa yleensä sellainen 20min, mutta mä tykkäänkin tehdä suht rauhassa ja nauttia koko prosesissta haha :D Ja mulla on kyllä ehdottomasti ripsarin levittäminen se kaikista eniten aikaa vievä osio! Ite käytin joskus sitä Rimmelin Stay Matte puuteria, joka oli oikeasti hintaansa nähden ihan huippu! Ainoa miinus voimakkaasta ja jotenkin vähän mummomaisesta tuoksusta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulla ei oo ikinä käyttää aikaa 20 min xd voi kumpa olisikin :( ja haha aika jännä, mulla ei mee ripsiin juuri yhtään aikaa, varmaan siks kun vihaan niiden meikkaamista hahah.. ja mäkin oon kuullu siitä hyvää! pitää käydä tuoksuttelee onko liian mummomainen xd

      Delete
  3. Anonymous27/1/16 16:57

    Tossa meikkivoiteessa on Polyaminopropyl biguanidea... Tää on ollu siis kielletty aine jo 2015 tammikuussa,ja haitallinen (etenkin ympäristölle) ja syöpään altistava yms... :S

    Tossa vielä lista muistakin kosmetiikoista joissa tota samaa on....
    > http://www.kemikaalitutka.fi/2016/01/26/1343/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous18/2/16 20:29

      Niin ja kuorintavoiteissa on mikromuoveja, jotka menevät sitten vesistöön, jossa kalat syövät ne, ja jos syöt kalaa niin sitä kautta ne joutuu sun elimistöösi. Parabeeneja ja muita on ihan turha pelätä. Ne on hyvä ja tutkittu säilytysaine, joista on vuosikymmenten käyttökokemus. Kun niitä korvataan muilla aineilla, mitkä ei ole niin tutkittuja kuten kaikkien nyt niin hypetyksessä olevassa luonnonkosmetiikassa, monet saa siitä enemmän allergiaoireita. Ja mikäpä ei aiheuttais nykypäivänä syöpää?

      Delete