Friday, 15 January 2016

HYVILLÄ MIELIN VIIKONLOPPUUN

Hei jes, ihanasti olittekin jo jättänyt kommenttia edelliseen postaukseen ja edelleen saa heittää ilmoille ideoita ja ehdotuksia. Varmasti moni, melkein jokainen lähtee toteutukseen ja muistiin. Musta on tosi mukava kirjoitella juttuja, joita te ootte ehdotelleet, koska silloin tiedän että niistä varsinkin pidetään. Itsellenihän mä tätä blogia olen aina vaan kirjoitellut, mutta eihän tää olis mitään ilman teitä ja erilaisia uusia kokeiluja. Kiitos siis jälleen teille, sinne ruudun toiselle puolelle!

Mä olen nyt saapunut jälleen kotikotiin Jyväskylään ja vietän täällä pari päivää. Suunnitelmissa olis huomenna Ailin kanssa kevään reissun suunnittelua (siitä varmasti lisää myöhemmin) , salitreenailua,   illalla ehkä ulos syömään menemistä, hieman koulujuttuja ja kirppisjuttuja. Lähi päivinä tulossa taas kasa vaatteita myyntiin, kuhan vielä myyntipaikan päätän. Tuun sen täällä teille myös jakamaan. Mutta eipä muuta tähän viikonloppuun. Oon jotenkin tosi väsynyt ensimmäisen loman jälkeisen kouluviikon jälkeen ja on vaan ihana ajatella ja tietää, että nyt saa nukkua pitkään ilman herätyskelloa. Hyvillä mielin siis viikonloppu aloitettu!

Unknownd

Onko teillä jotain erikoisia suunnitelmia viikonlopulle? Musta on nyt vaan kiva kun ei ole mitään niin aikataulutettua ja hektistä, vaikka menevää tyyppiä olenkin! Mutta hei, oikein hyvää viikonloppua teille, mitä ikinä se sisältääkään :-)

14 comments:

  1. Anonymous15/1/16 21:09

    Ihana takki! Mistä mahtaa olla?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuo on h&m lastenpuolelta!! ihan sairaan hyvä löytö :-D 70% alessa, 13 euroo aaah. Kannattaa käydä kurkkaa oisko vielä jälellä, löyty myös beigenä(?)

      Delete
  2. Anonymous15/1/16 23:51

    hm lasten puoli on ihan best! välillä löytyy niin kivoja ja edullisemmin kuin aikuisten puolelta:Dd eli toisin sanoen, hyvä löytö toi takki;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no jep! ite en oo aikasemmin siellä suuremmin vieraillut mutta kun kokoja riittää itsellekkin asti niin jatkossa ehdotomasti vierailen siellä enemmän :D hyviä löytöjä, ja juuri tuo kun halvemmalla saa ;)

      Delete
  3. Oi että en oo ajatellut että lastenpuolella olis noinkin kiva takki, täytyypäs käydä kurkkaamassa. Oot niin kauniina taas en kestä♥

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannatan! se oli myös ihanan vaalean sävyssä myös *.* !! ja voi ihana, kiitos<3

      Delete
    2. Hahah mun oli pakko käydä hankkimassa tuo samainen takki, nimittäin just tossa vaalean sävyssä! Kiitos tosi paljon että vinkkasit tästä takista. Oli vaan yks mun kokoinen jäljellä ja jihuuuu oon niin happy! :-)

      Delete
    3. ei vitsit vähän hyvä !! :) se vaalee oli kyl niiiin ihana oi

      Delete
  4. Anonymous17/1/16 12:08

    minkä kokoinen tuo ihana takki on sulla ?=)

    ReplyDelete
  5. Vitsit toi näyttää niin hyvältä toi takki!!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. Anonymous18/1/16 20:11

    onks toi takki lämmin? ootko siis pitänyt sitä tämmösillä -25 asteen pakkasilla ?:D mulla on tuo sama mutta en oo hirvennyt sitä vielä kertaakaan päälle laittaa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo pitäny :D:D ei se mun mielestä niin lämmin ole.. :/ ootan vähän lauhempia kelejä :)

      Delete