Wednesday, 6 January 2016

FAVORITE NEW THINGS

Mä ajattelin esitellä teille jälleen vähän uusia juttuja, lemppareita. Mä en erikseen halunnut alkaa tekemään mitään joululahjojen esittelyä, mutta tässä samalla niitä näkyy ihan kivasti uusien suosikkien muodossa. Osa näistä on tarttunut matkaan jo reippaasti ennen joulua, osa viime päivinä.

7

Ennen joulua käytiin kiertelemässä kauppoja joululahja ostoksien merkeissä ja löydettiin mulle uusi ihana tupsupipo. Samalla reissulla ostin h&m:n alepuolelta vitosella uuden huivin mun kaulahuivikokoelmaan..

Myös hanskapuoli sai täydennystä jouluna, sillä Lanen paketista paljastui mm. nämä nahkahansikkaat! Tais olla tutkittu mun omaa "joululahjatoive-  postausta" sillä Lanen paketista löytyi jos toinenkin toivottu juttu!

1

Vaatepuolella jatkaen täytyy hehkuttaa tätä löytöä! H&M:n lastenpuolelle vahingossa eksyttyä olin varsin iloinen, sillä aika mehevällä alennuksella varustettu takki näytti oikein huutavan mun nimeä. Kokeilin ja rakastuin. Ehdottomasti tämän hetken suosikki talvitakki. Ja arvatkaa paljon tästä maksoin? Naurettavat 13e... Meee sooo happy

10

Teen ystävänä oon myös löytänyt uuden lempparin. Tämä Clipper luomu tee lähti ihan sattumalta kaupasta matkaan kun oli tarvetta uudelle paketille vihreää teetä ja tästä muotoutui mun lemppari. Jotenkin niin puhdas ja raikas vihreä tee ja kaiken lisäksi vielä luomuteenä terveellisempää kuin tavallinen. Voin suositella tätä kyllä!

11

Meidän keittiön kaapeista ei löydy pelkkää yhtä tiettyä sarjaa, mutta jos jotain oon alkanut keräilemään niin tätä ihanaa Iittalan Taika- sarjaa sinisenä. Meiltä löytyy jo isot lautaset ja molempien perheiltä saatiin täydennystä mm. näillä kupposilla sekä jälkiruokakulhoilla. Ehdottomasti  nämä uudet astiat yksi lemppari joululahjoista.

12

Jos Lane jotain muuta osasi kurkata mun tekemästä postauksesta, niin nämä Real Techniquesin siveltimet!! Oon pidemmän aikaa jo halunnut näitä testata suuren hypetyksen vuoksi ja jälleen voin todeta, että ei ole näiden ylistys ollut turhaa. Ehdottomasti tämän hetken lempi siveltimet ja hankintalistalla olisikin vielä pari sivellintä heiltä. Oikein oikein mieluinen joululahja ja kiitos siitä Lanelle :*

9

Suosikeista tällä hetkellä löytyy myös Anastasia Beverly Hillsin tuotteet, joita itseltäni löytyy nyt kaksi kappaletta. Aikaisemmin hehkutin jo tuota Brow Wiziä, josta on tullut kyllä varmasti pidempiaikainen lemppari. Toinen uutukainen ihanuus on heidän contour kit, jonka sain äidiltä joululahjaksi. Ei tuosta varmaan tarvitse edes sanoa mitään. Tätäkin on hehkutettu niin paljon, että jo melkein menee yli, mutta on kyllä hehkutusten arvoinen tuote!

4

Uutukainen ja lemppari on myös tämä Haglöfsin fleecetakki. Rukalta kivalla alennuksella varustettu pinkki ihanuus lähti matkaan ja oli kyllä tarpeellinen ostos. En omista mitään lämmintä hupparia saatikaan mitään fleeceä, ja näillä pakkasillahan tämä on melkein ehdoton. Ahkerassa käytössä onkin jo ollut ja tulee varmasti olemaan.

5

Joulupukki toi myös yllärilahjana lisää pinkkiä, nimittäin nämä ihanat Ainot. Mä en tiedä miksi, mutta mun mielestä reinot ja ainot on vaan niin ihania ja mä viipotankin nämä jalassa milloin missäkin. Lane sai myös meidän perheeltä omat reinot, joten nyt voidaan viipottaa yhdessä nämä jalassa kauppaan ja salille jne.

3

Mulla olis tarkoitus tässä vähän uudistaa mun urheiluvaatevarastoa ja alle kympillä homma lähtikin jo liikkelle Nelly.com alesta. Pitkään etsinnässä olleet siniset urheilutrikoot löytyi vihdoin ja varmasti näiden voimalla kulkee treenikin paremmin ;D

Myös näin uudenvuoden kunniaksi eilen marssittiin tutustumaan Fitness24seven - kuntosalille ja treenin jälkeen lähdettiin uusina tyytyväisinä jäseninä pois. Nyt on siis uusi sali käytössä ja aika alkaa taas pitämään omasta hyvinvoinnista kunnolla huolta.
  2

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä suosikkina on nämä (jälleen pinkit) Nike air max theat, jotka löytyivät facebookin kirppikseltä!! Käytön jälkiä ei juurikaan ole, joten tämä löytö jos mikä oli erittäin hyvä. Facebook- kirppiksiltä löytää kyllä tosi paljon hyviä löytöjä ja sitä kautta usein lähdenkin uusia juttuja etsimään, en suoraan kaupasta.


Mutta sellaisia uusia juttuja ja uusia lemppareita tänään. Nyt on hyvä hetki laittaa pussin nyörit kiinni ja alkaa säästämään kevään ja kesän reissuja varten. Aikomus olis myös tässä joku päivä siivota tuo vaatekaappi ja pistää jälleen myyntiin tavaraa, sillä ei sinne enää mahdukkaan mitään. (Tähän ehdottomasti syynä todella vähäinen säilytystila..) Nyt pitäis vaan keksiä se paras mahdollinen paikka myydä. Kaikkea on kokeiltu, fb-kirppis, instakirppis, blogikirppis, kirpputori jne. Ehdotuksia tai toiveita?

Nyt kiitos ja hei, oon taas kirjottanut ihan liikaa tekstiä huhhuh..

18 comments:

  1. Anonymous6/1/16 14:26

    Mullaki on kolme Real techniques sivellintä ja oon kyllä ollu tyytyväinen :) Nyt oon ihastunu niihin bold metals collectionin yksilöihin ja haluaisin ne kaikki, jos hinta vaan ei ois niin suolanen... :D Rankkaa olla opiskelija.
    Kannatan blogikirppistä! Instagram on musta jotenki vaikea ostopaikka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi neki on kyl ihania! ja varmasti hyviä kans :) mut hintavia joo.. ja okei, katotaan mitä keksin :)

      Delete
  2. Anonymous6/1/16 17:33

    Ihania kaikki! Varsinkin toi nahkatakki, tosi hyvä löytö!:) ps. Noi on pinkit reinot, ainot on erimalliset:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä !! melkee ostin toisenkin ku oli toinen ihana väri mutta aattelin että yhellä mennään xp ja ahahahahah eikää, oon aina luullu et pinkit on ainot :Ddd

      Delete
  3. Itselleni oon todennut parhaimmaksi myyntitavaksi niin vaatteiden kuin muidenkin tavaroiden osalta nuo fb-kirppikset! Tavara menee todella hyvin ja vieläpä sellaisilla hinnoilla, joilla perus kirpputorilla ei tulisi edes mieleenkään myydä! :-) Suosittelen kyllä! Hinnat kohdalleen ja myytävistä tuotteista hyvät ja valoisat kuvat niin myynti on taattu! Kannattaa myös panostaa siihen oikean fb-kirpputorin valintaan! Urheiluvaatteet niille tarkotetuilla fb-kirppiksillä jne.!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuo on kyllä totta! fb-kirppiksillä on tullu kans jonkinverran myytyä, ite oon tykänny eniten huuto kirppiksistä että menee korkeimmalle huutajalle niin henkilö joka oikeasti tuotteen haluaa ni sen sitten saa, mutta tapoja on kyllä monia. Fb on hyvä sieltä itekkin paljon ostellu :)

      Delete
  4. Insta tai blogikirppis :)
    Noi niken kengät on ihana! Haluaisin itsellekki jotku tuon malliset niket :)
    Ja sain kans ton abh:n contour kitin joululahjaksi ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mäkin rakastuin!! siitä vaan hankkimaan ;) ja oi vähänkö kiva, tuo on niin hyvä tuote että *.*

      Delete
  5. Ihanat noi kengät!! <3 Ja blogikirppis! :)

    http://rosalias-inspirations.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos mäkin tykkään :* !!

      Delete
  6. Tosi ihania juttuja! Noi Ainot on ihan ylisöpöt ja vitsit oon jo kauan himonnut tota Anastasia Beverly Hillsin contourpalettia.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiva kiiiitos mäkin tykkään :) Tuo on kyllä hyvä!! suosittelen hankkimaan *.*

      Delete
  7. Ihania juttuja! Varsinkin toi takki, jonka olit alennuksesta bongannut, todellinen löytö!!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä !! oon ihan rakastunu siihen :---D

      Delete
  8. Anonymous8/1/16 02:15

    tee videopostaus miten teet sun contourin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm voisin toki, ehkä arkimeikin tai muun meikkivideon teko kokonaisuudessaan? vai pelkkä contour..:)?

      Delete
  9. Anonymous8/1/16 14:58

    Ootko menossa opiskelijoiden pyjamabileisiin keskiviikkona? Ideoita mitä laittaa päälle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeeps :D oon "duunis" siel ;D Mut siis pyjama! Mä laitan ainaki ihan yökkäriasun, joko koko flanelli yöasu tai esim legginsit ja iso yökkäripaita. Myös jotkut unisilmälaput mitkä onkaan vois olla kivat, jotkut aikoo myös laittaa saunatakin/kylpytakin ja tuunata sitä jotenkin. JA ei saa unohtaa tietenkää unilelua! Otan ison nallen reppariii xD Ideoitahan on vaikka ja mitä! Hassua että täällä kyselet :-D Kukahan mahdat olla hihi

      Delete