Monday, 14 December 2015

UUSI LEMPIVÄRI

IMG_0118

Nimittäin tämä vihreä!! Oon ihan rakastunut kyseiseen sävyyn, en tiedä onko sillä joku oma nimi? Merenvihreä? Joku? Mutta ihana se on. Oon hypistellyt kaupoissa erilaisia tässä sävyssä olevia vaatekappaleita, erityisesti kaulahuiveja, mutta yhtään en ole vielä matkaan napannut ennen tätä yksilöä. Mun mielestä tää väri on niin kaunis etten kestä, ja varsinkin tumman tukan kanssa näyttää ihan pirun hyvältä. Ei mulla muuta, tää väri vaan.

Niin ja kuvien laatu.. toivottavasti kameran asetuksien takia tälläistä mössöä tällä kertaa eikä kyseessä vanheneva kameranromu..

Collage1IMG_0112IMG_0155

Niinkään kaunista väriä ei löydy kyllä kynsistä... En kestä miten järkyttävät kynnet! Älkää antako häiritä. Sormukset on h&m:ltä ja kello DW:n.

IMG_0138Collage3IMG_0152IMG_0121Collage
takki - kirpputori (bikbok), paita - ginatricot, housut - bikbok, kengät - nike, laukku -longchamp, pörröpallero-ginatricot


Jottei postaus olisi pelkän ihanan uuden lempivärin hehkutusta, niin hehkutetaan vielä uutta lemppari kulmatuotetta! Mä en ole ikinä aikaisemmin kokeillutkaan Anastasia Beverly Hillsin tuotteita, mutta niin paljon kuultujen kehujen jälkeen oli pakko kokeilla itsekkin, onko kyseessä oikeasti niin hyvä merkki kun annetaan ymmärtää? Testiin lähti heidän Brow Wiz, eli kulmakynä johon rakastuin heti. Ei voi muuta kuin todeta, että täydellisen luonnollinen sävy, levittyy maailman helpoiten, maailman helpointa laittaa ja helpointa saada luonnollista jälkeä aikaan. Mä en oikeasti uskonut että tää olis näin mullistava löytö mun meikkipussiini, mutta niin vain kävi. Sen enempää hölisemättä siis voin lämmöllä suositella kyseistä kulmatuotetta!!

IMG_0164

Onko teillä Anastasia Beverly hillsin tuotteita? Mitä te ootte tykännyt? Mua alkoi nyt oikeasti kiinnostaa tämä kyseinen merkki (tuun vähän jälkijunassa heh..), joten kertokaa omia kokemuksianne!

22 comments:

  1. Multa löytyy samainen paita ja oon niin rakastunut myös tohon sävyyn. ♥ Sopii niin mainiosti talveen! :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. no äläpä! jotenkin niiin ihana :)

      Delete
  2. siis pakko tulla sanomaan ku oon kauan tätä asiaa miettiny :D nimittäin näytät mun mielestä tosi paljon näyttelijä Danielle Campbellilta! En tiiä oonko sit ainoo, mut niin paljon samannäköisyyttä :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. whaaat aijaa hahah :D Ite en näe samannäköisyyttä mutta itsehän sitä ei juuri koskaan näekkään.. mutta hei kiitos :D Daniellehan on varsin kaunis nainen joten otan tän kyllä kohteliaisuutena! (:

      Delete
  3. Minultakin löytyy toi samainen paita ja se on ollut niin ahkerassa käytössä että eräs kaverini tokaisi että eiks mulla mitään muita paitoja oo :D mulla on Anastasian contour kit joka on oikeasti aivan loistava, sitten vielä nestemäiset huulipunat ovat ihania ja helppo levittää ! Käytössäni on myös dip brow pomade mutta siinä pitää olla oikeesti aikaa jotta saisi täydellisen tuloksen aikaan, meinaan on niin ihmeellistä tavaraa. Anastasian tuotteet ovat kyllä aivan rakkautta. Itselläni taitaa seuraavaksi kyl kokeiluun lähteä toi Brow Wiz

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha eikää :D Mä oon tuota contour kittiä äidiltä pyytänytkin joululahjaksi! Vitsit sulla on monia tuotteita :p voin kyllä suositella tuota brow wiziä!! En oo ite kokeillut anastasian pomadea mutta nyxin kylläkin, se on kyllä välillä vähän yhtä säätämistä mutta kaunista jälkeä saa aikaan kun on malttia! Tuolla brow wizillä kyllä samoin mutta nopeammin ;p

      Delete
  4. Toi Brow Wiz on ihan huippu! Aluks mulla oli vähän ongelmia sen kanssa, ja sain kulmiin aikaiseksi vain viiruja, mutta hetken kun opetteli niin johan alko sujumaan! Ja toi toisen pään harjaosa on superkätevä, kun se samalla vähän häivyttää sitä jälkeä tehden siitä vielä luonnollisemman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii on! Mä oon ihan rakastunu ja innoisani että löysin sen :D Ja jep, mun mielestä yleisesti ottaen on kyllä hintansa arvoinen tuote!

      Delete
  5. Multa löytyy ABH:n contour kit, johon oon ihan rakastunut! Brow Wiz on kyllä sekin pyörinyt mielessä jo jonkin aikaa ja vanha kulmakynä alkaa juuri sopivasti vetelemään viimeisiään ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi, oon kyllä kuullu siitä vaan pelkkää hyvää :) Suositella voin kyllä! Paras kulma"kynä" mitä oon ikänä kokeillut:)

      Delete
  6. Oiskohan toi väri joku tummempi smaragdinvihreä?:) Ihana se on jokatapauksessa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. se se vois ollakkin! en tiedä :p niin on <3

      Delete
  7. Tio väri on kyllä aivan ihana!

    ReplyDelete
  8. Mikä sävy sulla on tosta brow wizistä? Mua houkuttais kans tilata kyseinen tuote testaukseen kun sitä on niin kovasti kehuttu! niin tota sävyä vaan mietin, mulla meinaa on oikeestaan saman väriset hiukset kun sulla :)

    ReplyDelete
  9. Missä sävyssä sulla on tuo brow wiz? :)

    ReplyDelete
  10. tosi huonolaatuisia kuvia kyl :S

    ReplyDelete
  11. Pyysin tota Anastasian Countour Kitiä joululahjaksi ja varmaan sen saankin :) Odotan innolla kun oon kuullut niin paljon hyvää noista tuotteista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi vitsit! toivottavasti mäkin saisin :p mäkin oon kuullu just vaan pelkkää hyvää!

      Delete