Saturday, 19 December 2015

ARKISIA KUVIA

Hei "pitkästä aikaa"! Mitä on tapahtunu kuluneina päivinä? Oon tehny kaikenlaista mukavaa ja nauttinut erityisestikkin lomasta! Loma mulla alkoi jo alkuviikosta ja tähän mennessä oon ottanut siitä kaiken ilon irti, mm. nukkumalla niin pitkään kuin huvittaa ja rentoutumalla. En oo juurikaan ajatellut parina päivänä blogia vaan mennyt ja tehnyt kaikkea muuta. Kamera on kuitenkin kulkenut mukana ikuistamassa ihan vain random tilanteita ja hetkiä. Katsellaan siis nyt muutaman päivän arkisia kuvia!

IMG_0185

Nea saapui tiistaina Seinäjoelle ja vietettiin oikein mukavat kaksi päivää muunmuassa syöden, shoppailen, juhlien..

IMG_0172

Oon tehnyt herkkupizzaa kotona, syönyt jääkaappia tyhjäksi oikein urakalla, kokannut kunnon ruokaa hyvin vähän...

IMG_0187

Käytiin Nean kanssa hengaamassa meidän koululla. Nea halusi nähdä ja halusin teillekkin näyttää yhden kuvan meidän oikeasti maailman viihtyisimmästä koulusta!

IMG_0192IMG_0195

Oon syönyt parin päivän sisällä jo pariinkiin otteeseen hesen minikana- aterian. Oon myös herkuttelut oikein antaumuksella, sillä alle parin viikon päästä on jo vuosi 2016 ja aika aloittaa tietyt elämäntapamuutokset.

IMG_0182IMG_0196

Ollaan tsekkailtu alennusmyyntejä, tein jouluostoksia Seinäjoella, sekä eilen täällä Jyväskylässä jonne lomaa tulin viettelemään. Vielä on pari lahjaa viimeistelemättä, mutta muuten on se urakka ohi.

IMG_0213

Nähtiin pitkästä aikaa porukalla ja käytiin tuttuun tapaan amarillossa nauttimassa burgerit! Oi että.. tilasin myös netistä ihan super ihanat avaimenperät meille kaikille joululahjaksi :p

IMG_0209

Että sellaisia kivoja puuhia näihin päiviin. Voin muuten kertoa, että oli äärimäisen vaikeaa pakata Seinäjoelta tänne Jyväskylään kymmeniksi kymmeniksi päiviski vaatetta ja tavaraa.. Jätin varmaan puolet tarvitsemistani sinne ja otin liikaa turhaa kampetta. Mutta on ihana olla nyt pidempi aika kotikotona ja nauttia jouluisesta tunnelmasta ja uudesta vuodesta sitten kavereiden kanssa! Ja ennen uutta vuotta pyörähdetään myös Rukalla ja oon ihan super innoissani siitä! Ja hei, elelen tätä lomaa nyt aika rennoin fiiliksin, joten postauksia tulee miten tulee, mutta mun lomameininkiä voi kyllä aktiivisesti seurata snapchatin puolella @jattainourmind.

Mitäs tykkäätte tälläisistä hyvin arkisista postauksista?

8 comments:

  1. Nam mitä ruokakuvia, tässä tulee nälkä! :-D Mun mielestä arkiset postaukset on välillä ihan parhaita, kuten tämä postaus. ♥

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Ootko vielä lanen kanssa yhdessä?

    ReplyDelete
  3. Tällaisia arkisempia postauksia on välillä tosi kiva lukea! Jotenkin hauskaa kuulla ja nähdä mitä oot puuhaillut :)

    ReplyDelete
  4. oi ihanat aivaimen perät! saako udella mistä tilasit? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikö :p nuo on Vistaprintiltä tilattu!

      Delete