Friday, 6 November 2015

VIIME HETKEN FIILIKSIÄ (CHEERLEADING)


Kuva on muutaman päivän takaa, asu josta tykkäsin kovasti! Rento ja mukava.. Ei liity aiheeseen muttei tähän hätään ole muitakaan kuvia.
Mutta eniveis, ajattelin tulla höpöttelemään vielä nopeesti fiiliksistä, sillä tänään on suuntana Oulu ja huomenna SM-karsinnat. Mä olen ollut matolla viimeksi kaksi vuotta sitten, ehkä ylikin. Silloin olin muistaakseni SM-kilpailuissa Venuksen kanssa ja sijoituttiin sijalle 5. Se oli hieno kausi, mutta sen jälkeen en enää jatkanut tai jatkoin, mutta kesken kauden lopetin. Niistä hetkistä asti oon kaivannut takaisin lajin pariin ja sen teinkin kun aloin valmentamaan. Kovin kaipuu oli kuitenkin itse harrastamaan ja sen pääsin toteuttamaan tänä syksynä. 
Tänään suuntaan Ouluun kisaamaan Crocodiles Emeraldsien kanssa ja oon iloinen että oon päässyt osaksi tätä hienoa joukkuetta. Crocoja ei olla nähty naisten sarjassa pitkään aikaan, mutta tänä vuonna on taas sen aika. Jännitys on saapunut aina sillon tällön, mutta mitään älypaniikkia ei ole vielä tullut. On ollut niin paljon kaikkea ja joukkueessa käynyt kaikenlaista. On sattunut ja tapahtunut, on olkapää rikki, nilkka rikki ja eilen kävi treeneissä äksidenttiä joka sai meidät kaikki pelkäämään, kisataanko lainkaan. Me kuitenkin mennään matolle ja tehdään parhaamme. Ja mä en malta oikeesti odottaa sitä! Se tunne kun yleisö hurraa, kaikki kannustaa, adrenaliini virtaa ja odottaa paikallaan musiikin starttaamista. Se on hieno tunne. Hieno.
Tää laji vaan on jotain niin mahtavaa, vie mukanaan eikä tästä halua irti päästää. Elämässä on niin paljon lisää iloa kun saa tehdä sitä mitä rakastaa, sitä mitä osaa.

Mä varmastikkin juttelen teidän kanssa cheerleadingistä isommin lähitulevaisuudessa, heti kisojen jälkeenkin myös. Mutta tällä kertaa jätän höpinät näihin fiilistelyihin. Jännitys saapuu, en malta odottaa, mieli on positiivinen ja energiaa on. Enää pitäisi vaan osata pakata ja sitten matka alkaa. Matka jota kaikki on odottanut.

Menoa voi seurata mun instagramista, meidän joukkueen instagramista @crocodilesemeralds sekä mun snapchatista @jattainourmind .  Cheerpainotteinen viikonloppu tulossa ja sitä mä olen kaivannut!

2 comments:

  1. Oii tsemppiä kisoihin! Mä lopetin lajin nelisen vuotta sitten ja siitä asti on ollut kauhee ikävä matolle, se fiilis on vaan jotain niin upeeta...! <3

    http://sara--says.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Hurjasti tsemppiä! :)

    ReplyDelete