Friday, 13 November 2015

SYKSYISIÄ OSTOKSIA

Eletäänkö vielä syksyssä vai joko tätä vuodenaikaa pitäisi kutsua talveksi..? Kelit menee pakkasen puolella ja lunta taitaa jo lapissa sataa ihan mukavasti. Jokatapauksessa, ostokset tässä postauksessa on aika syksyisiä ja vielä suht keveitä. Jostain syystä kuitenkin oon hieman "pettynyt" itseeni, sillä mä en osaa enää shoppailla. Keksin tähän muutamiakin syitä, kuten sen että ei ole enää niin varaa eikä jotenkaan halua käyttää rahaa, vaan säästää vaikka siinäkään en onnistu. Mutta kerran kun sinne kauppaan lähtee jotain hakemaan niin lopputuloksena on kassillinen mustia vaatteita? Just niin mulle kävi eilen. Eikä mustissa vaatteissa mitään vikaa ole, mutta mun kaappi on kohta täynnä niitä.. Kesällä on helpompi ostaa värejä, mutta just nyt mä en osaa sitä. En osaa. Oonko ainut?

IMG_8941IMG_8967

Ennen eilisen ostoksiin hyppäämistä, esittelen teille nämä farkut jotka tilasin Sheinsideltä. Aivan super kivan tuntuset ja väriset ja malliset ja kaikkea, mutta eivät mahdu mulle jalkaan.  Itkuhan siinä pääsi.. Ehkä olis pitänyt valita mustat niin olisivat mahtuneet... :) Farkkuihin pääsette tästä

IMG_8959IMG_8987IMG_8991

Oon myös metsästäny korkeakauluksisia/poolokauluksisia neuleita ja paitoja jo tovin, mutten ole kaupoista mieluisia löytänyt. Sheinsideltä nappasin testiin yllä näkyvän neuleen joka olikin ihan nappi valinta. Vielä mietin miten tuon yhdistän niin etten palellu käsivarsiltani, mutta materiaali ja koko on ihan nappi. Ja tämä ei sentään ole väriltään musta! Neuleeseen pääsette tästä.

IMG_8980

Lindexiltä löytyi 19,90 eurolla leveälahkeiset legginsit ja legginsien ystävänä nämä on vienyt mun sydämen kokonaan. Ja ylipäätänsä kaikki legginsit ja rennot housut, kuten olen jo aikaisemmin maininnutkin. Ehkä luovun farkuista ajatuksena kokonaan ja kokoan vaatekaappiini kokoelman erilaisista legginseistä :-D

IMG_8964IMG_8956

Eilisen shoppaillureissun pääkohteena oli Bikbok, joka aukesi siis juurikin eilen Seinäjoelle. Kiiruhdin jo aamusta paikan päälle sillä halusin välttää loppupäivän ruuhkat. Ja löysinpä itseni sitten ensimäisenä jonosta jonottamassa kaupan aukeamista. Valikoima ei ollut ihan sama mitä netissä myydään, mutta löysin kivoja juttuja jotka tosin juurikin niitä mustia.. Samalla vilkaisin myös viereen auenneen Carlingsin ja kuolasin heidän Leviksen farkkuja, yeas please.

IMG_8959
Huomasin varmaan yhden jos toisenkin shoppailijan kiikuttavan tämän paidan kassalle, mutta onhan tämä nyt ihana. Pehmoinen hyvin istuva materiaali ja nyörit sopivan "kokoisia" jos niin voi sanoa. Ei siis näy ihan kaikki katsojalle jos niin haluaa :-D Hintaa tälle jäi alennusten jälkeen n. 15e.

IMG_8949

Ostin samalla myös kauan haaveilemani nahkahamosen alehintaan n. 15e myöskin. Vielä pitäisi hankkia paksut sukkahousut jos tätä uskaltaa näillä keleillä vielä käyttää.

Kuten jo sanoin, niin en jotenkaan enää osaa shoppailla. Tai vähintäänkin aina kun on tarkoitus lähteä jotain ostamaan niin mitään ei löydy. Vaatekaappi kuitenkin ammottaa "tyhjyyttään" sillä suurinta osaa vaatteista en edes käytä. Tekis mieli vain uusia koko kaappirivi ja pistää joku shoppailemaan mulle mun puolesta :-D
Enivei, ajattelin tässä alkaa taas myymään vanhoja vaatteita ja mietin että olisiko parempi myydä niitä tällä kertaa blogikirppiksellä vai toimiiko teidän mielestä instakirppis yhtä hyvin? Instakirppis tili multa jo löytyy, mutta mitä mieltä ootte? 

13 comments:

  1. Mä oli torstaina pakko kans kävästä Bik Bokin avajaisissa ja saavuin paikalle neljän jälkeen ja voi luoja sitä ihmisten määrää. Päätinkin luovuttaa samantien ja katsastaa Bik bokin valikoimat vasta ensviikolla. :D Olishan sieltä toki saanut sen avajaisalennuksen, mut jonot sovituskopeillekki oli ihan järkyttävät.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep sillä mä meninkin aamulla :D oli siel aamullakin porukkaa. mä vaan juoksin ympäriinsä keräsin kaiken kivan ja menin jonottaa sovittaa.. noissa tuppaa olee iha hyvin ihmisiä kun avataan uus kauppa :D

      Delete
  2. Ihania ostoksia, tykkään hirveesti näistä postauksista! Minkä kokoiset noi Sheinin farkut on? Aasialaisilla on tosiaan vähän pienemmät koot...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) mukava kuulla! Jeep niillä on, mutta otin noista saman koon mitä aikasemmistakin sheinsideltä tilaamista farkuista kun katsoin että mitat on aivan samat! eli S koko. Mutta nuo ei ollutkaan sitten niin joustavaa kangasta ilmeisesti tai jtn kun eivät pöksyt mulle mahtuneet xd

      Delete
  3. Mulla itselläni on tullut shoppailusta hirveen negatiivinen fiilis kun tuntuu nykyään että mun päällä mitkään vaatteet eivät oikein näytä hyvältä ja ihan vasta ostetutkin vaatteet tekisi mieli myydä pois. Tavallaan tekee mieli mennä shoppailemaan, mutta toisaalta en taas uskalla ostaa enään oikeen mitään kun tiedän ettei ne kohta näytä enää hyvältä. :/ Olisi ehkä maailman parasta uusia vaan koko vaatekaapin sisältö!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama täällä.. kaikki tuntuu tylsältä ja nähdyltä, vaatekaapin uusiminen olis just nyt parasta!!

      Delete
  4. Apua toi tokavikan kappaleen vika lause vois olla suoraa mun suusta!! :D Oon just tänä syksynä ollu niin kyllästyny ja masentunu mun vaatekaapin sisältöö ja tyylii! Tekis mieli heittää lähes kakki vaatteet veks ja hommaa joku stylisti luomaa mulle ihana ja tyylikäs uus tyyli :D musta tuntuu että mulla ei vaa oo yhtää silmää tälläsille vaate jutuille, eikä kyllä sisustushommissakaa erityisesti x) kellää vinkkiä miten tätä vois parantaa? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha :D no jeeep.. mä taas koen että silmää kyllä löytyy mutta en vaan oo tyytyväinen mihinkään mitä löydän tai saatikaan omistan. ehkä se johtuu vaan tästä syksystä tai en kyllä tiiä :/

      Delete
  5. tee mieluummi blogikirppis ku kaikilla ei varmaa oo instaa!

    ReplyDelete
  6. Blogikirppis olis paras!

    ReplyDelete
  7. Ihana toi hame! <3 Nahkahameet on rakkautta *0* <3

    ReplyDelete
  8. Visi oon kuolannu tota hametta ihan sika kauan! <3 Aina kuitenki ku sovitan sitä nii tuntuu että se on valmiiksi jo niin hirveen ryppynen eikä tota kangasta ees saa silittää niin en sit koskaa kehtaa ostaa... :D

    ReplyDelete