Sunday, 29 November 2015

SUNDAY OUTFIT


^pari tän hetken lempparia!!

IMG_9246CollageIMG_9233Collage1IMG_9279IMG_9287IMG_9201
takki- only, neule - sheinside, housut - nelly.com,  pipo - h&m,  kengät - nike

Tälläsellä asulla käväsin tänään pyörähtämässä ihmisten ilmoilla. Rentoa ja simppeliä, se on aikalailla se kaava millä tänä syksynä on viety asuja eteenpäin. Vaikka nää asukuvat ei oo mitään mun lemppareita, tykkään näistä just siks tosi paljon, että näytän omasta mielestäni just niin multa itseltäni. Ja miksi? Koska tumma tukka on takaisin!! Mä olen ollut viimeks näin tummatukkainen lähes kaksi vuotta sitten, mikä on aika hassua sillä yhteen aikaan olin aina tummanruskeissa tai ruskeissa. Nyt kuitenkin tuntuu taas omalta iteltä ja oon todella tyytyväinen lopputulokseen. Värjäsin tosiaan siis itse ensimäistä kertaa ikinä oman tukkani aikalailla hetken mielijohteesta, mutta hyvinhän se meni. Säikähdin kyllä kun tätä viimeistä kuvaa katoin että onko mulla jäänyt pari vaaleeta raitaa tukkaan ja juoksin peilin luokse, mutta ilmeisesti tuohon tulee näissä kuvissa vaan joku valo, onneksi!!

Mutta mitäs teidän sunnuntaihin? Ja mitä mieltä ootte tukasta? Mä oon niin happy tän kanssa, juurikasvua vaan odottellessa hahah.. 

8 comments:

  1. Katoinkin jo snäpissä ja instagramissa, että ihana tukka ja sopii tosi hyvin sulle :-) Mun sunnuntaihin on lähinnä kuulunut poikaystävän kanssa oleskelua ja koeviikon loppuun valmistautumista!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:)) mäkin tykkään tästä niin paljon!! Ja tsemppiä koeviikon loppurutistuksiin, itelläkin olis parit koulujutut tehtävänä muttä tänä sunnuntaina en oo kyl saanu niiden osalta mitään aikaseks :--D

      Delete
  2. Kyllä sulle sopii toi tumma ihan älyttömän hyvin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos:) mukava kuulla!

      Delete
  3. mulla tuli mieleen annika-o:n tyyli tästä outfitistä :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa, no hänellä on kyllä kiva tyyli :)!

      Delete
  4. Anonymous4/12/15 12:56

    Millä värjäsit sun hiukset?Merkki ja sävy?:) Haluisin ite just saman väriset ku sulla,omat "ruskeet"ihan haalistuneet..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tais kuuules olla Loreal Parisin Preference sävysssä 4.01 eli tämä http://www.superdrug.com/medias/sys_master/front/prd/8947968245790.jpg
      :)

      Delete