Saturday, 10 October 2015

TUNNE MUA HIMPUN VERRAN ENEMMÄN

IMG_6114

KYMMENEN ASIAA, JOITA VIHAAT YLI KAIKEN:
1. Herätyskelloon heräämistä
2. Tyhjää jääkaappia
3. Tehtäviä joihin ei anneta tarpeeks selkeetä tehtävänantoa
4. Tylsyyttä (mä oon todellakin menevää tyyppiä....)
5. Vaatekriisiä sillä se usein pilaa päivän 
6. Ennakkoluuloisuutta
7. Valehtelemista
8. Tiskaamista
9. Akun loppumista
10. Ihmisiä jotka hankkii eläimiä mutta ei pidä niistä huolta.. Tuntuu että uutisista saa lukea liikaa eläinrääkkäys- juttuja tai muita vastaavia missä eläin kärsii. Onneks useimiten näiden tarinoiden loppu on onnellinen ja eläin saa uuden ihanan elämän mutta joka tapauksessa. Välinpitämättömyyttä mä vihaan. 

YHDEKSÄN ASIAA, JOTKA OVAT OMINAISIA SINULLE/LUONTEELLESI:
1. Haluan aina tietää kaiken ja olla perillä asioista etten varmasti jää jälkeen..
2. Tykkään ottaa johdon tehtävissä ja olla päättämässä isoista asioista
3. Epäilen paljon ja oon harhaluuloinen tietyissä asioissa
4. Haluan liikaa olla aina oikeassa asioista...
5. En luovuta, taistelen 
6. Oon rohkea ja hieman yllytyshullu(?)
7. Suutun helposti mutta lepyn nopeasti
8. Tykkään olla tekemissä ihmisten parissa ja oonkin halutessani tosi sosiaalinen
9. Haluan auttaa muita ja kuuntelen mielelläni jos jollain on jotain mielenpäällä yms.

KAHDEKSAN ASIAA, JOITA TOIVOT TÄLLÄ HETKELLÄ:
1. Töiden saamista
2. Lottovoittoa hekoheko
3. Uutta talvitakkia
4. Lämpösten syysvaatteiden hankkimista
5. Tai sitten lämpöisempiä kelejä
6. Toivoisin nukkuvani viikon sillä en malta odottaa ensviikon perjantaita!
7. Että joku sponssais mulle uuden Ursulan, joka alkaa jo elää eläkepäiviään
8. Tyttöjeniltaa

SEITSEMÄN TAPAA VALLOITTAA SINUT JA SYDÄMESI:
1. Iso ruusukimppu, for real
2. Olemalla aito höpsö oma itsensä
3. Rehellisyydelläkin pääsee todella pitkälle
4. Ostamalla mulle pörrösen pikku dogin
5. Tai siilin..
6. Pienillä yllätyksillä
7. Huomiomalla mua ja mulle tärkeitä asioita

KUUSI ASIAA MITÄ TEET ENSIMMÄISENÄ KUN HERÄÄT:
1. Katon kelloa ja painan torkkua kerran tai parikin kertaa
2. Selaan instagramin, facebookin ja snapchatin
3. Heitän niskaan kylpytakin
4. Avaan vähän verhoja ja suuntaan vessaan
5. Keitän itelleni kupin teetä
6. Jos kukaan ei nuku, laitan musiikkia soimaan

VIISI LEMPIVAATETTASI:
1. Mokkahousut
2. Mustat leveälahkeiset rentsit pökät
3. Perus valkoinen t-paita
4. Niken tohvelit
5. Leviksen shortsit

NELJÄ ASIAA, JOISTA OLET RIIPPUVAINEN:
1. Puhelin........ tai toisinsanottuna se sosiaalinenmedia
2. Vihreä tee, jota ennen vihasin
3. sipsit.. arghhh yritän päästä tästä riippuvuudesta eroon
4. spotify

KOLME KAUNEINTA ASIAA, JOITA SINULLE ON SANOTTU:
1. Rakastan sua
2. Haluan pysyä aina sun ystävänä
3. Olet ihana tuollaisena kuin olet, älä ikinä muutu

KAKSI ASIAA MITÄ PELKÄÄT ENITEN:
1. Yksin jäämistä
2. Tulipaloa

YKSI TUNNUSTUS:
1. Löysin tän postauksen luonnoksista vuodelta 2012(?) ja Jenna oli tätä kirjoitellut. Katoin että onpas kiva vähän erilainen "teemapostaus" ja halusin kirjoitella tämän sitten itestäni. Löysin myös muita mielenkiintoisia luonnos kirjoituksia joista vois saada aikaseks ihan mielenkiintoisia postauksia :-D

_________________

Mutta hei, kuka muistaa nämä vastaavat postaukset joita yhteen aikaan nähtiin blogeissa ihan tosi paljon?! Musta on ihan super kiva lukea ihmisistä tälläisiä kirjoituksia, oppii ihmisestä lisää ja ehkä ymmärtääkin joitain asioita enemmän, juurikin sen takia että tuntee tämän "paremmin". Blogeissa jaetaan eri tavoin asioita itsestään, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Mä oon aina ollu vähän sitä "enemmän" -tyyppiä ja oonkin aikoinani jakanut blogiin asioita joita ei olis ehkä tarvinnut, mutta tämmönen mä oon. Vähän niinkun kaikki tai ei mitään. Mutta näitä on kiva tehdä ja lukea ja ajattelinkin että aika-ajoin olis ihan kiva tämmösiä tehdä, vähän värittämään blogiarkistoa.
Vai mitä mieltä te ootte näistä? Menneen talven lumia jo vai..?


Pssttt... tuolta sivusta voittekin löytää jo jotain uutta ja ajankohtaista >
niistä lisää myöhemmin, mutta ehkä tiedätte jo vähän miten homma toimii! 

6 comments:

  1. Mä tykkään kans tälläsist, tutustuu paremmin sinne ruudun toiselle puolelle! Eli jatkoon tälläset ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jesjes mukava kuulla :) !

      Delete
  2. Mun mielestä tällaiset postaukset on tosi kivoja, on aina hauskaa oppia uutta siitä henkilöstä, joka blogin takana kirjoittelee! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee hieno juttu, pitänee jatkossakin kehitellä tälläsiä :)

      Delete
  3. Olipa kiva postaus, voisin toteutella itsekin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! näitä on kyl kiva tehdä, toteuta ihmeessä:)

      Delete