Saturday, 10 October 2015

PÄÄLLÄ KIRPPISLÖYTÖJÄ


IMG_8252IMG_8285Collage11IMG_8291IMG_8265
takki - kirpputori (bikbok) , farkut - sheinside ,  neule - lindex ,  kengät - andiamo , laukku - kirpputori ( tommy hilfiger) 

Mä oon tässä vuoden sisällä shoppaillu kirppisjuttuja enemmän kuin koskaan ennen, ja oon tehny todella hyviä löytöjä varsinkin facebook -kirppiksiltä! Kuten tämän asun takki ja laukku. Ja näyttääkö päällepäin kirppikseltä löydetyiltä? Ei munkaan mielestä... Mä suosittelen viimeistään nyt liittymään oman alueen fb kirppiksille jos ei vielä ole, sieltä voi löytää vaikka ja mitä.
         Tänään on ollu mukavan pirtsakka päivä, pihahommia ja keskustassa pyörähtämistä. Jyväskylässä on niin hyvä olla, tästä paikasta tykkää entistä enemmän nyt kun täältä on joutunut pois muuttamaan. Perjantaihin asti kivaa puuhaa ja torstaina vihdoin ja viimein kampaajalle toteuttamaan pitkäaikainen haave, mummotukka! Innolla odotan lopputulosta, tästä tylsästä väristä onkin jo aika päästä eroon.

________________________________________________________________________________________________________

Oottekin saattanu jo huomata tuolla ylhäällä oikealla pari kuvaketta, jotka näkyy myös tässä alla! Indiedays blog awards- äänestykset on startannu ja tänä syksynä mun blogi löytyy kahdesta kategoriasta, Lifie- ja lookbook kategoriasta. Käy ihmeessä antamassa äänesi mun blogille jos blogini on tehny erityisesti tänä syksynä suhun vaikutuksen, tai äänestämässä toki muita blogeja jos lempparisi ei satu olemaan Jattapauliina. Kannatta jokatapauksessa käydä äänestämässä, sillä äänestäjien kesken arvotaan mukavia palkintoja!!  Kiitän kuitenkin etukäteen äänen antaneita :-) Kaikinpuolin oon oikein iloinen teistä kaikista, mahtavia lukijoita on tää blogi kerännyt..


Aanestyspainike - Muoti - Indiedays Blog AwardsAanestyspainike - Lifestyle - Indiedays Blog Awards

4 comments:

  1. Kirppareilla tekee kyllä hyviä löytöjä! Ja edullisia! Täytyypä muuten kurkata noita fb-kirppiksiä, en meinaa ole vielä edes tajunnut niiden olemassaoloa. Ja ihanan syksyinen asu :)

    Minttu Viennetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannattaa! ne on nykyään aika suosiossa :D kiitos :)

      Delete
  2. Tää on niin ihana asu! Musta tuntuu, etten mä koskaan bongaa mitään kivaa kirppiksiltä (tai no, ei sillä että mä niillä useemmin kuin kerran vuodessa kävisin), joten oot kyllä onnekas, kun teet hyvät löydöt :-)

    ReplyDelete