Saturday, 24 October 2015

FAVORITES AT THE MOMENT

Tervehdys taas! Parin päivän aikana oon saanut mm. aikaseks en mitään. Tai siltä ainakin tuntuu. Taistelen edelleen yhden koulutehtävän kanssa ja toivon, että saisin sen tänään valmiiksi.. Oon tänään kuitenkin hyvillä fiiliksillä aloittanu lauantain ja mieleen muistui suosikit- postauksien teko. Joskus vähän ajattelin näitä tekeväni joka kuukausi mutta mulla uusia suosikkeja ei synny ehkä niin usein joten multa nää luonnistuu vähän pidemmillä väliajoilla. Tänään siis suosikkeja kuluneilta kuukausilta tai kuluneilta viikoilta. Enjoy!

MUSIIKKI SUOSIKKI

IMG_8481
Tän hetken lemppari kipale näkyy yllä! Oon löytäny monta muutakin kivaa uutta biisiä näin syksyyn, joten kertokaa ihmeessä jos musiikki aiheinen postaus kiinnostaa!

MEIKKISUOSIKIT

IMG_8488

Viime aikoina oon tykästyny erityisesti kahteen eri meikkiin/meikkeihin. Syksyn tuoman meikkailuinspiraation myötä eka suosikki on huulipunat ja niistä tämä ihana mattapunainen. Punaa löytyy mun huulilta tästä postauksesta. Kyseessä siis Lorealin Color riche matte huulipuna sävyssä 330- Cocorico. Ihana!

IMG_8484

Toinen meikkiaiheinen suosikki löytyy kajaalien puolelta! Nämä Yves Rocherilta saadut voimakaspigmenttiset kajaalikynät on täyttä rakkautta. Levittyy niin pehmeesti ja räikeet värit on ihan lemppareita lemppareita lemppareita!! Ei ehkä näy mulla arkimeikissä nämä, mutta näillä jos millä mä tykkään leikitellä meikin suhteen. Oma lemppari Rose Fuschia eli tuo pinkki, sekä turkoosi sävy nimeltä Bleu Agave.

RUOKA SUOSIKKI

IMG_8475

Ruokapuolella suosikkeja on monenlaista, mutta tänään esittelen niinkin simppelin kuin "opiskelijapitsan". Kutsun opiskelijapitsaksi kahdesta syystä; pohjana toimii tortillalätty ja täytteeksi valikoituu aina milloin mitäkin jämää mitä kaapeista löytyy. Mutta hyvää on ja edullista :-D

SUOSIKKI SYKSYSSÄ 

IMG_8500

Syksyssä eniten oon tänä vuonna tykästyny lehtiin(?).. Jeap jotain semmoista tällä kertaa. Mä tykkään ihan hirveesti kun asfaltille on tippunu mitä erilisempia ihania värikkäitä lehtiä, tulee niin syksyinen fiilis!! Muutenkin syksyn värit on niin inspiroivia, joten syksyn vois melkein luokitella vain yhdeksi isoksi suosikiksi.

RENTOUTUMIS SUOSIKKI

IMG_8505

Ehkä hieman erilainen "kategoria" mutta tällä haen sitä takaa, mikä saa mut kivaan fiilikseen ja rentoutumaan. Oon tykästyny kynttilöistä tässä hiljalleen ja niiden polttaminen saa oikeesti niin hyvällä mielelle. Tulee jouluinen olo myös, ja jouluunhan on enää tasan kaksi kuukautta?!? Hullua.. Kynttilöitä poltellessa yleensä siemailen kupposen kuumaa kaakaota, ehkä kermavaahdon kera ja katson yleensä netflixiä. Rentoudun..

VAATE SUOSIKKI

IMG_8489

Lemppari vaatekappale on tällä hetkellä tämä h&m:n alelöytö! Niin ihana päällä, väri söpö pinkki ja ihanan iso paituli johon voi hukkua. Tää toimii niin kotioloissa kuin arjessa ja tämän löydön myötä oon vähän tykästynytkin vaaleanpunaiseen vaatteissa.

IMG_8497

Kaupat on myös täyttyny mitä ihanimmista blingbling - paljetti - hile - kimalle vaatteista ja varsinkin hile/kimalle on vieny mun sydämen juhlapukeutumisessa. Yllä näkyykin hienoa erittäin selkeää kuvamateriaalia mun blog awards- asusta. Päällä siis juurikin sitä ihanaa hilettä.

SISUSTUS SUOSIKKI

IMG_8511

Oon tainnu täällä jo mainita mun rakkaudesta kuparin sävyjä kohtaan. Ensimäinen kuparijuttu löytyi parisen viikkoa sitten Jyväskylän yhdestä liikkeestä ja oonkin siitä asti suunnitellut mitä muuta kuparia sisustukseen hankkisi. Haaveissa olisi yksi ihana lamppu, mutta katsotaan..

KORU SUOSIKKI

IMG_8514

Koruissa oon tykännyt viime aikoina panostaa simppeliin ja yksinkertaiseen. Yleensä ranteessa on vain kello ja korvissa pienet sirot timsut. Vaikka rakastan isoja ja näyttäviä korvakoruja, viimeaikoina pienemmät on ollu se mun juttu. Yllä ehdottomat lempparit!

YOUTUBE SUOSIKKI



Kuten huomattu, oon kova youtuben käyttäjä ja tilauslistalla on mitä erilaisimpia youtubettajia. Viime aikoina oon tykännyt erityisesti Holly Boon videoista. Tän naisen kauneus on jotain ihan käsittämätöntä ja mä en tiedä miksi mutta tykkään hänen tavasta puhua, ehkä se on hänen aksentti tai jotain.

____________

Sellaisia suosikkeja tähän syksyyn! Löytyykö samoja?
Mulla on tänään alkamassa leiriviikonloppu meidän joukkueen kanssa. Kaksi viikkoa aikaa Sm karsintakilpailuihin. Viimeksi olen ollut yli kaksi vuotta sitten matolla, joten jännitys alkaa saapua. Sitä ennen kuitenkin muutakin kivaa, kuten juuri ne Blog awardsit viikon päästä. En malta odottaa pientä irtiottoa arjesta ihanassa Helsingissä! Toivottavasti törmään joihinkin teistä siellä :) 

19 comments:

  1. Ihana postaus! :) mistä nuo sun korvikset on ostettu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) ne taitaa olla timanttisilta jos en väärin muista!

      Delete
  2. Ihania noi kajaalikynät! Itekkin ostin tummansinisen kynän kesällä ja nyt turkoosin tällä viikolla. Vielä vähän hakusessa toi käyttö kuitenkin, en oikeen saa kivan näköstä lookkia aikaan niillä. Niin olisinkin kysellyt, jos olisit voinut tehdä jonkinlaista meikkipostausta missä käytät noita kyniä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eikö ! Joo voin tehdä jossain vaiheessa :)

      Delete
  3. Vitsi miten kiva postaus! :-) Ja erityiskiitos tosta youtube vinkistä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) ja oleppa hyvä!!

      Delete
  4. Oi kiva postaus! Mulla on huulipuna samaa sarjaa ja oon tykännyt paljon siitä. :-)

    www.therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) Mustakin toi on super hyvää, pysyy yllättävän hyvin !

      Delete
  5. mä en tajuu miten noi saa meikkaamisen näyttää noin helpolta tai varsinkin noiden tekoripsien laiton??? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no älä D:DD Mä en oo ikinä IKINÄ osannu laittaa tekoripsiä...

      Delete
  6. Superkiva postaus! :-) Mä oon tehnyt tosi usein pizzaa nimenomaan niin, että pohjana on tortillalätty ja mun mielestä se on superhyvää! Tai jotenkin ihanaa, kun se pohja on niin ohut :-D

    essi-bltn.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos:) jep ja tulee heti terveelllisempi fiilis koko pizzasta, ku pohja on ohut ja kivan rapea :p

      Delete
  7. nyt on kyl pakko kommentoida et noi kaikki otsikot on yhdyssanoja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep ! luulisi tuon ikäisen osaavan :D

      Delete
    2. no niinhän sitä ehkä luulis. mut oon tainnu täällä ennenki mainita etten kovin taitava äidinkielessä ole , enkä ota tätä niin vakavasti jos jtn väärin kirjoitan :D

      Delete
  8. Olipas kiva postaus =) Onks noi minkä merkkiset/mistä noi sun valkeet kuulokkeet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos:) ne on urbanearsin kuulokkeet :)

      Delete
  9. Joo musapostaus pliiss! Tai sit laitat pari biisuu postaukseen

    ReplyDelete
  10. Mistä toi sun blog awards -mekko on?:)

    ReplyDelete